• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Amelia Samantha Westlane

    Gek genoeg schrok ik niet van het dier, het voelde erg vertrouwd. Het dier stond naast me en gek genoeg voelde ik een band. Ik begon het dier meteen te aaien, 'Hoe heet ze,' zei ik toen. Ik had het gevoel dat het een ze was. 'Is dit mijn protector?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    'Ja, dit is jouw protector' zei ik glimlachend. 'Haar naam is Amare' zeg ik erachteraan. Snel keek ik weer naar de lijst. 'Olivia Phonia Rosefeald?'


    El Diablo.

    Olivia
    Toen ik mijn naam hoorde, werd ik uit mijn gedachten gehaald en liep naar voren. Wisten ze al van mijn gave? En hoe zat het met mijn protector?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Samantha Westlane

    Ik glimlachte, Amare, net zoals mijn tatoeage. Ik keek er even naar en glimlachte. Ik knuffelde het dier en liep naar Taylor. Hij keek verbaasd, 'Amare?' Ik knikte even verbaasd, 'Net als je tatoeage,' Ik knikte nog steeds, 'Inderdaad,' zei ik. Ik keek naar Amare, ze had dezelfde groene ogen als die ik had wanneer ik telepathie gebruike. Haar ogen kleurde opeens grijsbruin. Dit hoorde zo Amelia, Ik hoorde een lage, vrouwelijke stem. Amare dus, haar ogen kleurde weer groen en verbaasd keek ik haar na. Dit was echt geweldig, denk ik? Ik knielde naast haar neer en lachte, dit voelde vertrouwd en goed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    Weer trilde de kist, die ik ook snel opende. Er sprong weer een dier uit. Een witte tijger. 'Dat is Wildfire' zeg ik, en glimlach. 'Taylor Nathaniel Westlane?'


    El Diablo.

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik verlaatte Amelia en Amare even en liep naar voren, ik was benieuwd. Wat zou mijn protector zijn, zou ik ook zo'n goede band meteen hebben?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    Ik opende de trillende kist weer, en nu sprong er een wit luipaard uit. 'Dat is Niara' zei ik. 'Jayden Jason Bright?'


    El Diablo.

    Olivia
    Wildfire? Wild vuur? Ik zou nu wel onzichtbaar willen zijn, ik keek toen naar Wildfire en aaide haar dikke, zachte vacht. Ik was niet bang, het voelde vertrouwd. Erg vertrouwd. Ik keek naar Wildfire en het viel me op dat ze dezelfde perfecte chocolade-bruine ogen als mij had. Ik concentreerde me op mijn gave. Ik ben de lucht, ik ben er, maar je ziet me niet. Ik ben een dode, je hoort en ziet me niet, maar ik ben er wel. Ik ben één groot mysterie, want ik kan alles zien, horen en doen, maar jij kan niet mijn geest indringen, dacht ik. Ik keek toen op de plek waar Wildfire stond en ik zag haar nergens. Ze heeft inderdaad een stuk van mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik keek het witte luipaard uit. het leek zo erg op die van Amelia, maar dan wit. 'Niara,' mompelde ik. Een vrouwtje dus. Ik liep naar haar toe en aaide haar. Toen ik haar aaide zag ik dat ze dezelfde grijsbruine ogen had als ik. Ik glimlachte. Ik kon haar aura zien, het zelfde als die van mij. Niara en ik waren verbonden dat wist ik zeker, het kon niet anders. Waarom voelde ik me anders zo gebonden en vertrouwd met haar. Ze gaf me een knikje, een teken dat ze wist waar ik aan dacht en dat het ook zo was. Een bevestigend knikje dus.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hurtedheart is offline, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    Ik liep met Wildfire richting de persoon wie ik momenteel het meest vertrouwde, Taylor.
    "Kan je me zien?" vroeg ik voor de zekerheid.
    Ik wou zeker weten of ik onzichtbaar was en niemand mijn geest in kon dringen, als ik onzichtbaar was, blokkeerde in indringers, als ik niet onzichtbaar was, dan liet ik ze toe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dawn

    Toen hij ook zijn Protector had, noemde ik de volgende naam. 'Alexis Ruby Avery' zei ik, en er liep een meisje naar me toe. Volgens mij de jongste van de groep. Er sprong een klein vosje uit dde kist, die gelijk op haar schouder sprong. 'Dat is Abbey' zeg ik. 'Tyler Jay Avery' zei ik. Het was de broer, dat was al te zien. Hij kreeg een leeuw. 'Dat is Crusher' glimlachte ik. En keek toen de groep rond. 'Oké, jullie kunnen nog even rondlopen, maar om tien uur op de kamers!' zei ik, en liep weg.


    El Diablo.

    Taylor

    Ik liep samen met Niara naar Amelia en Amare. 'Ze kan zeker ook aura's zien en een persoon indringen?' mompelde Amelia ik knikte, 'Inderdaad, en Amare hetzelfde als wat jij kan?' ze knikte weer en ik glimlachte. Opeens zag ik een aura voor me, het zelfde aura als dat van Olivia, alleen Olivia was nergens te bekennen. Wildfire ook niet. 'Kan je me zien?' hoorde ik haar zachte stem. Ik schudde mijn hoofd. 'Nope,' zei ik en Amelia keek me even raar aan. Maar ook zij had het door, ze hoorde iemand gedachte dus ze snapte het wel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amelia

    Ik zuchtte, '10 uur al,' Samen met Amare liep ik richting de deur. 'Wat zal ik of zullen wij eens gaan doen,' mompelde ik terwijl ik naar een random plek liep. Ik keek Amare aan, 'We volgen elkaar zeker?' ze knikte en ik lachte. 'Typisch,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Mooi zo," mompelde ik.
    Ik stopte met me concentreren op mijn gave en keek naar mijn hand, ja hoor ik was weer zichtbaar, ik keek toen naast me en zag Wildfire.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.