• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Kom je erachter?' mompel ik.


    El Diablo.

    Yasmin

    'Ik dacht dat jij me goed genoeg kende om te weten dat ik laat van begrip ben?' Grinnik ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Na mijn zoveelste trekje, en na een eeuwigheid rond te hebben gelopen hoorde ik eindelijk stemmen. Hoe was ik ooit zo diep het bos in gekomen? Ik zag Yasmin en Tyler samen praten, en ik gooide mijn sigaret op de grond, om hem vervolgens uit te stampen. ''Hey'' glimlach ik, en plof naast ze neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Ja toch' mompel ik, en kijk dan naar Samantha. 'Hey sam' zeg ik, en kijk over het meer.


    El Diablo.

    (Ik kom wat achter met mn reacties, zit op mn gsm - alweer)

    Wyn

    Ik plof weer neer in het gras en krijg zin om iets met actie te doen. Xant ik doe de hele dag al niets en dat is niets voor mij.


    help

    Yasmin

    'Haai Sam. Al achter jou "gave"?' Vraag ik haar nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik sta op, en loop naar mijn tent. Alexis ligt te slapen. En snel pak ik mijn mes. Ik stap uit de tent en kijk de anderen aan. 'Ik ga het bos verkennen' mompel ik.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Al achter jouw 'gave?' '' vroeg Yasmin nieuwsgierig, en ik grinnikte even. ''Zo ongeveer.. In het begin had ik ontzettende hoofdpijn, en vervolgens allemaal stemmen, dus ik vermoed dat ik gedachten kan lezen'' mompelde ik. ''En jij?'' vroeg ik aan haar.


    [ze is er dus nog niet achter dat ze kan verlammen/besturen ^^]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    'Nice.' Complimenteerde ik haar. 'Mijne is best vaag. Ik kan mijn ziel verplaatsen in een ander lichaam. Van dieren en mensen.'

    [En Yasmin is er nog niet achter dat ze ook met dode zielen kan communiceren en dode lichamen kan besturen. ^^]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Mijne is best vaag. Ik kan mijn ziel verplaatsen in een ander lichaam. Van dieren en mensen'', zei ze.
    ''Wow, freaky'' mompelde ik.
    ''maar dat kan vast wel handig zijn een keertje'' grinnikte ik toen, en ik ging op mijn rug liggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Het topic is bijna vol...)

    Wyn

    Na een tijdje op de grond te hebben gezeten, besluit ik om weer in een boom te klimmen. Ik hijs me op aan een tak met nog halfnatte kleren en zoek naar een andere tak om naar boven te klimmen. Van tak op tak kom ik vanboven in de kruin van de boom terecht. Een appelboom torent naast me uit boven de boom waar ik in zit en ik trek één van de vruchten van de tak, schil hem met mijn mes en eet hem op, terwijl ik van het uitzicht geniet. Ik hou van bomen. Ze zijn rustgevend en je kunt er vanalles me doen. Na een tijdje in de boom te zitten val ik in slaap.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 16:11 ]


    help

    Tyler

    Ik loop het bos in, en het word steeds donkerder. Ik zucht, en ga even zitten. Ik sluit mijn ogen even, maar dat word verstoord door een brandende pijn op mijn borstkas. Ik schreeuw even, maar hou snel mijn mond als ik een zwarte beer voor me zie staan.,


    El Diablo.

    Wyn

    Ik schrik wakker en val bijna uit de boom. Ik grijp me vast aan een tak en glij nog even verder. Minihartaanval. "Verdomme", mompel ik. Handig klauter ik er weer in en staar om me heen. Ergens verderop staat een beer. Met Tyler. Ik pak mijn mes en richt even. Nee, als ik hem kon raken zou hij woest worden en zou hij alles en iedereen dat op zijn weg stond verscheuren. Ik zak een beetje lager. Had ik maar een boog. Of ten minste een mes waarvan het lemmet lang genoeg van was om een beer te kunnen doden.


    help

    Tyler

    Ik staar verdoofd voor me uit, deze beer ziet er niet echt lief uit. Dit kan dus echt mijn dood worden, fuck.


    El Diablo.

    [Dus wie doet het nieuwe topic? ^^]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 16:25 ]


    El Diablo.