• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Alexandra
    "Onderschatten is een slecht iets, wist je dat?" beet ik haar toe, doelend op het feit dat ik al doorhad dat ze mij onderschatte.
    Ik hoorde toen het geluid, het Capitool. Ik glimlachte niet, ik keek alleen wantrouwig en woedend ernaar, iets wat hun blijkbaar nog wilder maakte.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Griphook schreef:
    Melrose Elyse Etherington

    Net toen ik antwoord wou geven, kwam Alexandra weer terug. Ik keek haar geërgerd aan. ''Is er dit jaar trouwens een careerpack?'' vroeg ze nieuwschierig, en ik moest moeite doen om geen sarcastische opmerking te geven. ''Ja, die is er'' antwoordde ik enkel, en vroeg me af wat ze hier wou doen.

    [ze kwam terug naar Melrose en Jillana, toch? :3]



    [Ja xd]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jup ^^]


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    ''Onderschatten is een slecht iets, wist je dat?'' beet ze toe, en ik negeerde haar. Het was toch al duidelijk dat wij beter waren? Net toen ik weg wou lopen, hoorde ik het gejuich van het Capitool. Onwillekeurig grijnsde ik, en liep naar het raam. Ik zwaaide eventjes, en glimlachte zoet. Ik zal ze voor me winnen, wat ik er ook voor moest doen. Een paar kushandjes kwamen er nog van af, en een paar begonnen luid te joelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lemmiwinks schreef:
    (...)


    [Ja xd]


    [haha, oké, ik heb soms nog best wel vaak dat ik me in dat soort dingen vergis, dus ik dacht dat het wel handig was om te vragen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    'Daar alleen chago te doen krijg je geen sponsors hoor' grijns ik, en kijk Alexandra bitchy aan. Ik glimlachte weer naar het publiek, die nog steeds zaten te juichen


    El Diablo.

    Alexandra
    Careers zijn niet beter, ze zijn namelijk niks zonder hun voorraad. En als ik nou eens iets kon doen waardoor die voorraad weg zou zijn. Ik kan dat eigenlijk gemakkelijk en ik ga dat doen. Ik keek toen naar de hele menigte, één voor één keek ik ze recht in de ogen en je zag de vraag al in mijn ogen: Waarom zijn jullie zo enthousiast, omdat wij doodgaan?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    De deuren gaan open, en grijnzend stap ik naar buiten. Ik gaf nog een paar luchtkusjes, en stap dan naar mijn stylisten. Die me vol bewondering aankijken. Ik word door ze meegenomen, en het begint. Welkom Jillana, je bent eindelijk in het capitool


    El Diablo.

    Christe

    Verlegen en naar de grond kijkend stap ik de trein uit, geeft vast geen goede indruk maarja. Ik loop snel door naar mijn stylisten, die me snel naar binnen meenemen. Help, wat nu?


    El Diablo.

    Alexandra
    Ik liep naar buiten en schonk een paar mensen een glimlach, want ze ontvangen ons hier wel met alle plezier. Mijn stylist en voorbereidingsteam liep naar me toe en ze namen me mee.
    Ik ben in het Capitool, iets waar sommigen slechts alleen van konden dromen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melrose Elyse Etherington

    Ik stapte uit de trein, en keek rond. Verschillende mensen juichten, en ik zette mijn glimlach op. Ik zwaaide wat, gaf luchtkusjes, en zette mijn liefste gezichtje op. Ik liep verder, terwijl ik nogsteeds contact zocht met de mensen om me heen. Uiteindelijk kwam ik bij mijn stylisten, en groette ze. Dit kwam wel goed, volgens mij had ik al heel wat sponsors binnen. Ik gniffelde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    Met harde trekken kamden het voorbereidingsteam mijn haar uit, ik schreeuwde niet. Zoveel pijn deed het niet. Nadat ze met alles klaar waren mocht ik naar mijn stylist Christeleon. We begonnen te overleggen over welke indruk ik moest maken, en ik had al een idee.


    El Diablo.

    Alexandra
    Ze kamden mijn haar , verder was er niet echt veel nodig zeiden ze. Ze leidde me toen naar mijn styliste: Sleutelbloem.
    "Je moet een genadeloze, zelfs gevaarlijke indruk maken. Dan denken de sponsors dat je, je alleen maar richt op je doel: winnen. Dus niet glimlachen, geen kushandjes," zei hij.
    Ik knikte, ik ben zo, dus zo'n indruk maken is niet heel moeilijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melrose Elyse Etherington

    ''Het is belangrijk om een goede indruk te maken'' begon mijn stylist. Ik knikte. ''Ik zat er aan te denken om je een zelfverzekerd, onverwoestbaar uiterlijk te geven'' ging hij verder, en ik grijnsde. Dat idee beviel me wel. ''Klinkt goed'' zei ik. ''Mooi. Ik ga de kleuren zwart en rood in je kleding en make-up verwerken, maar dat kan in de loop van de tijd nog veranderen. Laten we nu maar beginnen aan je haar'' zei hij, en zonder op antwoord te wachten pakte hij de nodige spullen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    Na een halfuur hadden we iets perfects, de moordlustige, bloederige messenwerpster. Hij ging op zoek naar een goede jurk, en kwam even later terug met een rood-zilvere jurk. Rood van het bloed, en zilver van de messen. Perfect gewoon. Er waren ook nog bijpassende schoenen bij. Rode pumps met zilveren studs. Mijn haar werd heel stijl gemaakt, niks krulde of golfde meer. Ik keek in de spiegel, perfect!


    El Diablo.