• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Adin Alexia Mayorin || District 8
    'We gaan je simpel aankleden, met pasteltinten. Echter gaat je lange haar krullen en krijg je heftige smokey eyes.'
    Eigenlijk luisterde ik maar half; de woorden drongen niet tot me door. Mijn gedachten waren compleet ergens anders. Ik zuchtte terwijl er iemand mijn haar begon te kammen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandra
    "Of nee, laten we je maar een onschuldig uiterlijk geven," zei ze toen opeens.
    Ik vond het best.
    Ze begon aan mijn haren, ik voelde dat ze het aan het vlechten was, de vlecht kwam tot mijn onderrug, dat heb ik te danken aan mijn haar. Ze deed er een lichtroze strikje in en begon toen aan mijn make-up. Ze gebruikte lichte tinten roze voor de oogschaduw en deed wat roze kleine, nep diamanten net boven mijn ogen. Ze deed felroze lippenstift bij me op en deed ook nog wat roze spul op mijn wangen.
    "Wat is hier speciaal aan?" vroeg ik.
    Ze lachte en deed het licht uit.
    "Draai eens rond," zei ze.
    Ik draaide een rondje en ik merkte hoe de jurk langzaam in verschillende kleuren veranderde: Van rood, tot groen, tot blauw, tot zwart en weer normaal roze.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    Als laatste gingen ze aan mijn make-up beginnen. Mijn lippen werden felrood, en er ging een beetje zwarte oogschaduw boven mijn ogen. Een stuk daarvan was niet te zien door een rijtje zilveren diamanten net boven mijn wimpers. Mijn wimpers werden gekruld en er werd zilveren oogschaduw opgedaan. Ik grijns als ik het resultaat zie, ik zie er echt moordlustig uit. Yay!


    El Diablo.

    Christe

    Ik kreeg het uiterlijk van een onschuldig jongetje, heel fijn. Ik had een blauw-wit pak aan, en mijn haar was netjes gekamd. Niet veel bijzonders dus.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Toen mijn haar was geborstelt en nu werd gekrult door iemand anders, was hij weg om een jurk te zoeken. Ongeduldig tikte ik met mijn voet, en niet veel later kwam hij terug met een jurk, wat ongeveer tot onder mijn knieën zal rijken. Het was een strapless jurkje, en aan de bovenkant zat hij strak. In tegendeel tot de onderkant, die in plooien naar beneden liep. Er was aan de boven- en onderkant donkerrood kant, wat niet heel veel opviel, wat het een beetje ondeugend maakte. De achterkant van de jurk was wat langer dan de voorkant, en werd gesierd met een gigantische, zwarte strik. De rest van de jurk werd gesierd met prachtige details. De schoenen die hij erbij had gepakt, waren hoge hakken. Ik grijnsde goedkeurend, en kleedde me gelijk om. Perfect. ''Het is prachtig'' complimenteerde ik de stylist, terwijl er iemand verderging met mijn make-up. Ik kreeg smokey eyes, en mijn lippen kregen een zachte kleur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexandra
    Ze gaf me toen zachtroze ballerina's en ik deed ze aan.
    "Het is geweldig," zei ik.
    Ik had geen zin om te wachten tot ik hier weg mocht, dus ik ging maar iets doen.
    "Weet jij waar de mannelijke tribuut van Dictrict 5 is?" vroeg ik.
    Sleutelbloem knikte en ze leidde me naar de plek waar Christe wel zou zijn.
    "Christe?" vroeg ik voor de zekerheid.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    Ik keek op, en zag Alexandra. Ik glimlachte, 'Hey' zei ik zacht. Ik keek even naar haar outfit. En toen weer naar de grond.


    El Diablo.

    Alexandra
    "Je ziet er...wauw uit!" merkte ik op.
    En dat vond ik echt, hij leek zo onschuldig. Dat is wel iets wat ik leuk vond.
    Ik vind het feit dat ik me onschuldig voor moet doen bijna ondragelijk, maar ik vertrouw Sleutelbloem nu al, dus luister ik naar haar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    'Dankje..' stamelde ik. Ik begon te blozen. 'Jij ook' zei ik, en keek naar de grond. Over een paar minuten is het tijd om de openingsceremonie te doen.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Vervolgens werd mijn krullende haar los gelaten, maar werd wel gesierd met een zwart, klein strikje aan de achterkant. ''Et Voila'' zei mijn stylist trots, en ik draaide een rondje. ''Prachtig'' zei ik glimlachend. ''Dit ga je zeker winnen'' zei mijn stylist, terwijl hij een hand op mijn schouder legde. Ik knikte. ''Zeker weten'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexandra
    "Bedankt," glimlachte ik.
    Het kan geen kwaad om hier een persoon te vertrouwen, dat is juist goed.
    "Die careers zijn echt arrogant," mompelde ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    Ik knikte, 'maar dat zijn ze vast voor een reden' zucht ik. Hun zijn vast mensen die er echt al HEEL hun leven voor trainen. Waar de meesten geen schijn van kans maken.


    El Diablo.

    Alexandra
    "Ik heb een plan," zei ik, ik was niet van plan om dit plan niet uit te voeren.
    Het plan is geweldig, voor mij wel ja, maar voor de careers wat minder.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    'Wat dan?' vroeg ik, ik was best benieuwd. Misschien konden we hun kansen dan verminderen.


    El Diablo.

    Alexandra
    "Ik wil hun voorraad opblazen. Zonder dat zijn ze niks en hebben we gelijke kansen," zei ik zeker van mijn plan.
    Niemand zou mijn zelfverzekerd-heid weg kunnen blazen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.