• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Al een tijdje geleden is Marylinn naast me komen zitten en genoot ze van de zon. Nu kan dat niet meer, omdat de zon al een tijdje onder is. De grote lichten, die op het terrein staan, zijn aan gesprongen, waardoor het hele terrein toch nog verlicht word. Eliza, Jason, James en Summer hadden een water gevecht gehouden bij het strand en waren zich nu aan het omkleden. Althans dat denk ik dan. En ik heb gelijk, want Eliza, Jason, James en Summer komen weer aanlopen.

    [Iemand die met Rossella kan praten? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Prima en ik kom bij jou ook nog wel achter het antwoord" fluisterde ik terug. "Summer wat gaan we zo doen met die camera" vroeg ik toen

    Summer

    "Wat dacht je van een paar herinnering" vroeg ik en zag de halfpipe alweer inzicht komen. "Trouwens het kampvuur begint zo ook" zei ik erna terwijl ik even achterom keek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik kijk naar James. Over welke vraag heeft hij het in hemelsnaam? Ik zou echt geen flauw idee hebben.

    Artemis Eliza
    'Yeeeey!' Roep ik. 'Kampvuur!'
    Oké ik klonk net waarschijnlijk echt als een kleine kleuter. Ik zie een meisje naast Sven zitten. 'Hé, ik ben Eliza.'


    Remember to be ridiculous.

    [mag ik een samenvatting?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Je snapt me echt niet hé?" vroeg ik en keek hem aan. "Trouwens hoe weet Summer dat er zo een kampvuur is" vroeg ik. Erna keek ik naar Summer "Geen slecht idee trouwens" zei ik tegen haar

    Summer

    "Ik weet dat het geen slecht idee is anders zou ik het ook niet zeggen" lachte ik en keek James aan. Erna keek ik naar Jason "Trouwens ik zou maar goed opletten " lachte ik.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@LovingStyles er is niet veel gebeurd. James, Jason, Summer en Eliza hebben een watergevecht gehouden en de meeste waren buiten aan het dansen. De zon is net onder, dus het is best koud en er is straks een kampvuur.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Ik heb inderdaad geen flauw idee en dat weet ze waarschijnlijk omdat het staat aangeplakt in het programma dat we hebben gekregen,' zeg ik.

    Artemis Eliza
    'Waar hebben jullie het over?' Vraag ik aan James en Jason. 'Het is niet eerlijk dat jullie mij en Summer daarbuiten houden.'


    Remember to be ridiculous.

    [Okee (: Weet niet of ik vnv wel veel reageer want ben nogal brak van gister a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Niets bijzonders" glimlachte ik onschuldig. "Trouwens jullie weten alles toch altijd al" zei ik erna en keek haar.

    Summer

    Ik zette mijn puppy-ogen op "Vertel nu maar als we het toch al weten en gaan jullie mee" vroeg ik en pakte mijn tas en vest.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik wurg James zowat in een omhelzing en hij slaat een paar zeer verontrustende geluidjes uit. 'Ik laat je pas weer los al jullie vertellen wat er aan de hand is.'

    Jason
    Ik met wel lachen om de zeer creative opslossing van Eliza. 'We gaan het niet vertellen tenzij James dat heel graag wil doen.'
    Ze richten zich nu op hem en ik geef hem een verontschuldigende glimlach.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ik vertel toch niets en Jason ook niet " zei ik en keek ze beide aan. "Toch? " vroeg ik en keek hem aan. Hoe ga ik me hier uit redden dacht ik bij mezelf en dacht na.

    Summer

    Ik stond toe te kijken en besloot om toch maar mijn mond te houden.
    Ergens was ik wel nieuwsgierig maar ergens hoefde ik het ook niet te weten als ze het niet wouden vertellen. Ik richte me op Jason "Ik hoop voor je dat je extra goed oplet de aankomende weken" lachte ik

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Nee, ik zeg pas iets als ik het antwoord op de vraag die jij nog steeds niet beantwoord maar dus nog wel gaat beantwoorden interresant genoeg vindt om aan iedereen te vertellen,' stel ik hem gerust. Niet dat ik verwacht dat iedereen begrijpt wat ik nou net zei.

    Artemis Eliza
    Ik laat James teleurgesteld los. Ik kijk hem met mijn beste puppy-eyes aan maar ik weet al dat het toch geen zin heeft.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Ik zie dat Eliza James bijna wurgt in haar omhelzing en grinnik even. "Het gaat wel lekker daar hé?" Vraag ik met een kleine glimlach. Ik kijk naar een meisje die uit het bos komt met een paar takken. "Kampvuur!" Roep ik en lach even.

    Rossella.

    Nadat Eliza, Jason, Summer en James naar binnen waren gegaan, was ik richting het bos gegaan om wat houtjes voor het kampvuur te halen. "Kampvuur!" Riep een jongen, wanneer ik met houtjes in mijn handen uit het bos loop. Ik grinnik even en leg de houtjes neer midden op het veld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Benjamin

    Fris gedoucht loop ik terug naar buiten. Het is best koud, maar daar trek ik me niet veel van aan. Met de oortjes van mijn iPod in mijn oren kijk ik over het terrein.

    Liam

    Nog steeds zit ik op het strand. Het is verdomd koud geworden, dus besluit ik maar eens iets warms aan te doen. Ik sta op en loop naar binnen. Als ik bij mijn bed aankom trek ik een warme pull uit mijn koffers en doe hem aan. Ik haal mijn hand door mijn haar zodat het weer wat beter ligt en loop dan weer naar beneden.

    James

    "Bedankt en als je je mond houdt beantwoord ik hem straks wel en trouwens wat bedoelt Summer eigenlijk met ik hoop dat je de aankomende weken goed oplet?" vroeg ik en hem vragend aan. Erna keek ik weer naar Eliza "Wat werkt niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer