• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    ... So if Fayan hits Saph, he will stab him? That's drama, Lizz. It's tempting.


    I know Darling. i know.We are awfull. but oh my god it would be so dramatic.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    If you guys need more drama, Cassie's still bored... Fayan moet haar even knuffelen fseu. (If you remember, Laura, hehe.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Are we going to do that Lizz? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Dat is een belachelijke redenering,' snauw ik. Mijn hoofd tolt en mijn handen zijn inmiddels vuisten. waarom doet hij zo onredelijk? 'ik probeer je alleen maar te beschermen, Fayan, zelf doe je er namelijk alleen een belaberdepoging toe!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    Are we going to do that Lizz? :3


    Oh yes Laura. Oh yes we are.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Alles wat hij zei was zo waar en dat kwam zo hard aan, dat ik zonder het zelf echt te beseffen mijn hand hief en hem zo hard mogelijk in zijn gezicht sloeg.
    "Best!" riep ik terwijl ik overeind sprong. "Dan ga ik wel weg. Dag, Saph, wie weet zie ik je weer als je mij straks ook probeert te verdrinken om een onzin reden."
    En met gebalde vuisten en tranen in mijn ogen van woede en alles wat er gebeurd was stampte ik weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [okay, geef me even wat tijd om een dramatische post te schrijven.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    *gets popcorn*
    Verbaasd keek ik naar Saph en Fayan. Hadden die twee ooit eerder ruzie gehad? De neiging om achter Fayan aan te gaan was nogal sterk, maar ik herinnerde mezelf eraan dat we geen vrienden meer waren. De lach was van mijn gezicht verdwenen toen ik een paar seconden later het water uit klom.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Trillend stond ik stil terwijl Fayan's handafdruk zich in mijn gezicht brandde. Mijn rechterhand schoot naar mijn normaal lege broekzak. Schreeuwen en ruziemaken is één ding, maar slaan? Fayan was niet eens een aggresief iemand. Dus hoe haalde hij het in zijn roze hoofd om mij te slaan?
    De klap in mijn gezicht leek iets kort t esluiten in mijn hersenen, want helder nadenken ging niet meer. Ik dacht alleen aan hoeveel pijn het deed, hoe kwaad ik was op Snow, Jem, Haul en op Fayan, en hoe dit ergens ook nijn eigen fout was.
    Mijn vuist klemde zich om het handvat van het stenen mes. Fayan moest eens weten hoe moeilijk dit allemaal was, hoeveel pijn het deed om iedereen waar ik om gaf hier door te zien gaan. Een prikkel ging van mijn hand door me heen wat mijn woede aanwakkerde en ik een rode waas voor mijn ogen kreeg.
    Met twee stappen stond ik weer bij Fayan, ook al was hij weg gelopen. Ik nam grotere stappen en daarbij was ik sneller. Met een vloeiende beweging stak ik het mes zijn rug in, ik trilde op mijn benen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar is Jip heen? D: /sad


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Imma wait for the Fayan-post before I let Cassie do something ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan
    Op het moment haatte ik echt iedereen in deze kamer, gewoon zomaar, zonder reden. Het liefst was ik nu weggestormd en in mijn bed gaan liggen, maar we zaten vast in deze klote arena, door die klote Snow, met z'n klote spelletjes. Ik had er meer dan genoeg van. Hij veroorzaakte enkel en alleen ellende.
    Ineens voelde ik scherpe, brandende pijn in mijn rug, die zich meteen kromde en toen ik me wilde omdraaien voelde ik de huid verder scheuren. Een warme vloeistof stroomde omlaag langs mijn rug, met een ruk draaide ik mijn hoofd verder en zag Saph's gezicht, vertrokken van woede, met in zijn hand het scherpe stenen mes, dat tot aan het heft in mijn rug zat.
    "Klootzak," siste ik. "Ik haat je."
    Daarna zakte ik door mijn knieën op de grond, terwijl de pijn zich uitbreidde en steeds heftiger leek te worden. Zwarte vlekken dansten voor mijn blikveld, dat toch al vertroebeld was door de opkomende tranen.
    Laat me nu maar sterven, dacht ik. Als Saph me wilde vermoorden, dan had ik niets meer om voor te leven.

    [AWW.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Waarom die ik dit mezelf aan? T_T]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Onmiddellijk veerde ik overeind en sprintte naar ze toe, gevolgd door Dario. 'Waar zijn jullie in gódsnaam mee bezig?!' siste ik woest. Zonder op antwoord te wachten hurkte ik naast Fayan neer en haalde het mes uit zijn rug, wat de stroom bloed alleen maar versnelde. Ik drukte een hoop gaasjes tegen de wond en begon toen aan een verband, dit keer zonder de boel te ontsmetten. Dat deed ik later nog wel. 'Zijn jullie helemaal gék geworden?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.