• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Dat was gewoon leuk' grinnik ik. 'Euhm, dan maar ergens zitten?' stelde ik voor.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grinnikte, 'Inderdaad, misschien moeten we dat ook in het binnen bad proberen,' grapte ik. Ik liep naar het grasveld en liet me toen in het gras vallen. Amare was wat aan het spelen met Crusher en ik grinnikte, 'Ze kunnen het gelukkig goed vinden met elkaar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    ´Gelukkig wel ja´ grinnik ik, en laat me dan ook achterover vallen. ´Vraag me af hoelang het nog duurt voor die lessen beginnen, want daar heb ik dus geen zin in´ grijns ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik begin te lachen, 'Nou meneer Avery,' begin ik dan bekakt, 'Er is ook nog een mogelijkheid te spijbelen,' zei ik met een grijns, 'Dus u hoeft niet alle lessen te volgen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    ´Uitstekend idee mevrouw Westlane´ zei ik op dezelfde toon. 'Wilt u mij een eer doen om mee te doen?' zei ik nog steeds bekakt. En barst daarna in lachen uit.


    El Diablo.

    Amelia

    Ook ik hou het niet meer en barst in lachen uit, 'Natuurlijk Meneer Avery, ik zal u vergezellen op uw nederig tochtje de lessen te ontwijken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Wat een eer' grinnik ik. Dan kijk ik naar de lucht, die felblauw is en geen wolkje te bekennen is. 'Wedden dat je deze vraag niet kan beantwoorden?' grijns ik.


    El Diablo.

    Amelia

    'Je maakt me nieuwsgierig,' zeg ik dan. 'Kom maar op,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Als je jezelf helemaal opeet, word je dan groter of verdwijn je?' grijns ik. Alexis kon dit nooit beantwoorden. Kijken of zij het wel kan.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik fronste, dit was inderdaad een moeilijke vraag, ik dacht na, 'Als ik mezelf helemaal opeet, wordt ik dan groter of verdwijn ik,' mompelde ik nog. 'Ik wordt niet groter en ik verdwijn niet,' zeg ik dan mompelend. 'Ik kan mezelf niet helemaal opeten aangezien ik mijn handen daarvoor nodig heb en die op een zeker moment ook op moet eten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Slim gedaan' grinnik ik. 'Hier je krijgt een sigaret als prijs' grijns ik, en geef haar een sigaret.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grijnsde triomfantelijk en pakte de sigaret aan, 'Hmm, ik had een andere prijs verwacht maar oke, dit is ook goed,' zei ik en stak de sigaret op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Wat had je verwacht dan' grinnik ik. Ik leun op een elleboog, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Amelia

    'Hmm, minstens een kus op mijn wang ofzo,' zeg ik dan nonchalant maar begin dat te lachen, 'Nee joh, grapje,' zei ik grinnikend en draaide me ook naar hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Wat jij wilt' grijns ik, en buig naar haar toe. Ik geef haar een kus op haar wang, en kijk haar aan. 'Zo goed' grinnik ik.


    El Diablo.