• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    Ik stop even met dansen en woel door James haar. 'Dat ziet er goed uit hoor Jamie,' zeg ik met een heel onschuldige glimlach. Benjamin heef zijn shirt intussen uitgetrokken maar ik besteed er amper aandacht aan. Wij hebben nou eenmaal wat vreemde mensen.

    Jason
    Ik kijk naar Liam en sla lachend mijn arm om Rossella heen. 'Durf je niet toe te geven dat je mij eigenlijk gewoon heel erg gemist hebt?' Vraag ik. 'Dat is niet erg hoor, heeft Summer ook last van.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn Noah Carter

    Uitgeput stopte ik met dansen en ging naast Sven op de rand van de half-pipe zitten. De zon brandde fel, en ik trok mijn vest uit, waaronder ik een wit hempje droeg. Het viel me op dat er wat mensen bij waren gekomen, en keek toe hoe ze dansten.

    [Sven zat daar nog, toch? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benjamin

    Uitgeput liet ik me neervallen op de grond. De muziek speelde verder en ik had de neiging toch nog verder te doen. Ik keek opzij en zag een busje staan. Met een lachje stond ik op, liep naar het busjes toe, zette een voet op de zijkant van het busje en maakte een salto. Vrolijk danste ik verder, ik had weer energie.

    Summer

    Ik keek Jason met aan
    "Hoe weet je zo zeker dat ik dat ook vindt?" vroeg ik lachend.


    James

    "Mh bedankt" zei ik lachend en pakte een flesje water van de grond en draaide het open. Ik wou een slok nemen maar bedacht me ineens iets. Ik hield met boven haar hoofd "Nu de magische woorden of je bent nat" zei ik met een glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik kijk naar Summer. 'Nou er zitten twee meiden in onze crew en die komen allebei naar de plek waar ik dus dat lijkt me nogal duidelijk hé,' zeg ik.

    Artemis Eliza
    Magische woorden? Ken ik die die dan? Vraag ik mezelf af. Het is avond en ik heb geen zin om terug te moeten om me om te kleden. 'Wil je die fles alsjeblieft niet boven mij leeggieten?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat ik hier uitkwam was gewoon puur toeval als je het echt wilt weten" zei ik met een glimlach. "En er lopen hier nog meer mensen hoor" zei ik erna met een onschuldige glimlach

    James

    "Ja die ken je en nee dat waren niet de juiste woorden" lachte ik terwijl ik nog steeds het flesje boven haar hoofd hield. "Probeer het nog eens"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Inderdaad en van al die mensen kwam je precies naar mij,' zeg ik. 'En toen jij hier aankwam was er nog bijna niemand dus of jij of Eliza heeft mij gewoon heel hard nodig.'
    Ik haal mijn handen door mijn donkerblonde krullen en lach naar haar.

    Artemis Eliza
    "Ehm,' zeg ik aarzelend. Ik moest nu even snel met die worden komen. 'Sorry dat ik je haar door de war deed Jamie.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Je wilt echt horen dat je gelijk hebt hé?" vroeg ik lachend. "Trouwens wat je zei is niet waar want daar staan nog meer mensen" en wees naar James die een fles water boven het hoofd van Eliza hield en Ailynn die ook iets verderop stond

    James

    "Dat vond ik niet erg en ik geef je nog een kans anders ben je echt nat en heb ik geen drinken meer" zei ik en lachte even. "Denk niet zo moeilijk de woorden zijn makkelijk te raden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Inderdaad, regel 1, Jason heeft altijd gelijk, regel 2, is regel 1 niet van toepassing, zie regel 1,' zeg ik. 'En Ailynn en James kwamen later aan als jullie maar waarom houdt James die fles met water boven Eliza's hoofd?'

    Artemis Eliza
    'Ik hou van je?' Zeg ik onzeker.
    Als ik het nu mis heb ben ik niet alleen nat maar wordt ik ook nog heel lang hiermee gepest dus zeg alsjeblieft dat ik het goed heb.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik heb echt geen idee en dat is waar" zei ik lachend "Oke maar ik zeg het maar een keer, je hebt gelijk" voegde ik eraan toe "Nu tevreden?"

    James

    Ik keek haar even verbaasd aan. Dat was niet echt iets wat ik in gedachte had. "Oke je komt ermee weg" lachte ik en draaide het flesje water dicht.
    "Maar even terug naar je antwoord meende je dat of was dat gewoon iets wat je zei in de hoop niet nat te worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Helemaal,' zeg ik met een grote glimlach.
    Ik kijk naar Eliza en James. Ik vraag me ook wel af wat Eliza's antwoord zal zijn. Het zou een best schattig stel kunnen zijn maar volgens mij zit dat er zeker van James kan niet in.

    Artemis Eliza
    'Ik hoop gewoon niet nat te worden,' zeg ik luchtig. 'En blijkbaar is het gelukt.'
    Ik loop naar mijn tas en haal mijn flesje water eruit. Ik neem een slok en splash de rest richting James. Een deel komt tegen hem aan en de rest tegen de andere op het terreintje.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn Noah Carter


    Ik schrok van wat water wat op mijn armen terecht kwam, en ik keek boos naar waar het vandaan kwam.
    Ik zag een meisje staan met een leeg flesje, en wierp haar een dodelijke blik toe. Ik veegde het van mijn arm af, en genoot weer van de zon, hopend niet wéér gestoord te worden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Hm het zal wel" zei ik lachend "Maar raak er maar niet gewend aan want ik zal het niet vaak meer tegen je zeggen" zei ik toen terwijl ik mijn tas en vest pakte

    James

    "Wacht maar " zei ik lachend.
    Ik liep in de richting van Eliza en fluisterde "Juich nooit te vroeg"
    Ik draaide het flesje open en gooide het alsnog over haar heen
    "Nou daar ging mijn drinken" zei ik teleurgesteld


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik krijg een splash water over me heen en kijk geïrriteerd opzij. Ik zie een kletsnatte James zijn flesje leeggooien over de enige nog droge op het terreintje, Eliza.

    Artemis Eliza
    Ik slaak een gilletje uit. Ik pak een random flesje uit een random tas, ik vul het straks wel weer, en gooi de inhoud over hem heen. Ik zie een achtervolging aankomen dus ik ren zo snel mogelijk weg, mijn tas en vest achterlatend.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Sorry Jason" zei ik toen ik naar hem en Summer loop.
    "Tot straks" zei ik "En bedankt Summer"
    Ik pakte het flesje water uit haar handen en uit haar tas en rende achter Eliza aan. "Dat had je niet moeten doen" riep ik

    Summer

    "Hé" riep ik verbaasd toen James mijn water uit mijn handen en tas pakte.
    "Jammer nu kan ik niets over jou heen gooien als je weer is denkt dat je gelijk hebt" zei ik en keek Jason teleurgesteld aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer