• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Taylor

    Ik lachte even, 'Hmm, laten we dan even richting de kamers lopen, jou kamer is toch schuins tegen over die van mij,'
    Ik keek haar even schuins aan en zag haar wangen licht kleuren. Ik grinnikte maar zei er niks over.

    Amelia

    Lachend schudde ik mijn hoofd en volgde hem. Ik liep de deur uit en we kwamen aan bij de tuin, 'Hmm, wat dacht je van een frisse duik voor het slapen gaan,' grijnsde ik , 'Nog een regeltje kan er wel bij,'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:58 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ik geloof van wel ja," zei ik.
    Ik gaf zachtjes zo onopvallend als ik kon een klap tegen mijn eigen wang, iets wat ik deed als ik me soms als een idioot gedroeg.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Ofcourse' grijns ik, en loop naar het zwembad. Daar doe ik mijn witte shirt uit,, en zet mijn voeten in het water. Dan kijk ik naar Amelia.


    El Diablo.

    Taylor

    Ik knikte en liep toen richtng de deur, Niara volgde en vanuit mijn ooghoek zag ik Olivia een klap tegen haar wang geven. Ik wuifde het weg maar in mezelf grinnikte ik.

    Amelia

    Ik grijnsde en ook ik deed mijn shirt, short en mijn vans uit. Hij zat met zijn benen in het water en toen hij even niet oplette duwde ik hem erin, ' Regel 1 als je samen bent met mij, in de buurt van een zwembad altijd opletten,' grjinsde ik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 1:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    Verdikkeme, ik leek wel een idioot. Heel slim, hoor. Ik hoop dat hij zo'n slecht geheugen heeft dat hij dit morgen ochtend al zou vergeten.
    "Godver," vloekte ik toen mijn telefoon zijn bekende sms-toon liet horen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik proestte het water uit wanneer ik weer boven kwam, en keek haar grijnzend aan. Ik gaf een kort knikje naar Crusher. 'Doe dat ook maar bij mij' grijns ik, en daarna duwt Crusher haar erin waardoor ik nog breder begin te grijnzen.


    El Diablo.

    Taylor

    Ik lachte even maar keek haar verbaasd aan, 'Wat is er?' Godver zeggen wanneer haar telefoon gaat? Dat is apart.

    Amelia

    Toen ik weer boven water kwam proestte ik het uit. 'Hey !' begon ik toen verontwaardigt, 'Dat is oneerlijk, jij gebruikte Crusher, ik denk nu eerder dat ik moet oppassen voor Crusher dan voor jou,' grijnsde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ik kon het ook doen, maar dan was je met je hoofd tegen de rand geknald' zeg ik. 'Wil je dat?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Olivia
    "Alison sms'te me," zei ik toen ik het sms'je zag.
    Livia, waar hang jij uit? Je bent toch niet met sukkels hé? Je onthoud ook niks van wat ik zeg. -Ali
    Alison sliep nooit rond deze tijd, dat wist ik, maar ze sms't me ook nooit rond deze tijd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    Ik zuchtte en keek haar aan.
    'En? Heeft ze nog wat nuttigs te vertellen?' mompelde ik terwijl ik haar even doordringend aan keek.

    Amelia

    'Hmm, oke dat was niet handig geweest,' geef ik toe, 'Dan had ik dit niet kunnen doen,' zeg ik en gooi meteen een hele plens met water in zijn gezicht. Ik grijns en vervolgens zwem ik een stuk verder op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik, en leun tegen de rand. Opeens verschijnt de lynx van de verzorgster voor de kant. 'Uh oh, dit is niet goed' zeg ik, en zie dat het al half 11 is.


    El Diablo.

    Olivia
    "Lees maar," zei ik en gooide mijn Sidekick naar hem.
    Alison had gelukkig alleen het nummer van mijn Sidekick en niet die van mijn andere twee telefoons: Een Treo en een Blackberry. Ik had zelf geen flauw idee waarom ik drie telefoons heb, maar ach ja, zo lang Alison niks weet van andere telefoons dan mijn Sidekick, dan is het best.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia

    Ik schrik even als ik de gedachte van de verzorgster achter me hoor. Ik kijk Tyler met grote ogen aan, 'Ik denk het ook,' zeg ik. Snel draai ik me naar hem toe en leun dan naast hem tegen de rand aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Dat wordt rennen!' zeg ik, en til Amelia gemakkelijk uit het zwembad. Zelf spring ik er snel uit, en doe mijn shirt aan. Wat nu erg doorschijnt door het water maarja. Als Amelia ook klaar is, trek ik haar snel mee naar de kamers. Eenmaal in mijn eigen kamer plof ik op bed en kijk naar Crusher.

    [Ik ga slapen ^^]


    El Diablo.

    Taylor

    Ik ving haar telefoon en keek naar het smsje, ik fronste.
    'Waar slaat dat op,' zeg ik dan verbaasd, 'Nog steeds even bitchy.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.