• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Olivia
    Ja, zo kende mensen haar meestal.
    "Ze viel soms wel mee," zei ik.
    Alison en ik hadden de laatste tijden veel ruzie, om stomme dingen en dat is waarom we nu geen vrienden meer zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Een beetje' grinnikte ik, maar bleef aan de kant zitten. Ik keek haar aan, ze zag er niet verkeerd uit. Ik keek even naar mijn Blackberry, en daarna terug.


    El Diablo.

    Taylor

    'Ik snap niet dat je het met haar vol kon houden,' zei ik simpel maar voelde me daarna schuldig, 'Sorry, ik kende haar niet zo goed als jij,'

    Amelia

    Ik lachte en schudde mijn hoofd ik zwom naar de kant en keek hem toen aan, 'Hmm, dit is inderdaad fijn,' zei ik. Ik kon zo wel in slaap vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Dat is vooral omdat je tegen mij aankijkt' grapte ik, en legde mijn Blackberry weg. Ik keek haar aan, en glimlachte ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik keek hem met een opgehaalde wenkbrauw aan, 'Wees niet zo zeker van jezelf jochie,' lachte ik toen toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnikte. 'Ik zal er over nadenken' mompel ik lachend. Opeens zeiden de luidsprekers dat we moesten verzamelen in de gymzaal. Ik stak mijn hand uit om haar eruit te halen.

    Dawn

    Ik ging weer staan naast de kist, en wachtte tot iedereen zou komen. Dit is een van mijn favo tijden van het jaar.


    El Diablo.

    Olivia
    "Eigenlijk wel. Soms kon ik haar wel wurgen, maar soms was ze best wel oké," zei ik.
    Best fijn dat iemand wist waar ik het over had.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia

    'Moet je zeker doen,' zei ik knipogend. Ik nam zijn hand aan en hij trok met het zwembad gemakkelijk uit. Ik pakte mijn kleding bij een gelukkig was het een short en een singletje wat ik aan had dus het was simpel om weet aan te trekken.

    Taylor

    'Hmm, ze was vast toch een goede vriendin,' zei ik toen toch peinzend. Door de gangen hoorde ik dat we moesten verzamelen, 'Kom,' zei ik en trok haar mee richting de zaal. Onderweg liet ik haar weer los.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    Ik liep naar de zaal en glimlachte. Ik keek snel om me heen en liep toen maar verder.
    Wie zit nog meer op deze school? Zal ik vrienden krijgen of vijanden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik liep naar de gymzaal, en zag de verzorgster staan. Vast de directrice ofzo. Ookal zag ze er echt jong uit. Ze stond nast een kist, een oude kist. Dat was wel te zien.

    Alexis

    Eenmaal in de gymzaal, ging ik naast Tyler staan. 'En nu, een ontmoeting?' mompel ik.

    Dawn

    De jongeren kwamen een voor een binnen, en met een warme glimlach keek ik ze aan. Ze waren allemaal speciaal, allemaal een gave. En daar hebben ze een protector bij nodig. Iets die ze beschermt.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik ging naast Tyler staan en stopte, Taylor kwam er ook al aan en die stopte naast me, 'Zwembad?' zei hij en ik grinnikte en knikte, 'Jup Jup Jup,' Mijn haar bond ik in een knotje en wachtte toen af, Ik hoorde de gedachte van de vrouw, een protector? What the hell is dat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    Ik zag dat iedereen er was. Ik begon met praten. 'Welkom! Dit jaar zitten jullie allemaal hier. Leren om om te gaan met je gave, normale lessen, en leren zorgen voor je protector. Een protector is een dier dat je beschermt, en bij je hoort. Het is een deel van je ziel' zeg ik. 'Dit is de mijne.' zeg ik, en een lynx komt tevoorschijn. 'Ik noem straks jullie namen, en dan komen jullie naar voren voor je protector'. Ik kijk op de lijst. 'Amelia Samantha Westlane?'


    El Diablo.

    Olivia
    Protectors? Hé? Heb ik er één? Hoe komt dat?
    Mijn hoofd deed gewoon pijn van al die vragen. Dit was toch een normale school?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Samantha Westlane

    Oh god, ik had gelijk, maar hoe wat waar? Verbaasd liep ik naar voren naar de vrouw toe, dus iedereen heeft een gave, dan had ik toch gelijk. Oke, dus dit is de reden hoe ik wist waar je aan dacht vanmorgen telepatheer ik naar Tyler. Ik voelde hoe mijn ogen van grijsbruin naar groen veranderde en toen ik klaar was weer terug. Ik keek de vrouw aan en wreef even over mijn pols, de pols waar mijn tatoeage Amare opstond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    Ik keek naar de kist, die al en beetje trilde. Snel opende ik hem, en er sprong een dier uit. Een zwarte panter om precies te zijn.


    El Diablo.