• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (OHMYCATO. Die actie houdt maar niet op... Gaat het nu stilaan dag worden?)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:28 ]


    help

    [Okay, de mist gaat langzaamaan wegtrekken.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Xd Nee ze slapen gwn nooit Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Onmenselijkheid xd ]


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    [Onmenselijkheid xd ]


    (Het is RPG, alles is mogelijk. Misschien zorgt de mist ervoor dat ze niet kunnen slapen? xd)


    help

    [Okii]


    El Diablo.

    [Een reactie van John op Yasmin? (: ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Oh, wacht.. Ik ga Wyn laten wakker worden, denk ik... xd)

    Wyn

    Op de een of andere manier, voel ik dat iemand me meesleurt. De kamer vervaagd. Ik open mijn ogen en zie Yasmin. "Iets gebeurt terwijl ik weg was?", mompel ik flauwtjes. Ik kom zwakjes overeind.


    help

    Yasmin

    Ik glimlach kleintjes. 'Je moest eens weten.' Ik help Wyn overeind en leg een arm om haar middel. 'Steun maar op mij. We moeten zo snel mogelijk weg hier.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik schrik op als ik Alexis zie, en sta meteen op. Ik negeer de pijn en sprint naar haar toe. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik meteen.


    El Diablo.

    Wyn

    "We kunnen hier niet weg", fluister ik kleintjes. "Het lijkt wel... Telkens als we zeggen dat we weggaan, op de een of of andere manier doen we het niet... alsof iets ons tegenhoud..."


    help

    Alexis

    'We kunnen wel weg! En dat gaan we nu doen ook!' gromde ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik knik en hoop dat het zal lukken. "De mist is bijna weg... Misschien lukt het als de mist weg is", fluister ik. Luider dan dit kan ik niet spreken.


    help

    Tyler

    ´Met die mist zou ik ook weggaan´ mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Waarom rijden we niet gewoon weg en gaan naar huis? Dan zien we meteen of het lukt", mompel ik en beetje geïrriteerd. "En trek een shirt aan", voeg ik toe. "Ik heb het al ijskud en ik heb" twee truien aan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:25 ]


    help