• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.


    Mijn samenvatting is echt super slecht en mijn verhaal wordt heel cliché, I admit dat - maar ik heb gewoon zin om zoiets te schrijven. Ik zoek teamgenoten voor de hoofdpersoon, dus van het Nederlandse team. Graag niet allemaal van die perfecte persoontjes maken, want ik zoek echt verschillende types. De hoofdpersoon is keeper, dus ik zoek voor de rest nog alle andere posities en eventueel nog 3 wissels ofzo.

    Voetballers.
    Ricardo Kakà - hoofdpersoon. :9~
    Cristiano Ronaldo
    David Villa
    Lionel Messi
    Iker Casillas
    Sergio Ramos
    Ibrahim Afellay
    Cesc Fabregas
    Aaron Ramsey
    Yoann Gourcuff
    Fernando Torres


    Informatie.
    Voornaam: Ze komen uit Nederland, dus graag een gewone Nederlandse naam.
    Achternaam: Ook hierbij, ze komen uit Nederland.
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: 20 + | 30 -
    Uiterlijk: Een bekend persoon en graag iemand van wie beeldmateriaal te vinden is op youtube, voor de trailer. Dianna Agron is bezet.
    Karakter: Hoeft niet heel uitgebreid, maar wel duidelijk.
    Positie en rugnummer:
    Welke voetballer:
    Extra informatie: Alle dingen die nog belangrijk zijn, die ik nog moet weten. Denk aan familie, hobby's, relatie, etc.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je mag mijn personage ook wel in de spits of iets zetten hoor, aangezien ik lees dat er veel middenvelder willen zijn!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rajah schreef:
    (...)

    Cesc is mine!



    Maaaaaar Cesc is van Anna en ik schrijf dat verhaal dus stiekem is hij van mij(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Voornaam: Justine
    Achternaam: Esign.
    Volledige naam: Justine Winter Esign.
    Leeftijd en geboortedatum: Justine is 23 en is geboren op 23 oktober.
    Uiterlijk:


    Jessica Alba
    Justine is niet het mooiste meisje, maar lelijk is ze zeker niet. Ze heeft een donkertintje omdat ze deels portugees is. Ze heeft lichtbruine haren met af en toe een donkerdere tint die van nature krullen, maar die ze ook vaak stijlt. Ze doet veel verschillende dingen met haar haar. Ze gebruikt niet veel make-up, alleen een beetje om haar ogen een beetje in de verf te zetten. Haar uiterlijk vind Justine wel belangrijk. Ze gebruikt verschillende dagcrèmes enzo en heeft een hele kleerkast vol schoenen en kleren. Ze houdt vreselijk veel van hakken en draagt die ook bijna altijd.
    Karakter: Justine is het heel onzekere type. Ze is best stil en wanneer ze veel kritiek krijgt,laat ze zich gewoon doen. Ze twijfelt bij alles wat ze doet en weet totaal niet wat ze goed kan. Alles in haren ogen kan ze niet. Maar ze schept er niet mee op dat ze zo onzeker is. Ze haat het wanneer mensen luid op zeggen dat ze iets niet kunnen ofzo. Dat is gewoon aandacht zoeken. De reden dat Justine zo is geworden zijn pesters. Heel haar middelbare school werd Justine gepest zonder reden. Justine is ook een heel voorzichtige sinds dien met het vertrouwen van iemand. Die persoon moet echt haar vertrouwen winnen voor ze hem dingen gaat vertellen. Ze is ook heel verlegen en moet altijd loskomen bij mensen. In de ploeg word ze soms wat gezien als het buitenbeetje voor buitenstaanders omdat ze zo stil is, maar de meiden zijn dat gewoon. Justine kan genieten van de stilte en geniet vaak van de drukheid van de meisjes op een afstandje, maar het is natuurlijk niet dat ze helemaal zich met niets moeit integendeel bij de meisjes is ze los en praat ze vaak, maar ze is gewoon heel rustig en kalm. Justine heeft een hele zachte persoonlijkheid.
    Positie en rugnummer: Justine is een middenveldster en heeft rugnummer 3.
    Welke voetballer: Ibiiiii
    Extra informatie: Justine heeft een kitten en verzorgd die alsof het haar eigen kind is. Haar kitten noemt Alice vernoemd naar Alice in wonderland.

    Voornaam: Charlie
    Achternaam: De smet.
    Volledige naam: Charlie De smet.
    Leeftijd en geboortedatum: Charlie is 27 geworden op 12 September.
    Uiterlijk:


    Rachel Mcadams
    Karakter: Hoeft niet heel uitgebreid, maar wel duidelijk.
    Positie en rugnummer: Verdediger, 14
    Welke voetballer: Ikerrrr.


    all I want is the taste that your lips allow

    Arid schreef:
    (...)


    Maaaaaar Cesc is van Anna en ik schrijf dat verhaal dus stiekem is hij van mij(cat)


    Tsss, ik ga al met hen trouwen dus jammer....


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    Tsss, ik ga al met hen trouwen dus jammer....


    Geef toe Anna en Cesc zijn cuties.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Geen rollen meer nodig!

    Ricardo Kakà - Rowan Heesters. - Keeper - 1
    Cristiano Ronaldo - Maud Charlotte Bosch - Verdediger- 2
    David Villa - Kate Nelson - Middenvelder - 30
    Lionel Messi - Milou Fiona Berends - Verdediger - 4
    Iker Casillas - Charlie De smet. - Verdediger - 14
    Sergio Ramos - Julia Féline Biesterveld - Middenvelder - 15
    Ibrahim Afellay - Justine Winter Esign. - Middenvelder - 3
    Cesc Fabregas - River Marie Dekker - Verdediger - 8
    Aaron Ramsey - Caja Sapphira Aydin - Spits - 13
    Yoann Gourcuff - Natalie Roos van Houten - Middenvelder - 10
    Fernando Torres - Valerie Louise Reijnders - Spits - 7

    Er is wel wat verandert in de opstelling, maar anders kon het niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yey ik heb Lio en Yoann. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Yay, i've got Fernando. :9~:9~:9~:9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    JUBI FOREVER DUDE.


    all I want is the taste that your lips allow

    Nice, Nice, Nice!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arid schreef:
    JUBI FOREVER DUDE.


    Neeeeeeeeeeeeee Rowardo boven alles. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NOANN. ;D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jongens, ik zoek echt nog nodig een leuke titel. D: Misschien iets met 'Female soccer' ofzo?

    Rowardo ftw.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Girls with big balls HAHAHA


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Life's A Game, lol. Verder kom ik niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.