• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.


    Mijn samenvatting is echt super slecht en mijn verhaal wordt heel cliché, I admit dat - maar ik heb gewoon zin om zoiets te schrijven. Ik zoek teamgenoten voor de hoofdpersoon, dus van het Nederlandse team. Graag niet allemaal van die perfecte persoontjes maken, want ik zoek echt verschillende types. De hoofdpersoon is keeper, dus ik zoek voor de rest nog alle andere posities en eventueel nog 3 wissels ofzo.

    Voetballers.
    Ricardo Kakà - hoofdpersoon. :9~
    Cristiano Ronaldo
    David Villa
    Lionel Messi
    Iker Casillas
    Sergio Ramos
    Ibrahim Afellay
    Cesc Fabregas
    Aaron Ramsey
    Yoann Gourcuff
    Fernando Torres


    Informatie.
    Voornaam: Ze komen uit Nederland, dus graag een gewone Nederlandse naam.
    Achternaam: Ook hierbij, ze komen uit Nederland.
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: 20 + | 30 -
    Uiterlijk: Een bekend persoon en graag iemand van wie beeldmateriaal te vinden is op youtube, voor de trailer. Dianna Agron is bezet.
    Karakter: Hoeft niet heel uitgebreid, maar wel duidelijk.
    Positie en rugnummer:
    Welke voetballer:
    Extra informatie: Alle dingen die nog belangrijk zijn, die ik nog moet weten. Denk aan familie, hobby's, relatie, etc.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mothrchucker schreef:
    Mag ik er vanavond 2 invullen? Ik ga eerst shoppen zometeen, dus dat gaat wel even duren mij kennende haha. :]


    Haha is goed hoor! Alvast bedankt! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Noh, iedereen neemt er 2, dan wil ik ook nog eentje, haha dit klinkt fout.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Quintino schreef:
    Noh, iedereen neemt er 2, dan wil ik ook nog eentje, haha dit klinkt fout.


    Hahaha allemaal playaahs, maar ik weet niet of iedereen er ook daadwerkelijk twee krijgt. Ligt eraan hoe goed ze ingevuld worden haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Moet er btw nog niet bijstaan welke voetballer ze kiezen? :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hahaha allemaal playaahs, maar ik weet niet of iedereen er ook daadwerkelijk twee krijgt. Ligt eraan hoe goed ze ingevuld worden haha.


    Ik vul er gewoon twee in. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Arghh, ik moet leren maar raak afgeleid door dit topic.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Arghh, ik moet leren maar raak afgeleid door dit topic.


    *le fucking quote*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Quintino schreef:
    Moet er btw nog niet bijstaan welke voetballer ze kiezen? :')


    Ohja, thanks, even erbij zetten! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oke, ik begin wel met die rollen dan kan ik me zo weer gezellig concentreren op mijn geliefde geschiedenis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Willen jullie hier even stemmen voor een naam van de hoofdpersoon? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rajah schreef:
    Oke, ik begin wel met die rollen dan kan ik me zo weer gezellig concentreren op mijn geliefde geschiedenis.


    Hahahaha, je moet wel leren dat is veel belangrijker joh.(krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hahahaha, je moet wel leren dat is veel belangrijker joh.(krul)


    Deze onthoud ik :')
    Nee, ik doe 'intensief' mee in de les dus ik hoef niet meer te leren eigenlijk. Ben alleen te perfectionistisch om het niet te doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yeah buddie, nog niemand kiest Ramos, and he's handsome! Momentje ik vul wat voor je in!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Yeah buddie, nog niemand kiest Ramos, and he's handsome! Momentje ik vul wat voor je in!


    Ramos is awesome, daarom staat hij er ook bij. :9~

    Waarom wil niemand Iker, David of Aaron. Poor them. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou best een rol willen maken, maar ik ben niet zo met die voetbal dingen en snap er geen fuck van, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.