• Ik heb dus een klein ideetje voor een story. Ik wil dat het namelijk afspeelt in het begin van WII. Maar ik heb niet echt een idee wat ik moet schrijven. Zou iemand wat leuks weten? Het mag van alles zijn, van normaal tot fantasie. Alvast bedankt voor het denken :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    no , sorry

    Hitler die actrice wil worden. En daarna in het Russische klassiek ballet wil optreden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hitler die actrice wil worden. En daarna in het Russische klassiek ballet wil optreden.


    +1

    Of Stalin die in een boyband gaat; OneCommunism.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:

    Barnabas schreef:
    Hitler die actrice wil worden. En daarna in het Russische klassiek ballet wil optreden.

    +1

    Of Stalin die in een boyband gaat; OneCommunism.


    I love you both.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De mijne speelt zich ook af in het begin van de 2e wereldoorlog (: ofja, als ik er aan ga beginnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn kennis van die tijd is niet helemaal op en top dus als er iets niet klopt gewoon overheen lezen haha ;p

    -Een meisje wiens vader in het leger zit.

    -Over de dochter van Stalin, hoe heet ze, Svetlana? Stalin moet namelijk best een 'Slechte/Strenge' vader zijn geweest.

    -Over een nederlands meisje dat verlieft word op een duitser.

    -Over iemand die dicht bij een concentratiekamp woont.

    Idunno. Ik zeg maar wat haha

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:13 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Escritura schreef:
    (...)

    I love you both.


    Cool, neat, swell -Cry

    Goh,

    Wat mij wel origineel lijkt is over iemand die helpt om de interneringskampen op te bouwen die later veranderen in straf/concentratiekampen en daar ook moet werken. (De mensen selecteren die moeten werken en welke gedood moeten worden, kinderen onder de vijftien naar de gaskamers begeleiden, etcetera.)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chamberlain schreef:
    Goh,

    Wat mij wel origineel lijkt is over iemand die helpt om de interneringskampen op te bouwen die later veranderen in straf/concentratiekampen en daar ook moet werken. (De mensen selecteren die moeten werken en welke gedood moeten worden, kinderen onder de vijftien naar de gaskamers begeleiden, etcetera.)


    .


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef:
    Hitler die actrice wil worden. En daarna in het Russische klassiek ballet wil optreden.

    LOL WIN.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Hitler die actrice wil worden. En daarna in het Russische klassiek ballet wil optreden.


    ^^


    I solemny swear I'm up to no good.

    Barnabas schreef:
    Hitler die actrice wil worden. En daarna in het Russische klassiek ballet wil optreden.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Colorblind schreef:
    (...)

    +1

    Of Stalin die in een boyband gaat; OneCommunism.


    Hahaahahaha :')


    26 - 02 - '16