• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Jullie gaan dood hier! Jullie kunnen niet weg! Probeer het maar Je komt er niet uit! schreeuwde het weer. 'Jullie gaan dood hier! Jullie kunnen niet weg! Probeer het maar Je komt er niet uit!' mompel ik zacht na.


    El Diablo.

    Wyn

    Alexis' gepraat maakt me zenuwachtig en ik kan me nog net inhouden om niet tegen haar te beginnen schreeuwen. "Kan er iemand de EHBO-kit halen?", vraag ik. Mijn stem beeft nog steeds en mijn zicht word wazig. "E-er heeft t-toevalig niemand een n-naald mee?" Ik hoop dat die inde EHBO-kit zit.


    help

    [Ik ga slapen :3 Gooodnight]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Byeee, tot morgen!)


    help

    Alexis

    'Ik niet' zeg ik zacht. Ik heb nog altijd Tyler's pols beet, maar ik voel opeens de hartslag langzamer worden. 'Fuck' zeg ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Ga die koffer halen!", roep ik tegen haar, terwijl ik noh steeds Tylers wonden kuis en heen en terug naar het meer loop. Het bloeden begint te stoppen, maar hij is er veel verloren en bij de minste beweging kan het weer beginnen bloeden. Ik zie nog steeds wazig en besef dat ik zelf ook verzorging nodig heb. Ik verbijt de pijn en staar naar Tylers lichaam, waarvan de hartslag en ademhaling steeds minder wordt. "Het komt wel goed", mompel ik, meer tegn meelf dan tegen Alexis.


    help

    (Sorry voor schrijffouten... wi-fi is wel handig, maar die toetsen soms minder...)


    help

    Alexis

    Snel zoek ik in de tenten naar een ehbo kit, en vind er een. ik ren terug en geef hem aan Wyn.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik smijt de hele inhoud op de grond en ga op zoek naar naald en draad. Godzijdank zit er in. Ik bijt op mijn lip. Ik heb dit al eerder gedaan... maar.. het blijft eng. Ik haal diep adem, negeer de geur van het bloed, neem een aansteker en verwarm de naald aan het kleine vlammetje. "Het komt goed", blijf ik constant tegen mezelf zeggen, terwijl Ik de wonde op Tyler's rug voorzichtig begin dicht te naaien.


    help

    (Ik ga denk ik slapen... tot morgen? Byeee.)


    help

    [Byee!]


    El Diablo.

    [Wow. Dikke drama hier.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ja toch =P ]


    El Diablo.

    [Wow.. What happend?]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Wow.. What happend?]


    [Dit, + waar kan Sam inspringen? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''