• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    Ik ren een random kant op en merk dat ik op het strand aankom. Ik kijk naar achteren, ik ben nog niet moe maar James begint behoorlijk in te lopen. Ik kijk naar de zee, een onuitputtelijke bron voor een watergevecht. Ik twijfel even maar besluit dan dat ik toch al nat ben en ren de zee in.

    Jason
    Ik grinnik. 'Misschien moet ik er dan even achterna om hem te bedanken, maar ik twijfel er niet over of ik dan nat word,' zeg ik bedenkelijk.
    Ik zie dat James en Eliza richting de zee rennen. Ik kijk even naar Summer en gooi haar over mijn schouder. 'Zin in een duik Summer?' Vraag ik heel ontschulig terwijl ik ze volg.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek heel even verbaasd en begon toen te lachen.
    "Jason zet me neer" zei ik toen ik dacht dat dat geen nut zou hebben
    "Zin in een duik Summer" vroeg hij gelijk en liep toen van het strand
    "Eigenlijk niet maar ik zal er toch niet aan kunnen ontkomen "


    James

    Ik rende nog steeds achter Eliza aan toen ik doorhad dat ze de zee in rende.
    Ik twijfelde niet en rende achter haar aan.
    "Zo eng ben ik toch niet" vroeg ik toen ik achter haar stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik draai me om en sta zowat op zijn tenen. 'Nee hoor,' zeg ik. 'Ik heb gewoon zin om te gaan zwemmen.'
    Zwak Eliza, zwak. Hij kijkt me even verbaasd aan en ik trek hem omver, ikzelf val ook in het water maar ik ben toch al doorweekt.

    Jason
    'Inderdaad.'
    Ik loop door tot het water aan mijn knieën staat en gooi haar dan weer van mijn schouder af. Ik weet dat ze me zo snel mogelijk nat spettert dus ik probeer nog te ontkomen maar ik flikker om vanwege een grote golf. Veroorzaakt door Eliza die James in het water trekt.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Wat ben je toch weer lief dit bespaart mij een hoop moeite" lachte ik toen die omflikkerde door een grote golf.
    En ikzelf weer ging staan

    James

    "Mh tuurlijk " lachte ik toen ik weer opstond. "En volgens mij is de bedoeling als je iemand omver trekt jezelf blijft staan" lachte ik nog steeds toen ze zelf ook iun het water viel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik sta op en braak een halve liter zeewater uit. 'Kind is my middle name,' zeg ik met een zwaar mislukte glimlach. Ik ben zo weer een uur bezig om mijn krullen te fatsoeneren.

    Artemis Eliza
    Ik glimlach terwijl ik weer overeind kom. 'Ik dacht ik bespaar James de moeite van het achterna rennen en in het water duwen en flikker gewoon uit mezelf om, je weet wel, als steun.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Gaat het wel en trouwens daar was ik al achter" lachte ik. Zijn zwaar mislukte glimlach was me niet ontgaan "Maak je niet druk je haar zit prima" zei ik serieus, omdat ik hem al langer ken dan vandaag wist ik dat hij daar niet blij mee was

    James

    "Dat is aardig maar toch geloof ik je niet" zei ik lachend. "Ik ken je al langer dan vandaag dus....onthoud dat maar" zei ik erna.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Nu nog wel,' zucht ik.
    Ik loop het strand weer op en wacht tot de anderen zich bij me voegen, we kunnen vast wel met z'n vieren teruglopen.

    Artemis Eliza
    Ik ga op het strand staan en begin bijna meteen te rillen van de kou. 'Er is zeker niemand op het idee gekomen om onze vesten mee te nemen?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik liep naar Jason
    "Geloof me nu alsjeblieft een keer" zei ik en zette mijn puppy-ogen op.
    "Het zit straks ook nog goed hoor" glimlachte ik

    James

    "Nee eigenlijk niet" zei ik "Alles ligt nog steeds bij de halfpipe" zei ik erna "Volgende keer eerst alles pakken en dan pas wegrennen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Oké,' zeg ik. 'Maar ik wil nu wel even naar mijn slaapzaal, ik heb geen zin om de komende week ziek op bed te liggen.'
    Hoewel het de hele dag al prachtig weer is is het wel avond en ook niet honderd procent windstil.

    Jason
    'Sure.'
    Mijn shirt kleeft aan mijn lichaam en ik trek het maar uit. Door jaren intensief dansen heb ik een behoorlijk six-pack ontwikkeld en ik ben liever halfnaakt als dat ik een kletsnat shirt draag.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Klinkt niet echt overtuigend" zei ik. "Trouwens ik ga met Eliza mee naar de slaapzalen om me om te kleden " zei ik lachend
    "Trouwens ach laat maar daar kom je later nog wel achter" zei ik en liep in de richting van het gebouw

    James

    "Ja dan kan je mij zeker niet meer irriteren" zei ik lachend.
    "Maar is goed anders moet ik ook opnieuw opzoek naar een nieuw slachtoffer voor de rest van de week"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Wat laat maar?' Vraag ik.
    Ze negeert mijn vraag en ik knars gefrustreerd met mijn tanden. Ze weet dat ik er niet tegen kan als ik iets niet weet dus ze wilt me gewoon irriteren.

    Artemis Eliza
    'Inderdaad en bedankt,' zeg ik. 'Loop je mee Summer?'
    Ik ren voor de jongens uit, ik ben nu heel blij dat ik behoorlijk wat kleding bij heb, en dat ik zelf de was kan doen als dat nodig mag zijn.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Antwoord geven had geen zin meer omdat ze samen met Summer voor mij en Jason uit rende.

    Summer

    Ik rende met Eilza mee tot ik me iets bedacht. Ik draaide me om "Daar kom je nog wel achter" riep ik naar Jason.
    Ik rende weer achter Eliza aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Hoe lang ken jij je crewleden eigenlijk al?' Vraag ik nieuwsgierig. Ik kijk om en zwaai nog even naar Jason en James die rustig achter ons aanlopen, blijkbaar hebben zij minder haast.

    Jason
    Ik kijk haar na. 'Je weet zeker dat haar antwoord daarstraks eerlijk was?' Vraag ik aan James. 'Ze lijkt dol op je te zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik keek hem verbaasd aan.
    "Ik weet het niet" gaf ik eerlijk toe en keek weer voor me uit.

    Summer

    "Uh even denken want ik ken ze al heel lang" zei ik lachend. "Maar de een ken ik al langer dan de ander" zei ik erna terwijl het gebouw weer in zicht kwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iets langere zinnen en een korte samenvatting? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'