• zeiktopic

    aangezien mijn school best wel veel werk geeft en ik best achterliep heb ik afgelopen nacht de hele nacht door gewerkt. Ging best goed, kreeg een hele hoop af. Nou van half 9 tot kwart over 5 naar school. Ging ook nog wel goed, behalve het feit dat ik nog eens een ton met werk erbij kreeg (wat dus inhoud dat ik vannacht oook door moet gaan werken aangezien het morgen af moet zijn) Dacht ik. Kom ik thuis, is het vrij netjes, kan ik gaan koken en zorgen dat mijn moeder alles heeft en dan aan mijn huiswerk gaan...

    Fout..

    Ten eerste, Mijn moeder is afgelopen maandag geopereerd aan haar rechterhand en zal 6 maanden niks mogen en kunnen doen. Daarna mag ze pas gaan revalideren en dan word haar andere hand geopereerd. Dus de komende anderhalf a twee jaar zullen mijn broer en ik voor het huishouden moeten zorgen. Nou van te voren heel schema gemaakt.
    Kom ik dus doodmoe thuis van school ongeveer een half uur geleden. Is het een tering bende, afwas niet gedaan (wat me broer zou doen) en wat heeft die klojo gedaan? Die heeft mijn moeder, de hele dag zonder eten laten zitten! terwijl hij weet dat ze onmogelijk met haar linkerhand wat te eten voor zichzelf kan maken! Dus ik ben flink pissig geworden waardoor mijn moeder zich schuldig begon te voelen en heb meteeen wat te eten voor mijn moeder gemaakt.

    Ik ben zo ongelovelijk kwaad nou, ik heb het al druk met school, nachten niet slapen en dan laat hij ook nog eens alles aan mij over. Daarnaast vind ik het gewoon heel lullig voor mijn moeder dat zij de hele dag niks heb kunnen eten.

    Hij is gewooon een ontzettende luie zak! wie heeft er nog meer van zulke eikels als broers/zussen die op deze manier de bloed onder de nagels vandaan halen? >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bart kan soms zo ongelofelijk attent zijn en dan de volgende keer zo'n luie zak, bah.
    Ik ik ik ik ik! Kayra en Iltar hahaha, youknow.


    Your make-up is terrible

    Herkenbaar
    Ik doe echt 10keer zoveel als mijn broertje en nu is hij boos naar boven gerend omdat hij af moet wassen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een ongelooflijke zak!
    Kan je hem niet met iets dwingen of een flink schuldgevoel aanpraten?
    Dit is zowel lullig voor je moeder als voor jou


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik doe ook alles hier. Mijn zusje weet er altijd heel handig onderuit te komen.


    I am an idiot, I move.

    FlowerOnFire schreef:
    Wat een ongelooflijke zak!
    Kan je hem niet met iets dwingen of een flink schuldgevoel aanpraten?
    Dit is zowel lullig voor je moeder als voor jou


    Inspiration can hit you any time

    FlowerOnFire schreef:
    Wat een ongelooflijke zak!
    Kan je hem niet met iets dwingen of een flink schuldgevoel aanpraten?
    Dit is zowel lullig voor je moeder als voor jou


    Als ie thuis komt ga ik em effe flink alle hoeken van et huis laten zien. want als ik et er vriendelijk over ga hebben gaat ie beweren dattie meer doet als ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeh, ik en mijn zus zijn beste vriendinnen *ahum not*. We zijn altijd zó lief tegen elkaar (A). Vooral als we allebei in een pesthumeur zijn ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    Oeh, ik en mijn zus zijn beste vriendinnen *ahum not*. We zijn altijd zó lief tegen elkaar (A). Vooral als we allebei in een pesthumeur zijn ^^


    oeh weet precíes hoe je je voelt... *heb ook nog twee oudere zussen,,zijn beide al et huis uit maar heb de laatste tijd alleen nog maar ruzie met me oudste zus als ze hier is*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben enigskind, maar geloof me. het is niet zo leuk als het klinkt.:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Ik ben enigskind, maar geloof me. het is niet zo leuk als het klinkt.:Y)


    Me zussen zijn ook wel oké en met me broer kan ik wel praten om serieuse dingen zoals liefde. maar dit vind ik gewoon een kut streek en me oudste zus begint zich als een zeikende puber te gedragen terwijl ze al minstens 10 jaar niet meer hoort te pubere (ze is bijna 27)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb echt de leukste broers ooit :'D


    -

    FlowerOnFire schreef:
    Wat een ongelooflijke zak!
    Kan je hem niet met iets dwingen of een flink schuldgevoel aanpraten?
    Dit is zowel lullig voor je moeder als voor jou


    26 - 02 - '16

    FlowerOnFire schreef:
    Wat een ongelooflijke zak!
    Kan je hem niet met iets dwingen of een flink schuldgevoel aanpraten?
    Dit is zowel lullig voor je moeder als voor jou


    Bad decisions make good stories.

    ben ik de enige wie fantastisch goed met mijn broer overweg kan? (geen sarcasme.)

    al komt dat misscien omdat we van 's jongs af aan een team vormden tegen vader en stiefmoeder, dat heeft ons een sterke band bezorgd, ik zou nu echt niet meer zonder mijn broer kunnen;

    maar om terug te gaan:

    ik heb een kleine halfzus (die ik gelukkig al meer dan een jaar niet meer heb gezien). ze werd altijd voortgetrokken door vader en stiefmoeder, en ze leek een engeltje van 7 jaar met haar grote blauwe ogen en lange blonde haren, maar vanzodra wij twee alleen waren kon ze me alleen maar uitschelden. en dan kreeg ik daar nog eens de schuld van.
    dus nu ben ik blij dat ik haar nooit meer hoef te zien.
    en als jullie afvragen of ik haar nooit mis:


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Borghese schreef:
    Ik doe ook alles hier. Mijn zusje weet er altijd heel handig onderuit te komen.

    + Heel veel sterkte ermee!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the