• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.


    Mijn samenvatting is echt super slecht en mijn verhaal wordt heel cliché, I admit dat - maar ik heb gewoon zin om zoiets te schrijven. Ik zoek teamgenoten voor de hoofdpersoon, dus van het Nederlandse team. Graag niet allemaal van die perfecte persoontjes maken, want ik zoek echt verschillende types. De hoofdpersoon is keeper, dus ik zoek voor de rest nog alle andere posities en eventueel nog 3 wissels ofzo.

    Voetballers.
    Ricardo Kakà - hoofdpersoon. :9~
    Cristiano Ronaldo
    David Villa
    Lionel Messi
    Iker Casillas
    Sergio Ramos
    Ibrahim Afellay
    Cesc Fabregas
    Aaron Ramsey
    Yoann Gourcuff
    Fernando Torres


    Informatie.
    Voornaam: Ze komen uit Nederland, dus graag een gewone Nederlandse naam.
    Achternaam: Ook hierbij, ze komen uit Nederland.
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: 20 + | 30 -
    Uiterlijk: Een bekend persoon en graag iemand van wie beeldmateriaal te vinden is op youtube, voor de trailer. Dianna Agron is bezet.
    Karakter: Hoeft niet heel uitgebreid, maar wel duidelijk.
    Positie en rugnummer:
    Welke voetballer:
    Extra informatie: Alle dingen die nog belangrijk zijn, die ik nog moet weten. Denk aan familie, hobby's, relatie, etc.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet nog niet zeker of iedere de positie krijgt wie dat die wil, maar ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga er drie invullen, hahaha.


    all I want is the taste that your lips allow

    Doe wat je doen moet, haha. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Omg zoveel mensen vullen in. Loveya'll. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, no problems c:


    Firm believer of all that is magic

    Oke over voetbalverhalen gesproken...
    Heel stiekem...
    Wil ik A walk to remember weer "herschrijven" ook al weet niet de helft niet meer, maar wel de verhaallijn.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Quintino schreef:
    Oke over voetbalverhalen gesproken...
    Heel stiekem...
    Wil ik A walk to remember weer "herschrijven" ook al weet niet de helft niet meer, maar wel de verhaallijn.


    Omg doe dat. Dat verhaal was zo geweldig. :9~ Ik weet nog dat ik daar Jules was, de zus van de hoofdrol, ghehe.

    Jongens, Iker is vriendloos. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Omg doe dat. Dat verhaal was zo geweldig. :9~ Ik weet nog dat ik daar Jules was, de zus van de hoofdrol, ghehe.

    Jongens, Iker is vriendloos. D:


    Ja, nou. MESSI IS INGEPIKT. *le nepcries* Je mag mijn rolletjes ook aan iemand anders koppelen ofzeu, alleen Fernando MOET!!!!!!!! zolang je geen betere rol vindt

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:57 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Omg doe dat. Dat verhaal was zo geweldig. :9~ Ik weet nog dat ik daar Jules was, de zus van de hoofdrol, ghehe.

    Jongens, Iker is vriendloos. D:


    HAHA ja nu je het zegt inderdaad, die rol krijg je dan gewoon weer. :3
    Als niemand Kikker invuld, vul ik hem wel in. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Cagress schreef:
    (...)

    Ja, nou. MESSI IS INGEPIKT. *le nepcries* Je mag mijn rolletjes ook aan iemand anders koppelen ofzeu, alleen Fernando MOET!!!!!!!! zolang je geen betere rol vindt


    Slolly. 3:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Quintino schreef:
    (...)

    Slolly. 3:


    Haha, no problemo love. (: Messi is een cutie, dus ik snap wel dat je hem kiest, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Haha, no problemo love. (: Messi is een cutie, dus ik snap wel dat je hem kiest, haha.


    Hehe, ik heb een barca shirt van hem. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Voornaam: Kate
    Achternaam: Nelson.
    Volledige naam: Kate Nelson
    en geboortedatum: Kate is geboren op 12 januari en is nu vierentwintig.
    Uiterlijk:


    Kim Kardashian
    Kate heeft een Cubaans uiterlijk en een cubaanse achtergrond. Haar grootmoeder is uit Cuba gevlucht tijdens de revolutie. Ze heeft lange zwarte haren die van nature mooi krullen, maar ze stijlt ze ook vaak. Ze kan veel kanten uit met haar haar. Ze heeft ook chocolade bruine ogen. Kate is niet bang om wat make-up te gebruiken. Fond de teint, mascara, eyeliner, oogschaduw zijn aan haar dagelijkse orde. Ze kleed haar altijd heel vrouwelijk. Ze kan perfect lopen op de hoogste hakken en is niet bang om ze dagelijks te dragen. Kate is zonder hakken maar 1 meter 65 en bovendien is ze heel slank.
    Karakter: Kate is een heel actief meisje en moet soms zichzelf kunnen beheersen want vaak is ze in een actieve bui wanneer het niet moet. Ze is een echte spring-in-het-veld en floept alles eruit waardoor ze soms zonder de bedoeling mensen kwetst. Wanneer ze dit wel beseft gaat ze natuurlijk onmiddellijk haar excuses aanbieden, maar Kate kan ook best serieus zijn als het moet. Als je met iets serieus erg zit en je wilt met haar praten zal ze altijd voor je klaarstaan. Kate is zo te zien aan haar uiterlijk ook best een beetje jongensachtig. Ze gamed heel graag en is ook heel erg competitief ingesteld. Ze kan absoluut niet tegen haar verlies. Kate is niet bang om haar een beetje vuil te maken. Kate is zeer koppig en wilt vaak echt haar gelijk krijgen. Wanneer je met haar discussieert, kan je wel uren bezig zijn want ze zal echt niet toegeven. Kate is een heel slim meisje. Voor elk probleem zal ze wel een oplossing vinden, maar ze is ook slim op een andere manier. Ze weet wie ze kan vertrouwen en wie niet, met andere woorden ze is absoluut naïef. Kate is eigenlijk heel gevoelig. Ze toont het soms niet, maar eigenlijk is Kate een fragile poppetje. Ze is snel breekbaar en ze moet vaak op haar lippen bijten om niet te huilen waar mensen bij zijn. Dan doet ze dan ook niet waar mensen bij is, maar liever ’s avonds wanneer ze alleen is. Ze wil namelijk niet gevoelig overkomen, in tegendeel, ze wil heel sterk overkomen.
    Positie en rugnummer: Kate is een middenvelder en het liefst links. Haar rugnummer is 30.
    Welke voetballer: David Villa.
    Extra informatie: Kate heeft net een moeilijke relatie achter de rug met Olivier. Ze was stapelverliefd op hem, maar hij gebruikte haar enkel voor zijn benodigheden als hij die ergens anders niet kreeg. Hij bedroog haar langs alle kanten, maar zij bleef hem geloven. Olivier gaf Kate geen zekerheid en heeft haar meer dan één keer het huis uitgegooid zonder reden. Na zeven maand heeft ze het opgegeven en is ze weg gegaan.
    Titel? Ik ga denken.
    Mag ik je waarschuwen? Dude, wat denk je zelf.


    Voornaam: Cassie.
    Achternaam: Sommers.
    Volledige naam: Cassie Zoey Sommers.
    Leeftijd en geboortedatum: Cassie is 21 jaar oud net geworden op 23 maart.
    Uiterlijk:
    Pixie Lott


    Cassie had vroeger wilde, lange blonde haren, maar op een dag raakte ze die beu en knipte ze gewoon zelf af. Tot net iets boven haar schouders. Ze vond dat ze ermee stond dus liet ze het maar zo. Ze heeft hele mooie ogen en dat benadrukt ze ook door donkere zwarte make-up. Ze zorgt er wel voor dat het niet overdreven is. Ze heeft van nature mooie, dikke lichtroze lippen en kaarsrechte tanden. Aan haar tanden hecht ze wel veel belang en poetst ze elke dag vijf keer. Ze heeft ook een heel egale huid en ook een licht kleurtje dat helaas amper bruiner word in de zon. Van kledij draagt ze vaak kleedjes en leuke dingen. Haar favoriete accesoire is haar nerdbril.
    Karakter: Cassie staat heel recht in haar schoenen. Ze zegt steeds wat ze denkt dus daarom hebben veel mensen een arrogante indruk van haar, maar ze is alles behalve arrogant. Eigenlijk meent ze het goed met iedereen, maar is ze gewoon een flapuit en denkt niet echt na over wat ze zegt. Cassie is stiekem gewoon heel onzeker, maar dat doet ze verdwijnen door wat stoerder te doen. Ze is heel koppig en geeft bijna nooit toe. Cassie kan ook totaal niet tegen haar verlies. Als ze een wedstrijd verliezen is het altijd de eerste die agressief en boos word. Cassie is ook een heel droog iemand. Ze kan snel een droog antwoord geven en heeft altijd een weerwoord klaar. Cassie mag dan wel veel praten, maar als je haar een geheim verteld zal ze het sowieso meenemen in haar graf.
    Positie en rugnummer: Cassie is verdedigster en heeft rugnummer zeventien.
    Welke voetballer: Mister sex Cesc Fabregas.
    Extra informatie: Cassie speelt akoestische gitaar en kan heel goed zingen alleen ziet ze dat nooit in.


    all I want is the taste that your lips allow

    Heb je nog mensen nodig haha?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Arid schreef:
    Welke voetballer: Mister sex Cesc Fabregas.


    Cesc is mine!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."