• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Gayle
    "Bedankt," mompelde ik.
    De wilde menigte probeerde soms weleens mijn aandacht te trekken, maar dat zal ze nooit lukken, het is mijn opdracht om ze geen enkele aandacht te geven. Mensen slijmen bij het Capitool voor sponsors, maar ik doe het op de tegenover-gestelde manier, ik schenk ze geen enkele aandacht, zodat ze vanzelf nieuwsgierig worden. Ik keek snel naar mijn jurk, oh nee hij staat al in de fik. Weten ze zeker dat ik geen brandwonden eraan over houd?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    Ik grijns, mensen deden zo hun best om bij me te komen. De toespraak was afgelopen, en terwijl de laatste klanken van het volkslied klonken werd ik meegenomen door mijn stylistenteam. Ik verwisselde snel mijn kleren, en liep toen naar de toren van het trainingscentrum. Op de 2e verdieping was het penthouse voor district 2, en snel plofte ik op een bank.


    El Diablo.

    [Tis weer dood hier D: ]


    El Diablo.

    [Sorreh ik probeer mijn vriendin die nu sims speelt, terwijl ik een fucking river huil, op facebook te laten komen. Fijn om te weten dat je beste vriendin altijd voor je klaar staat(cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Griphook > Rooba]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aww, poor you! *Hug* ]


    El Diablo.

    [At least I have quizlet. Quizlet is my guy with a glue gun.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ True, True..]


    El Diablo.

    [Ongelofelijk dat Quizlet er wel altijd voor me is, maar mijn best friends eigenlijk net wanneer ik ze superhard nodig heb ze me laten zitten.

    Achja..ik denk wel aan die ene keer toen Romy en Kyra mij voor de eerste keer zagen huilen om een jongen en toen ze me gingen troosten en we een rap gingen verzinnen om gewoon alle woede kwijt te raken. En hoe ze me om 6uur wakker maakten(Na 1 uurtje slapen, ja we waren erg bezig met Sims) met Studio Killers - Ode to the bouncer. Het was toen echt één en al lol en ik denk graag terug aan die tijd.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Uhhuh, maar het is echt weird. Soms zijn je beste vrienden er gewoon niet als je ze nodig hebt, en een site wel =P ]


    El Diablo.

    [Juah.

    Rollende kaas hahahaha]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    Ik stapte zuchtend uit mijn kar, niemand heeft voor mij gejuigd. Kon ik verwachten. Ik verwisselde mijn outfit, en liep naar de trainingstoren. En ging naar de 5e verdieping. Daar plofte ik op een stoel, en ik keek wat voor me uit.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Xavier Marcos Gonzalez - District 10

    District 10 was nooit zo popular bij de openingsceremonie ze hadden meer oog voor District 1,2 en 4. Het was raar ze hadden ook veel applaus voor District 12 want die zagen er ook goed uit, wij hadden een saai boerenkostuum wat echt niemand leuk vond


    Mijn geheim is geheim

    -

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 10:56 ]


    help

    [Waar zijn we precies? Damn ik ben niet zo snel D:]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."