• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Aangezien ik niet kon zingen of een instrument spelen ging ik maar wat eten. Terwijl ik van een stuk pizza geniet, kijk ik naar de anderen. En dan vooral Wyn.


    El Diablo.

    Wyn

    Terwijl ik verder speel, probeer ik Tyler's blik te negeren. Het is moeilijk, maar het lukt nog redelijk.


    help

    Tyler

    Ik zie dat ze mijn blik negeert, en ik grinnik. Ik eet het stuk pizza op, en kijk weer naar het vuur.


    El Diablo.

    Wyn

    Waarom ben ik in godsnaam zo stom? Ik heb het aan mezelf al toegegeven: ik vind hem leuk. Waarom doe ik dan zo? Ik zucht en stop even met spelen. I het mijn verbeelding, of hangt er mist boven de grond?


    help

    Yasmin

    Een ijzige rilling snijdt als een mes over mijn huid. Het ene moment genoot ik nog nog lachend en zingend van mijn pizza, het andere moment voelde ik me vreemd en had ik hoofdpijn. Ik kijk een beetje misselijk naar de pizza. 'Ik hoef niet meer. Wil iemand mijn stuk?' Zeg ik zachtjes.

    [Argh, stomme visite. ;(]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 21:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik zie dat de mist er weer is, maar het maakt me niet uit. Hoe kan ik zo stom zijn. Wyn vind me niet leuk, integendeel.


    El Diablo.

    Wyn

    Starend naar de grond, wens ik dat ik niet zo stom was en dat ik meer moed had. Ik staar peinzend naar de mist. Shit... de mist... nu pas dringt het tot me door. Ik smijt een takje in het vuur en speel nerveus met mijn zakmes.

    (Ik kijk POTC2, kan zijn dat ik niet meteen reageer, zit weer op mn gsm...)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 21:51 ]


    help

    Tyler

    'Ik ga' mompel ik, en loop het bos in. Eenmaal dar verander ik weer in ee wolf, en ren steeds verder.


    El Diablo.

    Wyn

    "Wat is er met hem aan de hand?", mompel ik verward. Ik loop naar het meer en staar naar de opkomende sterren. Met mijn voeten in het water, kijk ik naar het wateroppervlak. Het is bijna abnormaal stil, als een spiegel. Ik kan er de lucht in elk detail in zien.


    help

    Yasmin

    Ik kijk Tyler na, die weg rent als wolf. Direct voel ik een kramp door mijn maag trekken. Ik pers mijn lippen op elkaar en buig een beetje naar voren. Een zachte kreun verlaat mijn lippen. Ik krijg het ook nogal benauwd. Ik voel dat de kleur uit mijn gezicht weg trekt. 'Wyn, ik,-' Maar dan zak ik in elkaar.

    O, wacht, tuurlijk, mist. Ik kan af en toe flauwvallen. Blijkbaar hoort dat er bij. Ik wil Wyn geruststellen. Zachtjes streel ik over Wynter's hart. Mijn vingers zakken een beetje weg in haar borstkas. Tot mijn lichte verbazing zie ik dat haar gezicht al een beetje betrekt. Ze lijkt nu rustiger. Zou ze voelen dat ik er ben?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Grommend loop ik door het bos, langs het meer. Wat dek je nou? Ze vind je echt iet leuk! denk ik. Zuchtend kijk ik in het water, en zie mijn spiegelbeeld.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik staar nog steeds voor me uit, maar voel me op de en of andere manier rustiger. Dan zak ik weg, in de vreemde droom. In de lege kamer waar ik beland, begin ik te gillen, zak neer op de grond en huil.

    (Momenteel kan niemand zijn krachten op Wyn gebruiken... xd)


    help

    Tyler

    Ik verander weer terug in mezelf, en ga op een steen zitten die een stuk over het meer hangt. Ik staar voor me uit, en sluit mezelf af van de wereld.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik trek mezelf terug en hap naar adem als ik weer wakker word. Mijn wangen zijnn nat, zou ik dan wakker zijn gebleven terwijl ik 'weg was'? Ik voel nog steeds de geruststelling, en neem iemands aanwezigheid waar. "Yas?", mompel ik. "Bedankt..." Ik neem toch aan dat zij het doet.

    (And she's back again xd Ik heb eigenlijk best nutteloze krachten..)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:14 ]


    help

    Yasmin

    Als ik kon antwoorden op Wyn's stem, deed ik dat nu. Maar ik wee dat het zo goed is. Met een tevreden zucht draai ik me om, maar val in het geschrokken gezicht van een meisje. Niet zomaar een meisje. Het is Skyler, mijn overleden vriendin. Vorig jaar is ze geschept door een auto. Er iets anders aan haar. 'Yassie? Kun je me zien? Ben jij dood?' Roept ze vol afschuw. Haar stem echoot. Mijn stem hapert. 'Sky, ik-ik... Wat doe je hier?' Het blijft even stil. 'Ik miste je. Dus ik zocht je op en bleef bij je.' Als ik nu een hart bij me had, was het nu vast gesmolten. 'Dus je was al die tijd bij me. Heb je ook gezien dat ik een gave heb? Kan ik door deze gave jou zien? Omg, wat gaaf.' Brabbel ik aan één stuk door. Ze omhelst me lachend. 'Kletskous.' Zegt ze lief. Ik heb het gevoel dat ik kan huilen, maar dat kan natuurlijk niet. Ik heb geen seconde om na te denken hoe freaky dit is. Het is vertrouwd, en geweldig. 'Ik mis je knuffels, Sky.' 'Die zijn nooit ver weg, Yassie. Nou, ga terug in je lichaam, en ga terug naar je vrienden. Vannacht, als je lichaam slaapt, ben ik weer bij je ziel en kunnen we weer praten.' Ik knik en beland met een soepele duik weer terug in mijn lichaam.

    Tranen van geluk biggelen over mijn wangen. Dit is geweldig. Dus ik kan ook doden zien. Dat is heel eng, maar ook heel mooi.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:17 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'