• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grijns en lach dan even, 'Inderdaad,' zeg ik. Amare kijkt me met haar mooie groene ogen aan en ik glimlach. Ik was echt heel blij met haar. Ik stak mijn haar op en wreef even over mijn polsen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Taylor

    Ik keek op van mijn telefoon, 'Hey,' zei ik toen tegen Olivia, Ik stopte die weg en begon wat te spelen met Niara.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ze lijkt echt op jou," zei ik.
    Het was geen slijm-reactie, het was eerder de waarheid. Best wel mooi en speciaal om te zien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    Ik glimlachte, 'Dankje, dat vat ik echt op als compliment.' Niara sprong naast me op de bank en leunde met haar poten tegen mijn schouders aan ik lachte naar haar en keek toen terug naar Oliv, '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ze is prachtig," zei ik.
    Ik was altijd dol op katachtigen, ik vond ze gewoon interessanter dan andere dieren.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:37 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    Ik glimlachte, Niara was inderdaad een prachtig dier, ik keek naar Wildfire, 'Wildfire heeft ook trekken van jou, ik vind haar ook echt een heel mooi dier,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ze is zeker een prachtig dier, maar ik geloof niet of ze het zozeer zou waarderen als ze trekjes heeft van mij," zei ik.
    Ik ben niet echt iemand waarmee je blij zou zijn als ze je zou horen dat je op me leek.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:48 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lily

    "Okay. Genoeg gezeten." zei ik tegen mezelf. Ik besloot maar eens naar de anderen te gaan.
    Langzaam liep ik, mijn mijn gitaar op mijn rug, naar Olivia en Taylor.
    "Hoi." zei ik zachtjes.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tyler

    'Dus wat gaan we doen?' vroeg ik, en liet Crusher vooruit lopen. Ik keek Amelia nog steeds aan, en glimlachte.


    El Diablo.

    Amelia

    'Wat jij wil,' zeg ik dan met een glimlach, Amare liep samen met Crusher verderop, ze was best waakzaam. Ik vond het wel erg fijn.

    Taylor

    Ik grinnikte, 'Waarom? Je hebt een leuk karakter, vind ik dan,' zei ik toen shcouderophalend. 'Hoi,' hoorde ik iemand nog zacht zeggen. Ik draaide me om, 'Hey,' zei ik toen tegen Lily,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ik weet niks, daarom vraag ik het aan jouw' lach ik. Ik steek een sigaret op. 'Vind je het erg?' vraag ik.


    El Diablo.

    Olivia
    Ik keek naar Lily en zei zachtjes "Hey,"
    Ik keek toen weer naar Taylor en glimlachte.
    "Ik ben veel te méh," zei ik ontevreden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:12 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    'Wees niet zo ontevreden,' zei ik en gaf haar een plagerig duwtje, 'Heb je niet nodig,'

    Amelia

    Ik lachte en stal zijn sigaret uit zijn mond. 'Beantwoord dit je vraag?' zei ik knipoogend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik, en steek er dan weer een op. Ik blaas de rook uit, en sluit genietend mijn ogen.


    El Diablo.

    Amelia

    Als ik mijn sigaret op heb trap ik het peukje uit en glimlachend kijk ik hem aan, 'Nou, we hebben de keuze om te gaan zwemmen, gewoon rondlopen in de tuin of ergens in de tuin zitten,' zei ik toen. 'Zwemmen is denk ik geen optie meer hier aangezien we gisteren er half uit zin geschopt,' grinnik ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.