• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grinnik, 'Ja, nu voel ik me weer helemaal gelukkig,' lachte ik even. Ik draaide me om dat ik op mijn buik lag maar stootte tegen Tyler aan, 'Oeps sorry,' grinnikte ik nog en schoof een stukje op. Ik leunde op mijn ellebogen en keek naar Crusher en Amare, 'Vertel eens iets over jezelf, dan weet ik met wie ik te maken heb,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Wat wil je weten?' grinnik ik. Ik aai Crusher even die voor me ligt, en kijk dan Amelia weer aan.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik leg mijn hoofd op Amare's lijf en draai me dan om naar Tyler, 'Gewoon, iets over jezelf, hoe je bent, hobby's, wat je leuk vind in een persoon, lievelingseten, kleur, film en boek. En ehh weet ik veel zulke dingen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik denk even na, wat voor hobby's heb ik nou eigenlijk? 'Voordat ik op deze school zat was ik quarterback?' zeg ik maar.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grinnikte, ' Had ik ook wel achter je gezocht,' zei ik toen simpel. 'Eigenlijk hoef je het niet te zeggen, ik kan gemakkelijk je gedachte horen,' zei ik toen schouderophalend. Of zo met je praten telepatheerde ik terwijl ik hem aankeek ik voelde mijn grijsbruine ogen weer groen gloeien en toen ze terug waren naar mijn eigen kleur ogen glimlachte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik, 'kan ook' mompel ik. Ik kijk naar de lucht, en daarna naar Amelia.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grinnik en laat mijn handen langs mijn lichaam liggen, 'Ben ik zo bijzonder dat je iedere keer weer naar me terug kijkt,' grinnik ik dan.

    [ Ik ga zometeen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Inderdaad' grijns ik. Ik kijk Crusher aan, die nu naar een vlieg probeert te happen. best een grappig gezicht..


    El Diablo.

    Amelia

    Ik lach even met een verlegen ondertoontje. Ik draaide me weer op mijn rug en Amare ging op mijn voeten liggen. Het was net een deken. Ik glimlachte naar haar en zij ook weer terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Niet verlegen worden hé' grijnsde ik. Ergens was het best schattig, maarja.


    El Diablo.

    Amelia

    'Ben ik niet,' voegde ik er nog snel aan toe. Iets wat niet handig was, 'Dit was zeker geen goede bevestiging?' lachte ik erna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Nope' zei ik grijnzend. 'Bewijs maar wat' grinnik ik daarna.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik begin te lachen, 'Wat wil je dat ik doe,' zeg ik dan. 'Vertel maar, ik doe het, alles'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Een kus' grijns ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik kijk hem grijnzend aan, 'Oke,' zei ik en boog me voorover waarna ik zacht mijn lippen op die van hem drukte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.