• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Samantha

    Ik zuchtte. 'Wat ga jij doen?' vroeg ik aan Alexis.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Olivia
    Ik stond op en liep langzaam weg. Juist ja, wat zou ik nu gaan doen? Ik liep maar samen met Wildfire naar de tuin en eenmaal buiten, knielde ik neer naast Wildfire en aaide haar.
    "Je bent best geweldig, wist je dat?" vroeg ik aan het beest.
    Wildfire schudde haar hoofd, wat leek ze toch veel op mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexis

    'Uit de spotlights van mijn broer blijven' zeg ik droog. En kijk naar Abbey.

    Tyler

    'Waarom?' grinnik ik. Snel geef ik een aai over Crusher's kop, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Samantha

    Ik grinnik. 'Die heb ik niet.' zucht ik. Lupin wil bij me op schoot. 'O o o. Daar ben je toch veels te groot voor vriendje.' lach ik, maar ik probeer het. Met het reusachtige beest zit ik op de bank. 'Sorry als je hem eng vind, dan gaat ie weer weg hoor. Ik probeer wat beter te gaan zitten. 'Raar beest, je bent echt heel zwaar.' mompel ik achter zijn vacht vandaan. 'Maar wel lekker zacht.' lag ik dan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amelia

    Ik glimlachte, 'Nou, vroeger was ik altijd anders, ik hoorde altijd ander mand gedachte. Toen ik het aan mijn beste vriendin zei verklaarde ze me voor gek, Taylor niet, want hij kan Aura's zien.' begon ik. 'Ook hem pestte ze altijd, totdat ik ze een keer hem terug gepakt, Mijn gave is telekinese en telepathie waaronder ik ook gedachte kan lezen,' zei ik, 'Ik kon heel gemakkelijk hun boeken stelen ongemerkt enzo en toen waren Tay en ik populairste tweeling, nu heb ik al die shit niet meer aangezien iedereen weet hoe ik me voel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis

    Ik grinnik. Ik aai hem even over zijn kop, en kijk dan weer naar Abbey die naar hem kijkt.

    Tyler

    'Begrijpelijk' zei ik. 'bij mij vond iedereen het maar gaaf, zo kon ik bijvoorbeeld zorgen dat we allemaal een 10 kregen' grijns ik.


    El Diablo.

    Amelia

    'Ik stal altijd toetsen,' grinnikte ik, 'Maar wacht, wat is je gave dan,' fronste ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Als ik me op iemand goed concentreer dan kan ik ze laten doen wat ik wil' grijns ik. Jep, dit is een leuke gave.


    El Diablo.

    [Kan ik maybe ergens inspringen? ^^]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Taylor kan je nog altijd lastigvallen xd ]

    Amelia

    'Hmm, ik pas wel even op als ik in je buurt ben,' grijns ik dan. 'Maar, ik kan altijd je gedachte manipuleren dus dat komt in orde,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waar is hij dan? xd
    En ik zeg het maar even: Ik reageer heel misschien wat langzamer dan normaal, want ik heb koppijn en heb daardoor het concentratie-vermogen van Nick(Een klasgenoot en zijn concentratievermogen is zo slecht)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Hij is in de eetzaal gewoon ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik. 'Dat is dan lekker' grinnik ik.


    El Diablo.

    [Okay, ik ga daar dan even naar toe.]

    Olivia
    Ik liep weer terug naar de eetzaal samen met Wildfire en zag toen Taylor.
    "Hey," zei ik glimlachend, zonder echt naar hem op te kijken.
    Ik aaide Wildfire zachtjes achter haar oor en was best trots op het feit dat ik nu al een best goede band met haar had.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:18 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lily Mose Thompson

    Miwa was onrustig, net als ik. Ik zette mijn bord weg en liep naar buiten. Langzaam ademde ik de frisse lucht in. Het deed me goed. Miwa vloog gelijk een rondje. Ik moest mijn energie even kwijt. Ik deed mijn schoenen uit en begon te rennen, met Miwa boven mij. Ik rende zo hard als ik kon door de tuin. Na dat een paar keer gedaan te hebben, ging ik snel naar boven, pakte mijn gitaarkoffer, die ik gelukkig ook nog had meegenomen, en ging buiten, voor de deur op de grond zitten.
    Ik begon te tokkelen en hoorde alles om mij heen niet meer.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen