• Hoii, Ja kom ik weer hoor :P
    Maar ik vroeg me eigelijk af,, Hoezo Hater !?!
    Ja,, Ik heb het ofer ToHo haters,,
    Ik Snap ze niet helemaal, Oke dat ze ToHo niet goed vinden, dat kan ik snappen, aangezien dat een mening is, Maar hoezo |Haten?! Omdat Bill, Volgens Hun Homo is,, Maar hoezo Moet je hem dan Haten? Omdat Tom, Volgens hun een NepNeger is, Maar hoezo moet je hem dan haten?! Als ik het aan hn vraa, word er gezegt, OMdat Bill een wijf is, en niet kan zingen, Maar is dat een reden om Iemand te haten?!? 0.o
    Ik Will nu geen ruzie ofzo !! echt niet, maar ik wil het nu gewoon weten,, Hoezo HATEN?!?!?!
    Oja nog even voor de duidelijkheid!!! Ik wil nu niet zeggen, dat ik ToHo hater Haat!!! Zomige zijn me beste Vrienden,, maar ik wil weten,, hoezo!!!!


    Dunno ><

    weetkveel x3
    de meesten haten se niet maar weten niet hoe se het uit moeten drukken [/praat een vn der beste vrienden na]x3


    We can only learn to love by loving.

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt; maar van de andere kant; Sommige TH-fans zijn ook zó overdreven; bijv. met dat Rihanna gedeuns, zij is heus niet de enige die TH haat hoor -.-'

    Er moet gewoon vrede komen tussen de Haters en de Fans, punt uit. Je moet gewoon de ander respecteren!

    Wat mijn lieford Nicol segt xD:P


    Crack a bottle

    Ik denk dat het meer ligt aan de fans weetje.
    Kijk ze zullen vast al eerder Bill niet echt leuk gevonden hebben, maar niet haten verder. Toen al die fans er zo hyper over gingen doen, zijn er een boel een hekel aan gaan hebben denk ik zo. x[ Met sommige fans van tegenwoordig geef ik ze nog gelijk ook.


    Mew <3

    Pff.. de naam hater hebben de fans zelf aan ons gegeven hoor omdat we ze niet moeten zijn we opeens haters. Sommige gaan super ver in maar de meeste zijn gewoon normaal. Veel fans lokken ook uit maar dat doen sommige haters ook.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ze haten TH niet [behalvedatBillgayzouzijndan], ze hebben een grotere hekel aan de fans, omdat zij over niets anders kunnen praten dan TH.

    Hoe kom je drbij dat ik op een Anti-TH-site ben geweest (A)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt; maar van de andere kant; Sommige TH-fans zijn ook zó overdreven; bijv. met dat Rihanna gedeuns, zij is heus niet de enige die TH haat hoor -.-'

    Er moet gewoon vrede komen tussen de Haters en de Fans, punt uit. Je moet gewoon de ander respecteren!


    Tuurlijk,, Ik heb ook niks tegen emsnen die ToHo niet goed vinden,, ik bedoel iedereen zijn eigen mening tog, Maar hoezo HAten?!
    Kijk, ik heb bevoorbilt een Bloed Hekel aan Jan Smit, en al die Holandse Meezingers, Maar ik Haat ze niet. Ik kan het aleen neit uitstaan, Maar dat is tog iets heel anders dan Haten, Ik wens ze niet dood hoor! (Nou?! Heb zo me twijfels:P ) Nee, maar wat is nou een reden, om iemand e haaten ?


    Dunno ><

    ik snap niet:
    Sommige fans vinden dat thhaters dom doen ,,maar self haten se rihanna enseu opeens ook omdat sij se ''sogenaamt'' haat,, Se is heuss niet de enige hoar :S


    Crack a bottle

    Haters is gwn een naam voor mense die de fans niet kunnen uitstaan want die zijn vaak ook irritant.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    OKe,, maar, er liep vandag eentje naar mij toe, zij. Who jij Tokio Hotel fan he,, Nou ik ben Hater. en ik zou maar niet bij mij in de beurt komen, want dan ga ik jou slaan'' Of zowiets, Maar dan heb ik tog niet gezegt dat hij een Tokio hotel hater is?! 0.o


    Dunno ><

    Nee maar vaak geven ze wel ons die naam van hater. Ik ben ook een hater vinden ze .. alleen omdat ik th niet moet echt totaal niet en die fans moet ik al helemaal niet maar sommige wel die niet overdrijve en nie de hele tijd over hun prate enzow.. ik zeg ook er zijn veel verschillende soorte haters ik haat ze niet ik haat niemand.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    je hebt eigenlijk wel gelijk. maar ik vind ook dat we het geen naam moeten geven. je mag toch zelf weten hoeveel je van tokio hotel houd, en als je niet egt een fan bent en ze ook niet slecht vind is het gewoon een middenweg.


    Als je maar een ananas hebt..

    Hoii, Ja kom ik weer hoor :P
    Maar ik vroeg me eigelijk af,, Hoezo Hater !?!
    Ja,, Ik heb het ofer ToHo haters,,
    Ik Snap ze niet helemaal, Oke dat ze ToHo niet goed vinden, dat kan ik snappen, aangezien dat een mening is, Maar hoezo |Haten?! Omdat Bill, Volgens Hun Homo is,, Maar hoezo Moet je hem dan Haten? Omdat Tom, Volgens hun een NepNeger is, Maar hoezo moet je hem dan haten?! Als ik het aan hn vraa, word er gezegt, OMdat Bill een wijf is, en niet kan zingen, Maar is dat een reden om Iemand te haten?!? 0.o
    Ik Will nu geen ruzie ofzo !! echt niet, maar ik wil het nu gewoon weten,, Hoezo HATEN?!?!?!
    Sorry, er kan hier best al een topic ofer zijn, maar heb ik dan nog niet gezien!


    Ja haten is te ver. Maar TH-haters vinden TH-fans juist stom-zou je niet,sommige reacties zijn echt raar. En omdat TH-fans er niet tegen kunnen als ze de bandleden uitschelden en er dan zo doen over doen alsof ze heilig zijn en door iedereen ge-eert moeten worden , doen ze het juist meer.
    Ze lachen jullie gewoon uit, en vinden TH niet leuk.
    Ik zeg niet dat alle TH-fans zo zijn.

    Ik denk dat het meer ligt aan de fans weetje.
    Kijk ze zullen vast al eerder Bill niet echt leuk gevonden hebben, maar niet haten verder. Toen al die fans er zo hyper over gingen doen, zijn er een boel een hekel aan gaan hebben denk ik zo. x[ Met sommige fans van tegenwoordig geef ik ze nog gelijk ook.


    Helemaal mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OKe,, Dus De naam TH Hater, hebben de fans gegeven!? Ofer, dat Th heilig is,, ik geef toe, vroeger, mog je echt niet zeggen dat bill op een wijf leek, wat dan flipte ik hem, maar nu roep ik het zelf ook wle eens [A] Ik maak zovaak grapjes over ze,, Maar ik ben tog ook gewoon fan,, OK Mischien is Hater een betje oferdreven, maar hoezo dan wel, TH Hate Sities?! Dan noemen ze zigzelf tog zo, Ik snap ook wel, k=ik kan er ook niet tegen, als mensen doen of ze heilig zijn. Oke, dit berigtje is mischien bttj heel erg onduidelijk,, xD


    Dunno ><