• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade
    Ik grinnik even over wat hij zegt als ik plots wit word doordat ik andere wolven zie. 'Ty je huil heeft gewerkt.' Zeg ik even verstikt. Als hij op ons afspringt komt er opeens een gele koepel over ons heen. Het gele lijkt wel uit mijn hoofd te komen en de wolf knalt er tegenaan. Het lijk wel of ik zijn energie overneem waardoor hij bewusteloos neervalt. 'Oke. Mijn gave is best awesome en goed voor de veiligheid.' als ik kijk naar hoe de wolven er proberen doorheen te komen maar ze echter alleen maar bewusteloos neer vallen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayden Jason Bright.
    'Jep je hebt wat gemist. Iedereen heeft een gavo ofzoiets. Ik ben bijvoorbeeld supersterk.' Zeg ik als ikopsta naar een dikke boom toe loop en hem zonder moeite uit de grond optil. 'Zo wat kan jij?' Vraag ik geintresseerd aan Faye.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    Ik keek toen ik klein was graag naar Charmed. Die krachten leken er een beetje op. Ik sta op op mijn tak en spring naar een andere, terwijl ik meezing met Radical Face's Welcome Home. Ik voel me een beetje zonderling. Een beetje depri zelfs, en licht in mijn hoofd. Dit is niet goed. Ik spring van tak op tak tot ik uitglijd en me vastklamp aan de boom. Ik hijs mezelf kreunend op en zoek een plaatsje om te zitten, ergens in de bomen. Ik zie wolven onder me samenkomen, op de plek waar Tyler en Jade staan. Eens kijken of die kracht nuttig is. Ik concentreer me op één van de wolven, die na een tijdje gewoon dood neervalt. "Wel, dat was cool", mompel ik, starend naar beneden.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:49 ]


    help

    Faye
    Mijn mond zakt een klein stukje open als ik zie dat Jayden zomaar een boom uit de grond trekt. Snel sluit ik mijn mond weer en kijk ik Jayden aan. 'Ehm, voor zover ik weet niet echt iets,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik hoor iets in de bomen, en zie Wyn. 'Hey Wyn!' roep ik grijnzend.


    El Diablo.

    Wyn

    "Hola!", roep ik terug. Terwijl Girl on Fire van Arshad speelt, en ik meeneurie, geef ik nog een andere wolf wat druk op z'n kop. Best wel eng eigenlijk, dat ik gewoon iemand dood kan laten vallen. "We'll survive..." Het geluid van de muziek schalt door het bos. "Well let the games begin..." Ik vond the Hunger Games al altijd geweldig, en die soundtrack was echt het einde.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:56 ]


    help

    Tyler

    Ik verander simpel in een vleermuis, en vlieg naar Wyn. Naast haar verander ik terug, en kijk haar lachend aan.


    El Diablo.

    Jade Sky Bright
    Ik keek omhoog en zag Wyn in de boom zitten. Ik herkende de melodie van THE hunger games. 'May the odds be ever inyour favor.' Zeg ik grijnzend. Het gele schild gaat vanzelf weg als de wolven weg zijn. Ik grijp een tak vast en klim er behendig op waarna ik na een aantal takken ook bij Wyn en Ty kom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:57 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    Ik grijns en zak onderuit tegen de boomstam. Ed Sheeran's A Team begint te spelen en ik tokkel met mijn vingers op de tak van de boom, alsof ik piano speel en sluit mijn ogen om van de muziek te genieten. "Zouden we die krachten ook overdag hebben?", vraag ik, mijn ene oog half openend. Het begon al lichter te worden, maar de mist was er nog steeds.


    help

    Tyler

    ´Dunno´ zeg ik, ik zie dat de zon opkomt en de mist weggaat.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:02 ]


    El Diablo.

    Wyn

    "Ik ben echt verliefd op Ed Sheeran", zeg ik plots. "Net als ik verliefd ben op Harry Styles en the Library of Congress. It's like... HUGE", zeg ik. Geen idee waar de nonchalantigheid vandaan komt. Meestal ben ik niet zo. Kate Nash' Paris begint te spelen, maar ik zoek naar Lego House van Ed Sheeran, en zet zijn muziek op.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:09 ]


    help

    Jade Sky Bright
    'Jep ze doen het bij mij nog.' Zeg ik als de mist verdwenen is, maar ik nog steeds energie zie in dingen. Ik concentreer me op mijn handen en de ene geeft weer licht. 'Jep mijn gave werkt nog.' Concludeer ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    'Aww, dus ik ben niet leuk?' zeg ik, en kijk haar grijnzend aan.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik had geen zin om de mijne uit te testen en luisterde gewoon naar de muziek. "Nope, ik heb besloten dat ik wil trouwen met Flynn Rider, die is gewoon awesome", zeg ik. Tangled is gewoon de meest geweldige film ooit. Ik zucht. "Zullen we iets leuks doen? We zijn ten slotte gaan kamperen met vrienden", mompel ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:08 ]


    help

    (NEEE! IK VIND DE OPLADER VAN MIJN IPOD NIET MEER!)


    help