• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Dario en Cassie renden beiden de tunnel in, die langzaam begon te sluiten. Leuk, Nathaniel, echt leuk. ik vergat mijn sarcastische gedachten even en schopte nog wat schorpioenen weg voordat ik verder rende. Ik ronde nog maar net onder de deur door voordat hij de tunnel afsloot. Lichten flitsten aan, de enige beesten die er nog waren waren de paar die achter Cassie en Dario een gingen. Geïrriteerd schopte ik er een paakt weg, blij dat mijn broek me beschermde. de tunnel was lang, gemaakt van cement en naast de dode schorpioenen, leeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    'Verdomme,' vloek ik stilletjes terwijl ik de plaat weer af loop. Het was alsof het een teken was geweest, want de plaat verdween. Cassie, dario en Jem waren nergens te bekennen, in plaats daarvan zag ik iets dat me bijna een ahrtaanval van schrik bezorgde. Schorpioenen, een stuk of dertig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Leven die schoprioenen [mygod, ik heb echt last van typgebrek HAHA] schorpioenen nog? Ja toch? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    De schorpioenen leken weg te zijn, maar dat hield niet in dat we veilig waren. Met nog altijd een wantrouwende blik in mijn ogen keek ik weer naar Jem, de messen stevig in mijn hand. Ik was niet van plan hem neer te steken, maar ik vertrouwde hem absoluut niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Merwin schreef:
    [Leven die schoprioenen [mygod, ik heb echt last van typgebrek HAHA] schorpioenen nog? Ja toch? :3]


    Wel yes, ze hebben maar twintig ofzo kunnen dood maken. 8D so we're ALL fucked.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ...zeg, kunnen die beesten klimmen? o_o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan
    Saph gaf het op en liep weer van de plaat af, maar zodra zijn beide voeten de gewone grond weer raakten, gleed de plaat geruisloos helemaal open. We keken allebei meteen over de rand, maar ik sprong meteen met een hoge gil weer achteruit. Ja, dat waren absoluut enge, moorddadige beesten. EW!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jem Fairsky
    Hijgend leun ik tegen de muur van de tunnel. Dat was NIET de fucking afspraak. ik kijk naar de andere twee, die me wantrouwig aankijken. Ja kan nog zo leuk wantrouwig kijken, Cass, je krijgt toch geen woord uit me, denk ik.
    'Dus, waar denk je dat de tunnel heen leidt? Want ik ga niet terug naar die beesten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    De beesten begonnen de wand al op te klimmen, dus greep ik aurora, want Cassie zou me vermoorden als er iets met haar gebeurde, en toen Fayan's hand. de rand liep maar tot halverwege de kamer, dus daar rende ik heen, Yentl en Primrose in ons kiezog.
    'Stamp, schop, maar laat ze je niet steken,'sis ik terwijl de beesten ons achtervolgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Ik keek hem nog even aan en haalde toen mijn schouders op. 'Ik neem aan dat Snow ons daarheen wil hebben, en dat houd in dat we er vroeg of laat toch wel terecht komen. Dus we kunnen net zo goed gewoon lopen - voor hij iets stuurt om ons te halen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    You guys dumped Reina (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    You guys dumped Reina (no_chears)


    I'm multi-tasking, sue me! D: Zei is er ook bij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hehe 8D
    The only reason I remembered her is that the girl who plays her is my best friend - and her name is Reina - so I don't really mind *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan
    De beesten schoten naar de wand en begonnen omhoog te klimmen en even was ik bevroren van angst, maar zodra Saph mijn hand pakte en me meesleurde rende ik met hem mee. Reina, Yentl en Primrose volgden, Aurora werd gedragen door Saph.
    "Laat ze je niet steken!"
    Steken? Wacht, die dingen konden stéken? Snow, ik zal jou eens lek prikken met die dingen!
    Ik wierp een blik over mijn schouder en had daar meteen spijt van: meer dan de helft van de groep was al over de rand gekomen en renden nu op volle vaart op ons af. Ze waren snel, groot en zagen er heel, heel erg giftig uit. Ze hadden ons zo ingehaald.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jem Fairsky
    'Goed punt,' antwoord ik. Ik steek beiden handen in mijn zakken en begin te lopen. Onze stappen echoen rond ons heen in de stille gang.
    'Je bent toch niet gestoken, hé?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.