• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Taylor

    Ik lachte even, ze was anders san Alison, iets wat me deugd deed. Ik keek haar aan, 'En daar is mevrouw Rosefeald weer,' grinnikte ik. Mijn ogen gleden naar Wildfire, het zelfde aura als Olivia.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis

    Ik liep lachend naar de deur, deze protector is geweldig. Ik huppelde naar mijn kamer en plofte op het bed. Ik deed een oversized sweater aan als pyama, en ging onder de dekens liggen. Ik ging niet slapen, dus ik ging maar wat pingen.


    El Diablo.

    Olivia
    "Als je dat zegt lijkt het alsof ik oud ben," glimlachte ik.
    Het is raar om hier te zijn, omdat ik en de anderen hier speciaal zijn, het is gewoon wennen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    Ik lachte, 'Inderdaad,' zei ik en knielde even naast Niara neer, 'Zin om de andere kant op te gaan?' zei ik tegen beide.

    Amelia

    Ik keek achterom, misschien zou Taylor mee gaan maar hij was aan het praten met Olivia, ik kende haar nog wel, beste vriendin van een snob. Bij mijn gedachte begon ik te lachen en wachtte, Amare rende opeens terug en sprak tegen Niara, dat kon ik horen aan hun gedachte en hun houding. Ze rende weer terug en ik liep weer richtng de tuin toe. Avond wandeling klonk bij mij goed in de oren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik ging weer bij Amelia staan, 'dus, een zwarte panter hé' zei ik, en keek naar haar protector. Ik keek weer naar Crusher en daarna naar Amelia.


    El Diablo.

    Olivia
    "Heb je het tegen Niara of mij? Of beide?" vroeg ik licht-afwezig.
    Ik keek om naar Wildfire, ze paste op zich precies bij mij. Ik wou op deze school eigenlijk ook met een nieuw begin beginnen, want ik sta gewoon bekend als beste vriendin van een kreng, dat moet ik echt veranderen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia

    Ik draaide me om, Tyler kwam aangelopen en ik stopte met lopen, 'Dus, een zwarte panter hé,' zei hij en keek van Amare naar Crusher en toen weer naar mij, ik glimlachte, 'Inderdaad,' zei ik. Ik liet hem mijn tatoeage zien, 'Dat is haar naam,' zei ik en knielde even neer bij de leeuw. Ik aaide zjn lange manen, leeuwen, altijd zulke mooie dieren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Taylor

    'Beide,' zei ik en stond weer op. Ik keek haar vragend aan, 'Wil je nog wat gaan doen?' Ik keek even van Niara naar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Misschien, misschien niet," zei ik vaag.
    Ik had iets met vage antwoorden, het zijn net zoals raadsels en je wilt maar steeds weten wat ermee word bedoelt, ja oké, ik geef het toe ik denk bijna altijd aan school-dingen als raadsels.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Hij mag je' grinnik ik, en kniel ook neer. Ik kijk op mijn Blackberry. 'Over een kwartier op de kamers' mompel ik


    El Diablo.

    Amelia

    'Wie mag mij niet,' zei ik toen gespeeld arrogant. Ik grijnsde en lachte toen. 'Over een kwartier op de kamers,' Ik keek ook op mijn blackberry en zag dat hij gelijk heeft, 'Kak,' mompelde ik. 'Ik wou nog even door de tuin wandelen,'

    Taylor

    'Wat doe je nou vaag,' lachte ik en prikte in haar buik. Ik keek op mijn telefoon, 'Over een kwartier op de kamers he, dus het is misschien handig als we weten hoe of wat,' grinnikte ik erna.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:50 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Dat worden dan even regeltjes overtreden' grijns ik. 'Als je durft tenminste' grinnik ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik lachte, 'Ik denk eerder dat het de vraag aan jou is,' grijnsde ik terug. 'Maar dan moeten we wel nu gaan,' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Uhu jij beslist," zei ik.
    Ik moest altijd lachen wanneer iemand in mijn buik prikte, maar nu was ik tot mijn verbazing aan het glimlachen en misschien heel lichtjes aan het blozen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Lets go!' grijnsde ik, en liep naar de tuin. Crusher volgde meteen, en bij de deur kee ik naar Amelia


    El Diablo.