• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Grijnzend ging ik op in de kus, en keek naar de grijnzende blik in Crusher's ogen.

    [Moet gaan D:, ben er misschien morgenochtend nog even.. ]


    El Diablo.

    [ Ik moet ook gaan.. D; morgen ochtend probeer ik 't wel ff ;d ]

    Amelia

    Ik grijns als hij in gaat op de kus en haal mijn lippen dan van hem af, 'Heb ik mezelf nu bewezen,' zegt mijn schorre stem dan. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat Amare nu een grijnzende en uitdagende blik had, ze weerspiegelde mijn emoties goed genoeg merkte ik op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ja' grijns ik. Ik neem nog een trekje van mijn sigaret, en kijk naar de lucht.


    El Diablo.

    Amelia

    Lachend schud ik mijn hoofd en ga dan op me rug liggen. Ik geniet van het lekkere weer en doe dan even mijn ogen dicht, 'Ik kan hier wel voor eeuwig blijven liggen,' grinnikte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ik ben een Rosefaeld die zijn nou eenmaal verdomd perfectionistisch en perfect, terwijl ze nog perfecter willen worden," zei ik koppig.
    Niemand zou ooit mijn mening over dit veranderen: Het zit gewoon in de familie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    'Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten, niet iedereen zou ook inderdaad mijn karakter willen hebben,' zei ik toen schouderophalend, 'Mijn slechtste eigenschap is dat ik soms te beschermend kan zijn, tenminste zo verwoord Amelia het,'

    [ Oke..ik kwam er dus vandaag achter tijdens biologie, Amelia betekent zonder ledenmaten dus ik moest meteen aan deze RPG denken, like wauw...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Dat ís juist een goed iets," zei ik.
    Hij had gelijk, best grappig om te zien hoe iemand die ik nog niet lang ken zo'n indruk op me kan hebben.

    [Hahahahaha *dies*]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:11 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    'Je kan het als iets goeds, maar ook als iets slechts zien,' zei ik toen. 'Iedere eigenschap heeft zijn voor en nadelen. '

    [ Snap je ! Echt ik moest echt lachen en niemand begreep me xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Je hebt echt helemaal gelijk," zei ik.
    Ik keek op mijn horloge, maar keek zo snel weer weg, dat ik de tijd niet kon zien.

    [Hahaha. Seriously? Niemand die je begreep?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Nopee, iedereen kwam er 5 minuten later achter -______-]

    Taylor

    Ik glimlachte, fijn, iemand die me begreep. Ik zat rustig nog in de stoel en Niara kwam over mijn schoot heen liggen. Ik glimlachte en begon haar te aaien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Poor you. Dat heb ik sinds dit schooljaar niet meer, want ik ben de enigste van de meiden uit mijn klas die echt bij alles doordenkt en gelukkig zijn er nu nog twee jongens die dat dus ook hebben, dus laatst zaten die ene jongen(Mijn crush, die tevens mijn ex is) en ik samen met mijn ex-beste vriendin en mijn beste vriendin samen met een andere jongen. Wij dus echt helemaal lachen, dankzij mijn simpele zin: Potloden en puntenslijpers. En mijn crush dus zo tegen die ene andere jongen: Jij hebt een potlood. En die andere jongen dus: Ja! En ook een pen. Wij begonnen dus nog harder te lachen en hij keek ons echt aan like: the fuck? en we moesten het 5 x uitleggen voor hij het begreep.]

    Olivia
    "Ik vind je nu al geweldig," merkte ik op.
    Iemand waarmee ik het helemaal eens ben is gewoon zeldzaam en geweldig.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:28 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Hahaha en ik begrijp hem nu al hahah geniaal ]

    Taylor

    Ik begon te lachen, 'Hmm dat is snel,' zei ik en lachte naar haar.
    'Maar jij bent ook geweldig,' knipoogde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahaha yeey someone who understands it.]
    Olivia
    "Je maakt vast een grapje," zei ik glimlachend.
    Ik was alles behalve geweldig. Ik haalde misschien wel perfecte cijfers, maar ik zou eens aan mijn karakter moeten werken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Ik kom zometeen nog dus antwoord dan wel x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry, ik mis echt ontzettend veel hier, haha.]

    Lily

    Ik had een tijdje naar Taylor en Olivia geluisterd. Ik keek op mijn mobiel hoe laat het was. "Zeg, weten jullie wanneer de eerste lessen beginnen?" vroeg ik uiteindelijk.
    Mijn mobiel trilde weer, maar ik negeerde het.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen