• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Christe

    'Maar als ze er nou achter komen dat wij het waren? Die Jillana bijvoorbeeld ziet eruit alsof ze met een beweging je nek kan breken' zei ik wat onzeker. Ik wist nou niet of dit een goed idee was. 'En volgens mij staan er wel een paar "bewakers" bij de voorraad, ze zijn in elk geval niet zo dom om dat niet te doen.


    El Diablo.

    Adin Alexia Mayorin
    Als ik klaar ben, kijk ik verdwaasd in de spiegel. Er staat een meisje verbaasd naar me te kijken; ze draagt een golvende, lange zalmkleurige jurk die ze achter zich aan sleept. Haar nagels zijn prachtig rondgevijld, haar haar is gekruld en haar lippen zijn vol gemaakt. Haar ogen en wimpers zijn zwart als de nacht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandra
    "Ik ben bereid dood te gaan als het de kans zou verhogen dat de careers niet winnen. Ik zorg voor afleiding, ze zullen niet weten dat ik het was, want ik laat geen sporen achter, ik heb dit geleerd. En bovendien, ik kan ook de volgchip uitschakelen, ze zullen het nooit weten dat ik het was," zei ik.
    Ik kan dit, dit heb ik geleerd in mijn District, ik ben bereid dood te gaan, ik heb dan tenminste een heldendood.
    "En als ze toch erachter komen dat ik het was, ik ben als een vos, ze zullen me nooit vinden en als ze me toch vinden dan hebben ze pech gehad. Ze geven me dan een mooie dood," zei ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    Maar ik denk dat ze gewoon net zo simpel weer een hele voorraad aanschaffen maarja' mompel ik nog, opeens kwam mijn stylist hij zei dat het tijd was voor de ceremonie. Ik zwaaide nog even naar Alexandra, en liep toen naar de kar met mijn districtgenoot.


    El Diablo.

    Jillana

    Ik hoorde dat het tijd was voor de ceremonie, snel stapte ik met mijn districtgenoot in de kar. We hadden weinig tijd, want we moesten meteen na district 1.


    El Diablo.

    Alexandra
    Ik liep ook gelijk naar mijn kar met mijn district-genoot en ging zitten. Ik zette alvast mijn meest onschuldige glimlach op en ik wist dat mijn ogen automatisch mee glimlachten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melrose Elyse Etherington

    Nadat mijn stylist een preek had gehouden en me de moed had ingepraat, wat niet echt nodig was, was het tijd voor de ceremonie. Ik bedankte hem nog eventjes en liep toen richting de kar, terwijl ik wachtte tot het onze beurt was om te 'schitteren'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gayle
    Mijn stylist Fayan liet me mezelf zien. Ik was prachtig. Mijn ogen zijn bewerkt met koolzwarte oogpotlood en mascara, mijn oogschaduw was verschillende tinten zwart en ik had een transparante kleur lipgloss op. Mijn jurk was helemaal zwart en ik wist dat als Fayan op een knop zou drukken hij zou verbranden en er alleen een slordige strapless dress overbleef. Hij gaf me zwarte hakken en ik deed ze aan.
    "Haast je nu," zei hij en gaf me snel een kus op mijn voorhoofd.
    Ik liep snel naar mijn kar en glimlachte niet, ik keek niet eens blij. Ik zag er genadeloos, gevaarlijk en vooral ervaren op dit soort gebied. Ik bleef zitten in de kar en keek strak voor me uit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    Opeens ging de deur open, en onze kar begon te rijden. Ik hoorde het capitool juichen toen ze mij zagen. No wonder, mijn districtgenoot staat in een saai grijs pak. En ik schitter in mijn rood-zilveren jurk. Ik grijns, en zwaai naar het publiek. Ze worden er echt wild van.


    El Diablo.

    Alexandra
    Ook onze kar begon inmiddels te rijden, we zitten achter District 2. Ik hield mijn onschuldige glimlach op mijn gezicht en het Capitool riep mijn naam, ze waren echt dol op me.
    "Ik hou van jullie!" riep ik glimlachend.
    Ik blies kushandjes naar sommige mensen en naar wat andere glimlachte ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    Ik gromde, die Alexandra wist wel hoe ze moest opscheppen. Ik liet mijn meest mooie lach zien, 'Door jullie heb ik nog meer zin om te winnen1' riep ik. Het publiek ging nu los. 'Jillana! Jillana! Jillana!' klonk het oorverdovend.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Uiteindelijk begon onze kar ook met rijden, en het publiek klapten en gilden luid. Ik glimlachte. ''Jullie zijn geweldig!'' riep ik, en ik zwaaide. De kar reedt door, en ik gaf wat knipoogjes hier en daar, wat mensen liet gillen. Ik hield van deze aandacht, bedacht ik bij mezelf. Ik nog gaf wat luchtkusjes, en probeerde de anderen te overtreffen. Ik hoorde hier en daar mijn naam, en ik lachtte poeslief naar de mensen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexandra
    "Het Capitool is geweldig! Ik zou hier wel willen wonen!" riep ik oprecht.
    Ze riepen loeihard mijn naam en iemand gooit zelfs een bos rozen naar me.
    "Mijn mede-tributen zijn ook geweldig! Vooral Jillana!" riep ik onschuldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    Ik keek even verbaasd achterom, waarom zei ze dat? Nouja, whatever. 'Jullie zijn allemaal geweldige mensen! In een geweldige plaats!' roep ik, waardoor er van alle kanten rozen worden gegooid. Ik grijns, als dit geen sponsors oplevert..


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Geïrriteerd keek ik naar Alexandra. Ze zal de eerste zijn die ik te pakken krijg in de arena, reken maar. Ik giechelde even toen iemand een knuffel naar me gooide, en enthousiast pakte ik die op. ''Ik zal jullie niet teleurstellen'' zei ik, en ze werden alsmaar luider. Ik speelde even met mijn haar, en meer knuffeltjes volgden. Ik grijnsde breed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''