• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    De slang werd groter, en op een gegeven moment zag ik mezelf staan. Tyler. Hij schoot in de lach, nogsteeds met mij als uiterlijk, en ik keek hem boos aan. Een golf scheldwoorden verliet mijn mond, en ik sloeg hem tegen zijn arm. Wacht maar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Het was vreemd om te zien hoe Sam zichzelf sloeg en ik liep naar haar toe. "Gaat het wel?", vroeg ik, mijn gezicht zo goed mogelijk in de plooi houdend.


    help

    Tyler

    Grinnikend veranderde ik terug in mezelf, en keek Sam met een gemeen grijnsje aan.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Of het gaat?'' bromde ik naar Wyn. ''Ik ben me kapot geschrokken door die..'' ik maakte mijn zin niet eens af. Toen ik zag dat Tyler gemeen naar me grijnsde, knapte ik. Ik concentreerde me op Tyler. 'Sla jezelf. Hard.' ik grinnikte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Het voelde alsof ik werd bestuurd, en ik gaf mezelf een klap. Toen werd ik mezelf weer. 'Auw?' mompel ik.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Nu was het mijn beurt om in de lach te schieten. 'Nog een keer' dacht ik, en concentreerde me weer op Tyler.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Argh.. Nu weet ik niet welke kant ik moet kiezen, want het is eigenlijk wel nog grappig...)

    Wyn

    Ik hou me een beetje afzijdig, geen idee welke kant ik moet kiezen. Ik doe maar alsof er een wimper in mijn oog zit. "Heb je nog hoofdpijn?", vraag ik dan aan Sam. Geen idee waarom dat het eerste is dat in me opkomt... Soms ben ik gewoon... Raar.


    help

    Tyler

    Nog een klap. Vloekend liep ik het bos weer in. Tot ik opeens dezelfde brandende pijn als een paar uur geleden kreeg. Ik draaide me vloekend om, en zag een beer. Ik kreeg nog een harde knal tegen mijn gezicht. Ik viel neer. Ik zag nog net hoe hij naar de meidenn liep, voordat alles zwart werd.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik sloeg dubbel van het lachen toen Tyler vloekend wegliep. ''Heb je nog hoofdpijn?'' vroeg Wyn uit het niets, en ik keek haar even vaag aan. ''Niet heel veel, ik begin het onder controle te krijgen'' zei ik, en in mijn ooghoeken zag ik een beer naar ons toekomen. Ik rolde met mijn ogen, vast Tyler die weer een grap wou uithalen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Tyler?", roep ik geschrokken, Sam negerend. Er komt een beer op ons afgelopen. "Fijn. Gewoon geweldig", mompel ik. Ik zucht en haal diep adem. Eigenlijk ben ik al uitgeput, maar deze keer is het nogal nodig. Ik probeer me te concentreren, maar het lukt niet. Ik heb het al teveel verspeeld vandaag. Ik bijt op mijn lip. "Geweldig", zeg ik nog eens. Langzaam loop ik achteruit, wat niet echt helpt. De beer brult. Ik word bang. Wanhopig bang. En dat soort bang zijn is niet leuk. Geen enkel soort bang zijn eigenlijk. Ik krijg een krabbel aan mijn arm en schreeuw het uit van de pijn. Er stroomt nogal veel bloed uit en het wordt wat wazig voor mijn gezicht.


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    De beer brulde even, en langzaam begon ik me te realiseren dat het Tyler niet was. ''Ehm, rennen?'' mompelde ik naar Wyn, terwijl ik angstig naar de woeste beer keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Ik hoorde iemand gillen, vast Wyn. Ik rende het bos in en zag de beer. Ik concentreerde me goed en even later lag de beer verlamd op de grond. 'Rennen' zei ik tegen hun. Ik wist niet hoe lang ik dit vol hield.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    Alexis kwam aangestormd, en verlamde de beer. ''Rennen'' beval ze, en ik liet me dat geen twee keer zeggen. Ik liep haastig weg, alle bomen en struikjes ontwijkend. Hoeveel beesten houden zich nog verscholen in dit bos?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:05 ]


    help

    Wyn

    "Tyler is daar", stoot ik zwak uit. Het klinkt belachelijk, maar hij kan hier niet achterblijven als die beer weer wakker wordt. Ik wijs naar de plaats waar hij in het bos verdwenen is en kom wankelend overeind, probeer mijn evenwicht te bewaren. Ik druk mijn hand tegen mijn arm en wankel naar Alexis.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:08 ]


    help