• De stelling van deze week luidt:
    Schoolzwemmen moet op de basisschool verplicht worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Eens, altijd handig om te kunnen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    nerveus schreef:
    Dat is toch al verplicht? Ik moest het altijd wel doen xD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hm, schoolzwemmen is op de basisschool toch al verplicht, is dit stiekem de 1 april grap van Q dit jaar? (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Khaleesi schreef:
    Tuurlijk, voor zover 't niet al verplicht is en zo vroeg mogelijk beginnen. Hoe vaak 't niet in het nieuws komt dat een kind sterft aan verdrinkingsdood...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat vind ik niet. Vroeger als kind zwom ik héél graag... Tot ik zwemles kreeg. De zwemlessen waren een echte hel. Ik keek er dan ook steeds tegen op. Sinds dan ben ik nooit meer gaan zwemmen. Of wacht, jawel... Ik heb nu al 5jaar geen zwemles meer, en in die 5jaar ben ik nog één keertje gaan zwemmen.
    Zonde toch?


    I'm more than just a piece of their game - Peeta Mallark.

    Bij mij was het altijd al verplicht.. Maar ik vind het ook goed dat ze het bij ons op school toen verplichten, ik vind dat ieder kind wel op z'n minst een béétje zou moeten kunnen zwemmen.

    Dat is het toch al? Tenminste op de basisschool waar ik vroeger op zat, was het wel verplicht.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het dat het wel verplicht moet zijn, maar het is de verantwoordelijkheid van de ouders, niet van de school.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Tragically schreef:
    Dat is het toch al? Tenminste op de basisschool waar ik vroeger op zat, was het wel verplicht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op mijn school was dat verplicht. (België )

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:35 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mee eens, maar de kwaliteit van die lessen is altijd erg slecht. Ik had het ook op de basisschool in groep 3, maar heb er eigenlijk niks van geleerd.
    En dan kwam er nog bij dat ik in zo'n klas zat waarbij de jongens het leuk vonden de bikini-broekjes van meisjes naar beneden te trekken... >.<


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Rembrandt schreef:
    Op mijn school was dat verplicht. (België)


    Dat ligt er niet aan dat je in België woont hoor.
    Bij ons op school was het ook verplicht. :')


    Tell me about it, stud.

    Goulding schreef:
    Eens, wel in de basisschool, maar niet in de middelbare school. Ik vind dat alle kinderen op z'n minst schoolslag moeten kunnen, gewoon voor het geval dat.


    Tell me about it, stud.

    Je kan toch ook naar zwemles?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind niet dat zwemmen OP school verplicht is, maar de ouders wel wordt verzocht om hun kinderen te leren zwemmen, al dan niet met behulp van buitenschoolse zwemlessen.
    Leren zwemmen tijdens de schooluren kan natuurlijk altijd, mits de kwaliteit van de lessen goed is.


    Writers write, to give their readers something to read