• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [kan ik ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eliza gaat samen met Summer naar buiten, daar kunnen we elkaar tegenkomen]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Vrolijk renden ik achter haar aan en zag dat ze bijna viel. "Doe je voorzichtig het is pas de eerste dag" lachte ik. We waren eindelijk buiten aangekomen en ik zette gelijk mijn zonnebril op. "Wat nu?" vroeg ik want eigenlijk had ik geen idee


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'Ik ben al drie keer omgeflikkert sinds ik hier uit de bus kom,' zeg ik lachend. 'Met mij kan er nog weinig gebeuren. Ehm, je kan gaan dansen, contact zoeken met mensen.'
    Ik kijk rond en zie Benjamin op een muurtje zitten. 'Hé Bennie!' Roep ik.


    Remember to be ridiculous.

    Benjamin

    Ik zag meisjes buitenkomen. "Hé Bennie !" hoorde ik Eliza roepen. Ik keek haar nep-boos aan. "NOEM ME NIET ZO !" schreeuwde ik, "Zaza" zei ik grijnsend erachter.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:31 ]

    Ailynn Hope Gailes

    Met mijn koffer in de hand en een tas op mijn schouder liep ik richting de slaapzalen. Ik had buiten al enkele zien dansen, die van mijn eigen Crew en die van de andere. Eenmaal bij de meisjesslaapzaal aangekomen dropte ik mijn spullen op het bed en liet mijn blik een keer vluchtig door de zaal heen gaan. Fijn, slapen met de tegenstanders. Snel pakte ik mijn spullen uit, borg ze netjes op in de daarvoor bestemde ruimtes en schoof mijn lege koffers onder het bed. Nu eens een kijkje gaan nemen naar waar de rest is en wat ze aan het doen zijn. In een rustig tempo liep ik de gangen door, liet mijn blik af en toe om me heen glijden, en opende vervolgens de deuren weer naar buiten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:31 ]

    Summer

    "Ook al iemand die zo handig is" lachte ik en keek even naar degene die ze riep. "Maar ik zoek wel contact met mensen dat vindt ik ook leuk en is altijd wel handig" zei ik en keek even rond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [O ja haar eeste naam is Artemis maar ze noemt zichzelf Eliza, haar tweede naam, ik zal haar eerste naam er weer bij zetten om verwarring te verkomen.]


    Remember to be ridiculous.

    Artemis Eliza
    'Zaza?' Vraag ik. 'Dat is echt geen goede manier om mij terug te pakken voor het Bennie noemen. Er is een andere naam die dat wel is.'
    Ik doel op mijn echte eerste naam Artemis maar blijkbaar weet hij even niet heel snel op. 'Maar tot je dat wel weet, dit is Summer, Summer dit is Bennie ofwel Benjamin.'


    Remember to be ridiculous.

    Benjamin

    "Tuurlijk niet Artemis, ik wil je niet beledigen" zei ik grijnsend waarna ik het muurtje afsprong en mijn hand even opstak naar Summer. "Als je me Bennie durft te noemen, kan je het zeker vergeten van de vriendschap" zei ik nog vlug voordat ik ergens anders ging zitten.

    -

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    Ik liep rond tot ik de steemen van Benjamin en Eliza hoorde. Even keek ik rond en zag ze staan samen met nog iemand. Even dacht ik na en besloot toch daar toe te lopen "Heey" riep ik vrolijk toen ik achter Eliza stond

    Summer

    Ik keek hem even lachend aan
    "Ik zou niet durven" zei ik en trok een serieus gezicht maar schoot al snel weer in de lach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Dus je bent slimmer als ik steeds denk,' mompel ik.
    Summer lijkt verbaasd door de naam waar Benjamin mee opkwam. 'Zie je nog wel Bennie!' Roep ik.
    Artemis is een naam die me herinnert aan een periode van mijn leven waar ik zo min mogelijk tijd aan besteed, het is verleden en ik wil er nooit meer naar terug. Niemand behalve mijn echte vrienden weet er iets over.


    Remember to be ridiculous.

    Artemis Eliza
    'Hé Jamie,' zeg ik.
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Niemand vindt het leuk wanneer ik die namen zo ga verkorten toch kan ik het nooit laten. Een tik van me denk ik. Net als tegen verkeersborden aanlopen. En ja dat kan een tik zijn. Of met mijn voet achter van alles en nog wat blijven haken. Kan ook een tik zijn.


    Remember to be ridiculous.