• De stelling van deze week luidt:
    Schoolzwemmen moet op de basisschool verplicht worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    je mag toch zelf weten of je wil zwemmen?
    De eerste paar groepen lijkt me wel handig, alleen je a diploma ofzo

    Cloelia schreef:
    Nee, want de kwaliteit van schoolzwemlessen is bar slecht. Op zwemles leer je het veel sneller en beter.


    comfort in c h a o s

    fu
    fu 26

    YourCandy zei op 1 april 2012 - 11:01:

    eens
    :Y)

    Cloelia schreef:
    Nee, want de kwaliteit van schoolzwemlessen is bar slecht. Op zwemles leer je het veel sneller en beter.


    + het kost bakken vol geld.
    Van de andere kant kunnen er dan wel vijf kinderen per jaar worden gered die normaal verdronken waren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Neee! ik vond schoolzwemmen echt verschrikkelijk. :(

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:38 ]

    Nee. Ik heb het nooit moeten doen, en vind het goed zo.

    ik dacht ook dat het al verplicht was. xD


    :3

    Oneens. Schoolzwemmen vond ik altijd vreselijk en ik heb er eigenlijk niets van geleerd dankzij die o zo geweldige docenten die ik toen had. :')
    + De kwaliteit van gewone zwemlessen is veel beter.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:58 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Elysion schreef:
    Oneens. Schoolzwemmen vond ik altijd vreselijk en ik heb er eigenlijk niets van geleerd dankzij die o zo geweldige docenten die ik toen had. :')
    + De kwaliteit van gewone zwemlessen is veel beter.


    Intersectional feminist

    Helemaal mee eens. Voor degene die zeggen dat een echte zwemles beter is, ga jij het betalen dan? Heel veel mensen kunnen dat niet, het is best duur. Het is gewoon véél beter dan niets.


    Your make-up is terrible

    Eens, sommige mensen die laten hun kinderen anders nooit naar zwemles gaan. Op deze manier kunnen ze toch leren zwemmen.


    Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. (Einstein)

    Assassin schreef:
    Helemaal mee eens. Voor degene die zeggen dat een echte zwemles beter is, ga jij het betalen dan? Heel veel mensen kunnen dat niet, het is best duur. Het is gewoon véél beter dan niets.


    Je hebt gelijk, maar schoolzwemmen moet je ook betalen. Althans bij ons was dat.

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, maar schoolzwemmen moet je ook betalen. Althans bij ons was dat.


    Bij ons zat dat gewoon bij het schoolgeld in. Dat was wel heel fijn want bij mij thuis hadden we echt niets extra's te besteden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Bij ons zat dat gewoon bij het schoolgeld in. Dat was wel heel fijn want bij mij thuis hadden we echt niets extra's te besteden.


    Ah, bij ons was dat apart.

    Eens, het is goed voor je conditie en spieren en ik vindt het toch wel belangrijk dat je kunt zwemmen, stel dat je in het water valt (door het ijs zakken, van een boot vallen,...)