• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    ''Hoe groot zou dit bos zijn?'' mompelde Wyn, en ik haalde mijn schouders op. ''Geen idee'' antwoordde ik, en de rillingen kropen over mijn rug bij het horen van het gehuil van een wolf. ''Waar is de rest eigenlijk?'' zei ik zacht, terwijl ik om me heen keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oh wacht, grapje. Heb wi-fi op mijn DS xd]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik had zin om even als wolf te rennen, en snel veranderde ik. In wolfvorm ben ik groter dan mensen, nou ja. Als wolf heb ik lange poten hé? Dan is het niet vreemd. Ik begin te rennen, en ga wat langzamer als ik Wyn en Sam tegenkom. Maar ga daarna weer snel verder. En huil tegelijk als een wolf.


    El Diablo.

    (XD Ik heb alleen een wi-fi gsm... xd Kan waarschijnlijk ook met m'n DS erop, maar dannog..)

    Wyn

    "Bij het kamp, denk ik", zeg ik, terwijl ik verder loop. Na een tijdje wandelen stop ik en zucht. "Ik had zo gehoopt dat er ergens een eng huisje zou staan", mompel ik. "Lijkt me toch het typische bos voor..." Ik draai me even om naar Sam en glimlach. Er huilt weer een wolf. "Ik vraag me af hoeveel roofdieren er in dit bos zitten..."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:21 ]


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    Er kwam een wolf aangerend, en ik deinsde achteruit. De wolf minderde vaart, keek ons aan, en ging er weer vandoor. ''What the fuck..'' mompelde ik. ''Ik had zo gehoopt dat er ergens een eng huisje zou staan'' mompelde Wyn. ''Lijkt me toch het typische bos voor...'' ging ze verder, en ik knikte, nogsteeds overdonderd door de wolf. ''Een eng huisje waar een één of andere psychopatische moordenaar zich schuilhoudt'' grijnsde ik. Ja, daar leek me dit bos inderdaad geschikt voor. Niet dat ik zo'n persoon wou tegenkomen.. Alhoewel, ik zal me wel kunnen redden. Zolang het nacht was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Ik lach en schud mijn hoofd. "Ik heb altijd al in een horrorfilm terecht willen komen... Al zou ik dan vast en zeker constant zitten huilen en schreeuwen dat ik naar huis wil, het zou wel cool zijn", mompel ik lachend. Er komt een wolf voorbijgerend en ik frons even omdat hij gewoon voorbij loopt.


    help

    Tyler

    Ik grinnik, Sam vind me als wolf al eng? Wacht maar. Payback time! Ik verander snel in een slang van 6 meter en glij terug. Ik glij naar Samantha's voeten en sis hard.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:32 ]


    El Diablo.

    -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:33 ]


    help

    Eglantine schreef:
    (...)

    (Het is Sam... xd Yas is nog steeds ziel...)


    Damn, moet echt even opletten XD


    El Diablo.

    [HAHAHA fail. x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    MEGUSTAZAYN schreef:
    (...)

    Damn, moet echt even opletten XD


    (XD)

    Wyn

    Ik schrik even als er een slang naar Sam glijd en wil dan iets naar haar roepen als; "pas op". Maar dan herken ik de slang. Op de één of andere manier... Ik schiet half in de lach en schud mijn hoofd.


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Net toen ik iets tegen Wyn wou zeggen, voelde ik iets bij mijn voeten. Langzaam keek ik omlaag, en gilde luid toen ik zag dat het een enorme slang was. ''Oh mijn god!'' riep ik uit, en rende een paar meter verder. ''Wat lach je nou?'' brulde ik naar Wyn. ''Dat beest is gevaarlijk!''

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Dan schiet ik echt in de lach. "Sorry", mompel ik tegen Sam.


    help

    Tyler

    Ik sis even gemeen, en verander dan in Sam zelf. Nou ja, haar uiterlijk dan. En doe de gil precies na. On daarna in lachen uit te barsten.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik probeer mijn gezichtsuitdrukking serieus te houden, maar dat lukt niet echt. Ik kuch even en slaag erin niet constant te lachen.


    help