• Hoii, Ja kom ik weer hoor :P
    Maar ik vroeg me eigelijk af,, Hoezo Hater !?!
    Ja,, Ik heb het ofer ToHo haters,,
    Ik Snap ze niet helemaal, Oke dat ze ToHo niet goed vinden, dat kan ik snappen, aangezien dat een mening is, Maar hoezo |Haten?! Omdat Bill, Volgens Hun Homo is,, Maar hoezo Moet je hem dan Haten? Omdat Tom, Volgens hun een NepNeger is, Maar hoezo moet je hem dan haten?! Als ik het aan hn vraa, word er gezegt, OMdat Bill een wijf is, en niet kan zingen, Maar is dat een reden om Iemand te haten?!? 0.o
    Ik Will nu geen ruzie ofzo !! echt niet, maar ik wil het nu gewoon weten,, Hoezo HATEN?!?!?!
    Oja nog even voor de duidelijkheid!!! Ik wil nu niet zeggen, dat ik ToHo hater Haat!!! Zomige zijn me beste Vrienden,, maar ik wil weten,, hoezo!!!!


    Dunno ><

    Najaaa , ik kom alleen niet overeen met de échte haters.

    velen zijn ook respecters hoowr , maar sommige fans gaan veel te snel zeggen dat ze haters zijn.
    bv als 1 iemand zegt : hun muziek zuigt , zegt de ander meteen hij is een hater.

    dat trekt tog op niks? ik bedoel velen overdrijven tegenwoordig.

    snap je?(A)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    De fans hebben de haters haters genoemd.:D Denk ik

    Najaaa , ik kom alleen niet overeen met de échte haters.

    velen zijn ook respecters hoowr , maar sommige fans gaan veel te snel zeggen dat ze haters zijn.
    bv als 1 iemand zegt : hun muziek zuigt , zegt de ander meteen hij is een hater.

    dat trekt tog op niks? ik bedoel velen overdrijven tegenwoordig.

    snap je?(A)


    Vind je dat ik Overdrijf dan?! 0.o Ik heb best veel mensen in de klas, die nis van ze moeten hebben, en daar ben ik echt zuppergoed befriend mij, Mijn Bf had eerst hekel aan ze,, Aleen nu niet meer ..XD Door mij, Maar mijn Ander Bf van School, Heeft echt haat aan ze,, daar heb ik niks tegen, maar als iemant tegen mij roep, ''KK Hoer KK Tokio Hotel, Dat KAn ik gewoon niet hebben. Dat was vandaag, riepen ze dat door de aula heen, tegen mij. Dus ik van een KK Hoer omdat ToHo KK Was :S Nou, dat vind ik gewoon onzin!!


    Dunno ><

    Najaaa , ik kom alleen niet overeen met de échte haters.

    velen zijn ook respecters hoowr , maar sommige fans gaan veel te snel zeggen dat ze haters zijn.
    bv als 1 iemand zegt : hun muziek zuigt , zegt de ander meteen hij is een hater.

    dat trekt tog op niks? ik bedoel velen overdrijven tegenwoordig.

    snap je?(A)


    Vind je dat ik Overdrijf dan?! 0.o Ik heb best veel mensen in de klas, die nis van ze moeten hebben, en daar ben ik echt zuppergoed befriend mij, Mijn Bf had eerst hekel aan ze,, Aleen nu niet meer ..XD Door mij, Maar mijn Ander Bf van School, Heeft echt haat aan ze,, daar heb ik niks tegen, maar als iemant tegen mij roep, ''KK Hoer KK Tokio Hotel, Dat KAn ik gewoon niet hebben. Dat was vandaag, riepen ze dat door de aula heen, tegen mij. Dus ik van een KK Hoer omdat ToHo KK Was :S Nou, dat vind ik gewoon onzin!! Maar ik roep niet meteen dat ze haters zijn..


    Dunno ><

    volledig met je eens!

    Ik denk dat het komt omdat de meeste fans zo overdrijven. Hoe meer de fans overdrijven, hoe meer de haters gaan overdrijven. Zo komt er geen einde aan. Eigenlijk vind ik ook dat je een band/zanger/zangeres/... niet moet hate. Das belachelijk. Ge kunt ze niet goed vinde, oké. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Maar ze haten?? Ik snap niet waarvoor dat da nodig is. Niet alleen bij TH, gewoon bij alle artiesten in het agemeen. Ik vind TH-haters stom, maar ik ga zelf geen andere band haten. Dan doe ik net hetzelfde en is da even idioot.


    Got up on the wrong side of life today

    Ik denk dat het komt omdat de meeste fans zo overdrijven. Hoe meer de fans overdrijven, hoe meer de haters gaan overdrijven. Zo komt er geen einde aan. Eigenlijk vind ik ook dat je een band/zanger/zangeres/... niet moet hate. Das belachelijk. Ge kunt ze niet goed vinde, oké. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Maar ze haten?? Ik snap niet waarvoor dat da nodig is. Niet alleen bij TH, gewoon bij alle artiesten in het agemeen. Ik vind TH-haters stom, maar ik ga zelf geen andere band haten. Dan doe ik net hetzelfde en is da even idioot.


    Dat probeer ik hier dus duidelijk te maken :P


    Dunno ><

    nee, met de voorbeelden die je geeft niet.

    maar sommigen kunnen mensen die th niet graag horen direct haters noemen en dat vind ik dom.


    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    nee, met de voorbeelden die je geeft niet.

    maar sommigen kunnen mensen die th niet graag horen direct haters noemen en dat vind ik dom.


    x


    Ja ike ook,, Mesnen mogen, th tog niet goed vinden! 0.o maar hoezo, moet ik dan uitgescholden worden, en zeg iemant (een NIET th fan.. XD) Dat hij hater is, en als ik bij hem in de buurt komt hij mij gaat slaan, omdat hij th Haat.
    Dan heb ik hem als fan, tog niks gedan!


    Dunno ><

    Tokio-Hotel-Haters zijn mijn beste vrienden, serieus.
    Ik kan normaal met ze praten zónder dat ze het over Bill ofzo hebben. [/heb twee meiden in mijn klas die helemaal hysterische fans zijn. o_O] Ik word daar echt helemaal despressief van, eerlijk gezegd.

    Het boeit me niet wat ze ervan vinden, ookal schelden ze ze helemaal uit. I don't care.


    -

    Esmaye heeft (in elk geval hier) gesproken.


    -

    De meesten hebben geen hekel aan hen, maar aan de o-zo obsessede, bill/tom-aanbidders/jankers.
    Waar ik ze helemaal gelijk in geef.


    Life is hard and then we die

    Achh,, die mensen m0eten maar zelf weten of ze gaan haten of niet,, als zij ''Bill lykt op een wijf'' een reden vinden om TH te gaan haten doen ze dat.. En dat ze TH haters worden gen0emd is toch l0gisch.. Als ik zeg dat ik TH haat n0emen ze me ook hater.. Dohhh =.=''


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Whaa, Mijn vriendin zij vandaag dat ik steeds meer op hATER BEGON TE LIJKEN XD Omdat De jongens de th poster, in het duits lokaal wouden affikken, en ik riep, bescherm de vrouwen :X Gewoon voor de grap hoor,, OMdat ik een mijn vrienin melig waaren,, maar ikee geen Hater zijn !! >.0 Of zoals ik hier moet zeggen, Mens dat ToHo niet mag [A]


    Dunno ><

    geen idee we zijn allemaal vage mensen op een hele vage planeet