• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okee dus Alexis is paranormaal begaafd. Dus nu moet Jayden antwoorden.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Was best wel genant, eigenlijk... XD)

    Wyn

    Ik zucht even onhoorbaar en ga tegenover haar staan. "Oké, het spijt me. Ik word snel kwaad en kan me meestal niet onder controle houden als dat gebeurt", mompel ik, denkend aan wanneer ik bijna een vriendin had doodgestoken omdat die me liet schrikken. Ik zou minder paranoïde moeten zijn, eigenlijk... "En die krachten maken het alleen maar erger. Ik wilde ze niet gebruiken, dat zweer ik. Ik wil ze niet hebben, het zorgt alleen maar voor problemen..."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:51 ]


    help

    Eglantine schreef:
    (...)

    (Byeee! Veel beterschap!)


    Muhahah XD de iPad van m'n vader gekaapt :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Muhahah XD de iPad van m'n vader gekaapt :Y)


    (You genious. XD. Wij hebben geen iPad, maar ik heb wel een gsm met Wi-fi. :Y))


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''En die krachten maken het alleen maar erger. Ik wilde ze niet gebruiken, dat zweer ik. Ik wil ze niet hebben, het zorgt alleen maar voor problemen..'' zei ze, en ik knikte. ''Dat ben ik met je eens, maar het besturen kan soms wel handig zijn'' zei ik, en grinnikte stilletjes bij het beeld toen Wyn het water in viel. ''Goed dan, excuses aanvaard. Maar beloof dat je je kracht niet meer gebruikt, niet op mij in ieder geval, dan doe ik dat ook'' mompelde ik, terwijl ik een trekje van mijn sigaret nam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eglantine schreef:
    (...)

    (You genious. XD. Wij hebben geen iPad, maar ik heb wel een gsm met Wi-fi. :Y))


    Xd ik ben wi-fi loos Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    (WHUT? WI-FI IS EVERYTHING.)

    Wyn

    Ik zucht. "Ik zal mijn best doen", mompel ik. "En het spijt me. Nog eens." Ik val nogal veel in herhaling...


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    ''En het spijt me. Nog eens'' herhaalde ze, en ik lachte even. ''Mij ook'' biechtte ik op, en keek tussen de bomen door naar de heldere maan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Argh... Nu weet ik weer niet wat Wyn kan doen en ik ve- hé, wacht eens... Ik ga denk ik film kijken... Even m'n ouders de living uitjagen xd)


    help

    Wyn

    "Ik ga het bos verder verkennen, ga je mee?", vraag ik. Ik loop alvast naar het diepere deel van het bos. "Misschien vinden we wel iets... interessants", fluister ik mysterieus. Ik knipoog.


    help

    [Sigh... kan niet verder zonder HurtedHeart. Daarvan krijg ik pas een hurted heart. ;( ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Mijn ogen kregen een ondeugende twinkeling, en ik knikte enthousiast. Ik liep haar achterna, dieper het bos in. De geluiden van de nachtdieren zorgden voor een spannende sfeer, en een hevige wind zette zich op. Mijn haren waaiden irritant voor mijn gezicht, en geërgerd deed ik ze in een staart.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ga gewoon mee het bos verkennen, kan nog leuk worden, sinds Wyn nog steeds boos is op Yas xd Ik vraag me nog altijd af wat de reden was dat Yas Tyler moest aanvallen.. xd GRMPF. Het is "te laat", mag niet meer naar een film kijken...)

    Wyn

    "Hoe groot zou dit bos eigenlijk zijn?", mompel ik, terwijl er in de verte een wolf huilt. Ik kijk naar de lucht. De volle maan werpt helder licht door het bladerdek van de bomen op de grond.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:12 ]


    help

    [Maar het is belangrijk dat Yasmin en Skyler het 'geheim' horen. En Yas nam gewoon wraak voor toen Tyler Yasmin zo liet schrikken dat ze flauw viel. Btw, moet gaan. Bye.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Byee! Tot morgen ofzo? xd Grom... Maandag ben ik weer alleen...)


    help