• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Pfft... idd, veel gepost zeg. Damn.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ja, kan het misschien wat langzamer? :'DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    Nog steeds na rillend lig ik in bed. Dus... dus ik kan iemand anders worden. Wel, dat is niet zo raar toch? Jawel, dat is het zeker wel. Er hangt nog steeds een dikke mistlaag. Het begint al iets lichter te worden. Het is nu 5:30. Zou ik het nu ook kunnen? Ik kan het in ieder geval proberen. Ik concentreer me, sluit mijn ogen en span mijn spieren aan. 'Kom op,' murmel ik zachtjes. Dan zak ik weer neer.

    Dan zie ik mezelf liggen in de tent. Okee, het is doodeng, maar toch wel een klein beetje cool. Ik zweef gewoon door de tent heen en zie dat Wynter en Tyler aan het dollen zijn. Ik blijf even staren en glimlach dan. Ik grinnik even en zweef dan naar Tyler toe en steek mijn arm door zijn lichaam, die er aan de andere kant weer uit komt. Lol! Hij merkt ook helemaal n-iets. Shit. Ik zit in Tylers lichaam. Damn. Ik zwaai naar Wyn. 'Hoi Wyn.' Zeg ik met een glimlach. 'Ik ben het, Yasmin. Ik zit nu in Tyler.' Ik lach als ik hoor hoe onnozel dat klinkt. Wow, lage stem. 'Ik ga er nu maar weer uit.' Ik zweef weer uit zijn lichaam en zoek de tent weer op.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Samantha kan toch gedachten lezen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ze kan mensen en dieren 'besturen'. Dat houdt in, dat ze mensen dingen kan laten doen, wat ze maar kan bedenken. Dat doet ze doormiddel van verlamming, maar ze kan ook de gedachten binnendringen. Haar kracht heeft dus veel te maken met het menselijk brein. even gekopieërt, maar ja, zoiets. Het is een soort ontwikkeling zegmaar tot het besturen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Sowwy... zoveel is er niet gebeurt, het is aleen ochtend geworden... xd)

    Wyn

    Ik duik terug naar boven en schrik me te pletter als ik Tyler naar me hoor roepen. Het is zijn stem. Maar an toch anders. En het is eng. Want in zijn blik herken ik niets meer van hem. "Yasmin?", fluister ik. Ik zwem dichter. De mist was toch weg? Als ik mijn ogen tot spleetjes knijp, zie ik dat er boven het meer no een dunne sluier hangt. Ik kijk weer op. Yasmin is verdwenen. Nou... Tyler is weer normaal, bedoel ik.

    (Sorry voor eventuele schrijffouten, zit op mn gsm)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:39 ]


    help

    -

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 11:46 ]


    help

    [Je kan ook gwn naar school gaan Xd.. Alleen is er dan niemand Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Oke dat was weird' mompel ik, ik glimlach naar Wyn en kijk dan naar de zon die steeds hoger komt te staan.


    El Diablo.

    (Aaaah, heb supergoeie punten xd)

    Wyn

    Ik hijs me uit het water en ga op de grond naast de oever liggen om mn kleren te laten drogen.


    help

    Tyler

    Ik grinnik, 'toch niet zo'n goed idee om te zwemmen met kleren?' grijns ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Niet echt, nee", mompel ik, genietend van de zon.


    help

    Tyler

    Ik grinnik, en geniet ook even van de zon.


    El Diablo.

    [BAHAAAACK AND THANK GOD IT'S WEEKEEND. ;D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Een glimlach speelt op mijn lippen en ik kijk door mijn wimpers naar de lucht, waar een paar wolken de azuurblauwe hemel sieren.


    help