• Schrijfwedstrijd

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Hallo Alana,

    Hierbij krijg jij toestemming om een schrijfwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic te openen en de link te plaatsen in het wedstrijdtopic.
    Veel plezier en succes!

    x



    Wat is de bedoeling en hoe beginnen we?

    Bij een schrijfwedstrijd is het natuurlijk gebruikelijk om te schrijven. We beginnen hier; op dit topic. 10 deelnemers kunnen zich opgeven. Als de inschrijving is afgesloten, kunnen we beginnen.
    De eerste ronde gaat als volgt: Iedere deelnemer schrijft een verhaal van 500 woorden. Het onderwerp is volledig eigen keuze. Romantiek of spanning; het maakt niet uit. Diegene stuurt het naar mij in een privé bericht of naar mijn G-mail (A/N: Deze moet je dan nog wel even persoonlijk vragen). Je hebt voor deze ronde 12 dagen de tijd. Wanneer deze ronde echt begint, laat ik nog wel horen.

    De eerste ronde eindigt op 31-03-12

    Juryleden
    VOL!

    1. Phippen
    2. Alana
    3. Parachutes

    Deelnemers: opgeven kan hieronder of in een privé bericht. Vol!

    1. Aife - uitstel opdracht 1 - 01-04-12
    2. Aragog - opdracht 1 ingeleverd
    3. Cosette - opdracht 1 ingeleverd
    4. Payned - opdracht 1 ingeleverd
    5. Mombasa- opdracht 1 ingeleverd
    6. Herope - opdracht 1 ingeleverd
    7. Eurydice
    8. Colorblind
    9. LenteElf - doet niet meer mee
    10. Vluuv - opdracht 1 ingeleverd


    Aantal rondes
    Er zullen 3 rondes plaatsvinden. De eerste is al uitgelegd. Hierbij vallen gelijk al weer 5 deelnemers af. De kans is dus 50% om door te gaan. Hierna komen nog twee rondes:

    Dromen
    Je zal een verhaal schrijven vanaf 500 woorden. Het onderwerp van het verhaal is dromen. Dit kun je in verschillende opzichten bekijken. Hoe? Dromen in de slaap, dromen of de toekomst... Deze ronde gaat vooral om originaliteit. (3 afvallers) Inleverdatum: 25-04-12

    Finale - Vrij
    In deze ronde komt er een winnaar uit. Je bent vrij om te schrijven en om je sterke kanten te laten zien.

    Waar letten de juryleden op?
    - Originaliteit
    - Grammatica en spelling
    - Schrijfstijl

    Laatkomers...
    We zijn soepel met laatkomers. Je kan uiterlijk 4 dagen te laat komen. Maar er is één ding waar je op moet letten. Hoe later je komt, hoe kleiner de kans is dat je doorgaat. Meer dan 4 dagen te laat en je wordt eruit geplaatst.

    Prijs
    De winnaar wint een story, topic of quiz in de spotlight.


    Start maar met aanmelden!


    Dit is de story waar alle verhalen komen te staan. klik

    Sinds heel weinig mensen iets hebben ingeleverd, gaan we de finale in met 3 mensen. Het onderwerp moet zijn 'winnen'. Dit kan je net zoals bij dromen op verschillende manieren omschrijven.

    1 juni is de inleverdatum.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 17:22 ]


    Being happy is a choice ~

    jeej, had ook precies 500 :D

    Ik was nieuwsgierig en heb alvast de eerste drie verhalen gelezen en beoordeeld. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alana schreef:
    (...)

    Is goed, tot wanneer heb je nodig?


    Tot zondag zou fijn zijn. Het is maar één dag, maar dan kan ik het zaterdag maken, een dagje laten staan en dan het eventjes nakijken op spellingsfouten :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)

    Tot zondag zou fijn zijn. Het is maar één dag, maar dan kan ik het zaterdag maken, een dagje laten staan en dan het eventjes nakijken op spellingsfouten :]


    Is goed!

    Voor allemaal: zondag moet het verhaaltje ingeleverd worden.


    Being happy is a choice ~

    Normaal was het toch zaterdag? ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als het goed is heb je mijn deel ontvangen?

    Ik moet ook echt leren lezen. Ik ging iets bedenken en was heel enthousiast met het onderwerp dromen aan de slag gegaan, maar dat moet nu nog helemaal niet _o_


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Zo, mijn beoordelingen staan erop :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Roane -> Cosette]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cogsworth went Tule


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het al aangegeven in het hoofdstuk zelf, maar het jurylid xlufjoetoexx heeft iets verkeerd aangegeven:
    Ze zei dat het 'het gedaante' moest zijn, maar in de Dikke Van Dale staat zelf dat het 'de gedaante' moet zijn. Ik weet niet of jullie nog ooit eens kijken bij de opdrachten en daarom dat ik het ook even in het topic aangeef. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wanneer komt eigenlijk de uitslag?


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    Wanneer komt eigenlijk de uitslag?

    Die staat bij je hoofdstuk ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Die staat bij je hoofdstuk ;]


    Toch niet of je door bent of niet?


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Toch niet of je door bent of niet?

    Oh, op die fiets ;]
    Nee dat niet nee ;]


    Deep inside, I've never felt alive