• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    "Waarom grijns je zo?", mompel ik. Ik probeer nog steeds naar mijn voeten te kijken, maar het lukt niet meer zo goed.


    help

    Tyler

    'Niks' zeg ik, en kijk weer over het meer.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik kan het niet helpen om te glimlachen en ga aan de oever van het meer zitten, met mijn voeten in het water. Zachtjes neurie ik Agnes Obel's Brother Sparrow.

    (Wow... We hebben best wel veel gepost... XD)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:48 ]


    help

    Tyler

    Ik lach, ik heb sinds gisteravond geen shirt meer gedragen. Nieuw record. Ik grinnik, ik ben soms gewoon te erg.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik trek mijn trui uit en lig neer op het gras aan de oever. "Gaan we nu nog iets doen?", roep ik naar Tyler. "Ik verveel me dood."

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:54 ]


    help

    Tyler

    'Wat wil je doen dan?' roep ik lachend terug.


    El Diablo.

    Wyn

    "Geen idee... Zwemmen ofzo?", vraag ik. "Door het bos zwerven, gezelschapsspelletjes spelen, op het internet of magazine's naar leuke j- oh wacht... Dat doe ik met mijn vriendinnen." Ik grijns even. Best wel flauw, maar zo ben ik nu eenmaal. Superflauw. Altijd. "Ontbijten misschien..."

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:58 ]


    help

    Tyler

    'Ofcourse' grinnik ik, ik sta op en loop grijnzend naar Wyn. Ik til haar gemakkelijk op, en ren naar het meer. Waar ik met een plons terecht kom. Grijnzend kijk ik Wyn aan, 'jij wou zwemmen' zei ik alvast.


    El Diablo.

    Wyn

    "He-", zeg ik nog, voor ik onder water terecht kom. Ik zwem naar hem toe en trek hem aan zijn been onder water. Wat eigenlijk niet zo gemakkelijk is. Maar het lukt uiteindelijk wel.


    help

    Tyler

    Snel zwem ik weer naar boven, en lach me dood. Dit was gewoon zo grappig.


    El Diablo.

    Wyn

    "Is dit serieus zo grappig?", zeg ik lachend. Hij was echt niet normaal. Ik deed mijn haar los en schudde met mijn hoofd, zodat al de spetters in Tyler's gezicht terecht komen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:12 ]


    help

    Tyler

    'Yes' grinnik ik, en veeg de spetters uit mijn oog.

    [ Kga slapen, ben er misschien morgenochtend nog even]


    El Diablo.

    Wyn

    Ik grijns en schud mijn hoofd, duik onder water en staar naar de bodem van het meer.

    (Okay, slaap lekker...)


    help

    Tyler

    Snel zwem ik naar de kant, en ga daar zitten. Ik kijk weer naar het meer, en lach nog een beetje na.


    El Diablo.

    [lekker gepost toen ik weg was? Xd]


    Don't be like the rest of them, darling