• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Olivia
    "Je kwam me bekend voor en ik zat op die school," zei ik op een mompel-toon.
    Ik opende mijn koffer en haalde er een oude top uit die mijn beste vriendin en ik laatst hadden gemaakt. Er stond een gestoorde foto van ons op en daaronder stond: Liv and Ali forever<3
    Ik droeg die top altijd als ik ging slapen, ik dacht namelijk niet heel graag aan Ali.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samantha

    Ik draaide me om en liep naar de mensen in de buurt. 'Heey.' zei ik en grijnsde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexis

    Ik had alles uitgepakt, en was nu gewoon de boel aan het verkennen. Ik had al gehoord dat er 2 zwembaden waren, dus mijn bikini had ik hieronder aan. Ik liep naar heet binnenzwembad en kleedde me uit, om daarna soepel in mijn witte Replay bikini in het water te duiken.


    El Diablo.

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik keek haar aan, 'Hmm, maar ik ben in mijn 7e jaar weggegaan,' zei ik. 'En hoe herken ik jou dan niet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Emmay

    Ik liep door de tuindeuren naar buiten en snoof de frisse lucht op. Het rook naar bloemen, hoe heten ze ookal weer. Ik kon het me zo snel niet bedenken en liep verder de tuin in. Halverwege stond een bankje. Voorzichtig ging ik zitten en keek naar de lucht. Achter me hoorde ik water stromen, zo nieuwschierig als ik was liep ik richting het geluid. Achter een paar bosjes liep het pad verder naar een super mooi zwembad. Ik liep richting de rand en liet m'n voeten in het water zakken. Het witter jurkje wat ik droeg werd een beetje nat aan de onder kant maar dat kon me op dit moment weinig schelen. Het koele water aan m'n voeten deed me goed.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:40 ]


    Don't let people let you get down.

    [ Wie zijn die mensen? ;o ]

    Amelia Samantha Westlane

    Zuchtend liep ik door de gangen, ik kwam uit bij een binnenbad, het zag er verleidelijk uit om erin te springen maar ik liep door. Uiteindelijk kwam ik uit bij een grote tuin, ik voelde me hier erg thuis. Verder op zag ik nog een zwembad staan, dat kwam goed uit. Rustig liep ik ernaar toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [welke mensen?]

    Emmay

    Achter me hoorde ik geritsel, Toen ik me omdraaide zag ik dat een meisje naar het zwembad toe kwam lopen. " Hi!" begroette ik snel. Ik draaide me weer half om naar het water starend.


    Don't let people let you get down.

    [ Waar shewerewolf het over heeft, ]

    Amelia Samantha Westlane

    Ik glimlachte naar het meisje, 'Hey,' zei ik toen en deed mijn shcoenen uit waarna ik mijn benen ook in het water liet glijden, 'Amelia,' glimlachte ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oke, ik denk al..]


    Don't let people let you get down.

    Tyler

    Ik besloot om ook te gaan zwemmen, en alleen in een zwarte zwembroek liep ik de tuin in. Een beetje pronken met mijn spieren mag toch wel? Ik ging bij het zwembad zitten, en keek naar de 2 meisjes vlakbij.


    El Diablo.

    Olivia
    "Slecht geheugen," lachte ik.
    Ik vergat dingen niet zo snel, het had zo zijn voordelen, maar ook nadelen. Ik denk dat het wel duidelijk is waarom nadelen, ik vergat ruzie's nooit. Helaas niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik lachte even naar haar, 'Ik denk het ook,' zei ik toen. Het was waar geheugen was slecht, 'Olivia toch?' zei ik toen uiteindelijk.

    Amelia Samantha Westlane

    Ik keek achterom en zag dat Tyler als het goed was ook kwam aanlopen. Mijn ogen gleden zijn zijn lichaam af, eerlijk is eerlijk hij mag er zijn. Ik grinnikte om mijn gedachte en focuste me weer op het water, ik had mijn bikini ook aan maar had even geen zin om mijn broek en shirt uit te doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ja," zei ik.
    Ik probeerde te glimlachen, maar iets zei me dat ik dat niet moest doen, waardoor mijn glimlach uiteindelijk maar flauwtjes was.
    "Je kent me misschien wel beter als de brave beste vriendin van Alison," zei ik, waarbij ik Alison met moeite uitsprak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Kom je niet het water in?' riep ik lachend naar Amelia. Ik ging achterover liggen, en genoot van de zon.


    El Diablo.

    Amelia Samantha Westlane

    Ik lachte naar Tyler, 'Misschien zo,' knipoogde ik en liet me achterover vallen.
    Na een tijdje had ik er genoeg van, wat had ik te verliezen? Ik deed mijn broek en singlet uit en sprong met m'n bikini het water in, 'Zo je zin meneertje,'

    Taylor Nathaniël Westlane

    Toen ik de naam Alison hoorde kreeg ik een rilling, ik had een bloed hekel aan Alison, ze was het irritantste kind ooit, toen kwam alles weer naar boven. 'Dat kind was verschrikkelijk,' zei ik enkel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.