• Heey iedereen!:P
    ik heb weer eens een idee!!(xD)
    en ik zoek weer rollen!!(ja i know veel ideeën enzo:P)

    Het gaat hier over:

    Tom heeft al een paar jaar een vriendin...
    hij heeft haar zelfs te huwelijk gevraagt!!
    Het meisje zei: "Jaah!"
    Maar Tom gaat op een avond uit zónder het meisje.(vrijgezellenavond!)
    Tom ziet een meisje en playt haar..
    Het meisje waar Tom mee zou gaan trouwen hoort alles maar doet als of ze van niks weet..
    Op de dag van de trouw(de volgende dag dus!) zegt ze op het altaar: nee...De bruiloft wordt afgeblazen.
    Tom is er kapot van...
    als hij haar vraag:"waarom?" vertelt het meisje wat ze gezien en gehoort heeft...
    Tom schrikt.Hij zou toch niet meer playen!?
    Hij wilt het goed maken maar het meisje wijst hem af en zegt: "Pak het meisje hiernaast maar!!"
    ze wijst op een hoerentent!
    Het breekt TOm's hartje(H)...en zoekt troost bij Bill...
    Maar wat als Bill iets gaat voelen voor Tom??
    Of zijn er toch nog andere kapers op de kust??
    wie weet...dat lees je in het verhaal!;)
    daar zoek ik dus nog rollen voor!!

    dit zijn de rollen:

    -Meisje dat met Tom iets heeft en zou gaan trouwen met Tom: Bezet: DarkAngelTom
    -Liefje Gustav: kweet al iets!:P
    -Liefje Georg: ik pak gewoon de naam; Kim:P
    -Liefje Andreas(wat na een tijdje uitgaat!):Kweet al iets!;)
    -BF Bill:BUBBLEx
    -BF Tom(is net op vakantie als het gebeurt en komt onmiddelijk terug om Tom te troosten,want niet echt lukt:P): SamxLiebe
    -Zusje Tom en Bill!: Bezet!: NimmaGirl

    Wil je mee doen?
    vul dit dan in:

    welke rol?:

    Naam:

    Bijnaam(als je die hebt:P)

    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!):

    Tekstje:

    Plaatje:

    Waarom wil je de rol?:

    Wat vindt je van TC?:

    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:

    ___________________________________________________

    Iedereen SUCCES!;)

    en onthou:

    Ik kies gene die het best bij het verhaal past!! Niet de gene die zich het eerste aanmeld!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    AHA, ik moest jou nog overtuigen

    TC vind iik juist LIEF. En ik zou het ook niet erg vinden als het echt zo was. ik zou ze juist gewoon überlieff vinden samen<3

    Jij bent gewoon NOGVEELMEERÜBERLIEF<33

    En Ik wilt gewoon graag die rol hebben ^^
    En ik hoopt jou nu genoeg overtuigt te hebben gedaan =D

    welke rol?: bf van tom



    Naam: pamela



    Bijnaam pammy



    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!): 17



    Tekstje: hej ik ben pamela ik ben 17 jaar al mijn vrieden noemen mijn pammy ik ben verslaaft aan tokiio hotel en da voor al tom (H)
    ik hou ook van shopen en lekker naar de bios gaan en op strand liggen vind ik ook heel fijn ik speel gitaar en schrijf eigen liedtje mijn karakter is dat ik heel lief ben heel behulpzaam en kan ook af toe bitch zijn en ben af toe stout en niet snel jaloer en sta voor al mijn vrieden snel klaar vooral voor mijn bf tom!! ik ga weerdeoi



    Plaatje: http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg



    Waarom wil je de rol?: om dat ik ook wel eens een keer bf van tom wil spelen en omad ik een goed bf ben en da vind ik jou heel lief(H)



    Wat vindt je van TC?: ik vind het wel grappig ern leuk



    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    door je heel lief aan tekijken *met groote ogen*


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    welke rol?: Zusje T&B+BF Bill



    Naam: Annelies



    Bijnaam(als je die hebt) Chocofreak



    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!): 15



    Tekstje:


    Haaii kiendjes^^



    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 15 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen,da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.



    Ciaoz


    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525



    Waarom wil je de rol?: Omdat die Q cool lijkt en jij cool bent ^^



    Wat vindt je van TC?: Mooi geschreven!



    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    Uhmm idunoo gewoon zeggen dat ik die rol echt supergraag wil en dat het idee supervet is!

    Wil je me laten weten als de eerste quiz is er/als ik de rol heb? (A)

    zal ik doen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    zal ik doen!;)

    xX


    mij ook :D

    tuurlijk:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    en wil je het mijn ook melden(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik zal het aan iedereen melden!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    welke rol?: Zusje Tom/Bill



    Naam: Shanice



    Bijnaam(als je die hebt) : Niesje <33



    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!): 16



    Tekstje:

    Heey bitchy's!!!!
    whahah ik haat da om da te zeggen!!Naja ff voorstellen,Ik ben Shanice Kaulitz.
    JepJep Kaulitz,de twins zijn mijn broerss >.<
    Als je het niet geloofd??oke kom een keer bij mij thuis en k laat je alle foto albums zien,je moet vooral komen als je in love bent op Tom,Je ziet zijn billetjes ^^,BahBah ik moet daar niet aan denken,aan tom's reet xD.Naja ik zie ze natuurlijk niet zo vaak omdat ze op tour enzeu zijn.Ma als ze thuis zijn maken we veel lol.Tom is vaak druk en ik ook!!We doen de raarste dingen waar Mam soms echt boos om word.En Bill?die lacht ons alleen ma uit xD.Ik lijk niet echt op hun ik ben gwn veel knapper xD...Nee hoor,van innerlijk lijk ik best op Tom :
    Hij houdt nie van Shoppen,Van make-up(bij zich zelf),en hij vind de playstation geweldig net al ik !!Ik hou van race-spelletjes en ik vind hiphop geweldig.Ik word vaak uitgescholden voor manwijf of joch maar als ik mijn achternaam zeg zijn ze gelijk stil.Eigelijk best lollig!Ik heb veel vrienden maar da komt denk ik omdat T&B mijn broers zijn.Ma ik heb 1 bff en die steun mij echt!!Ach jah ik ben verslaafd aan : Mijn Pc,mijn knuffel,mijn lolly's,mijn kauwgom,en muziek ow jah en dansen.
    Wil je nog wat van me weten?? zeg het me ;)

    dikke zoen Shanice

    Plaatje: http://www.contactmusic.com/pics/l/power_of_youth_071007/power_of_youth_17_wenn1609376.jpg



    Waarom wil je de rol?:
    Omdat ik zusje van de twins wil zijn,HALLOOOOO!!!de KAULITZ TWINS!!!wie wilt da nou niet?En ook omdat jij geweldige TC maakt en ook andere quizzieess natuurlijk en omdat ik goe met jou kan opschieten(denk ik )
    En je bent Lief <33



    Wat vindt je van TC?:

    Ik vind het wel oké,ma ik heb het nog nooit gezien bij T&B ofzeu ma Bill doet al een tijdje raar,hij is stil,en hij blijft telkens staren na Tom,zou der wat zijn?

    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:

    Nou omdat ik van ToHo wou en van jou en van je quizzies,en ik wil heel graag het zusje van T&B zijn want wie wilt da nou nie,en ik graag jou quizzie wil lezen ookal kom ik er nie invoor...Genoeg geovertuigt?(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    welke rol?: Zusje Tom/Bill



    Naam: Shanice



    Bijnaam(als je die hebt) : Niesje <33



    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!): 16



    Tekstje:

    Heey bitchy's!!!!
    whahah ik haat da om da te zeggen!!Naja ff voorstellen,Ik ben Shanice Kaulitz.
    JepJep Kaulitz,de twins zijn mijn broerss >.<
    Als je het niet geloofd??oke kom een keer bij mij thuis en k laat je alle foto albums zien,je moet vooral komen als je in love bent op Tom,Je ziet zijn billetjes ^^,BahBah ik moet daar niet aan denken,aan tom's reet xD.Naja ik zie ze natuurlijk niet zo vaak omdat ze op tour enzeu zijn.Ma als ze thuis zijn maken we veel lol.Tom is vaak druk en ik ook!!We doen de raarste dingen waar Mam soms echt boos om word.En Bill?die lacht ons alleen ma uit xD.Ik lijk niet echt op hun ik ben gwn veel knapper xD...Nee hoor,van innerlijk lijk ik best op Tom :
    Hij houdt nie van Shoppen,Van make-up(bij zich zelf),en hij vind de playstation geweldig net al ik !!Ik hou van race-spelletjes en ik vind hiphop geweldig.Ik word vaak uitgescholden voor manwijf of joch maar als ik mijn achternaam zeg zijn ze gelijk stil.Eigelijk best lollig!Ik heb veel vrienden maar da komt denk ik omdat T&B mijn broers zijn.Ma ik heb 1 bff en die steun mij echt!!Ach jah ik ben verslaafd aan : Mijn Pc,mijn knuffel,mijn lolly's,mijn kauwgom,en muziek ow jah en dansen.
    Wil je nog wat van me weten?? zeg het me ;)

    dikke zoen Shanice

    Plaatje: komt er aan ;)



    Waarom wil je de rol?:
    Omdat ik zusje van de twins wil zijn,HALLOOOOO!!!de KAULITZ TWINS!!!wie wilt da nou niet?En ook omdat jij geweldige TC maakt en ook andere quizzieess natuurlijk en omdat ik goe met jou kan opschieten(denk ik )
    En je bent Lief <33



    Wat vindt je van TC?:

    Ik vind het wel oké,ma ik heb het nog nooit gezien bij T&B ofzeu ma Bill doet al een tijdje raar,hij is stil,en hij blijft telkens staren na Tom,zou der wat zijn?

    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:

    Nou omdat ik van ToHo wou en van jou en van je quizzies,en ik wil heel graag het zusje van T&B zijn want wie wilt da nou nie,en ik graag jou quizzie wil lezen ookal kom ik er nie invoor...Genoeg geovertuigt?(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Aangenome!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    AAAAAAAAAAH bedankt voor de rol!! <333


    i need you like a heart needs a beat.

    graag gedaan!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    owjahhh nog bedankt voor de 2e keer xD

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    :P graag gedaanxD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.