• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Vergeet de andere rebellen, ik heb mijn handen al vol aan deze. In gedachten vervloekte ik mijn grote mond. Dat betekend dus de armen van ieder kind in therapie onderzoeken en ze daar ook mee helpen, ze kunnen de ziekte immer niet uit zich snijden. Hoewel, het is een teken dat de jongen of het meisje het toch probeert...
    'Nou, als we het weten kunnen we die persoon helpen. Het is duidelijk dat hij of zij al probeert te veranderen. Dat is vooruitgang.'
    Het liefst had ik hem de isoleercel ingegooid, maar die ondeugende lach en twinkelende, vreemde ogen herinnerde me dat ik dat niet kon doen. Ik moest voorzichtig zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew
    "Hapje?" vraagt Mignon. Ik lach en schud mijn hoofd.
    "Dat ziet er walgelijk uit," zeg ik. "Dus nee, liever niet."
    Niet veel later zet de kok ook zo'n bord pap voor mijn neus. Zuchtend kijk ik naar de dikke brij, die in een kommetje gegoten is.

    Annabelle
    "Ik ook niet, maar ik heb het er niet voor over om hun te gehoorzamen" mompelde Catherine. "nee, ik ook niet."
    Ik keek Catherine aan. Waarom betrapte die begeleiders ons nou altijd.
    "heb je vandaag ook therapie?" vraag ik dan maar.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    ''Heb je vandaag ook therapie?'' vroeg Annabelle, en ik haalde mijn schouders op. ''Volgens mij wel, maar het kan me niet heel veel schelen'' antwoordde ik. ''Jij ook?'' zei ik toen, terwijl ik afwezig in mijn pap roerde. Getver.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Nou, als we het weten kunnen we die persoon helpen. Het is duidelijk dat hij of zij al probeert te veranderen. Dat is vooruitgang."
    Ik zucht en rol met mijn ogen waarop ik Patje veelbetekenend aankijk.
    "Ben je doof, Patje? Of heb je geen zin om te luisteren? Het probleem is uit de weg. Als het dat niet was, dan had ik je namelijk die zak met mesjes niet kunnen overhandigen. Laat het snoepje met rust over dat onderwerp."
    Ik ben absoluut niet van plan hem te laten merken of het een jongen of een meisje is. Eigenlijk had ik het me gisteren niet eens hoeven aantrekken, maar het zou zonde geweest zijn van zo'n knap kereltje. Ik zet een paar passen dichter naar Patje toe.
    "Heb ik je aandacht? Ik heb een deal voor je."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Dat ziet er walgelijk uit. Dus nee, liever niet."
    Lachend schud ik met mijn hoofd en doe ik weer een klein beetje op de lepel.
    "Gaat 'ie dan," grinnik ik.
    Voorzichtig breng ik de lepel naar mijn mond. Met grote ogen kijk ik ernaar en neem ik een hapje. Met een walgend gezicht slik ik het door. Het goedje voel slijmerig en snotterig aan en het smaakt naar oude koffiepads. Snel neem ik een glas water om de verschikkelijke smaak weg te drinken.
    "Dit nooit meer," zeg ik nog steeds met een walgend gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrck Hathaway
    Het irriteerde me mateloos, maar ik zat als een rat in de val. De spieren rond mijn kaak verstrakte in een grimas en ik ga de jongen alleen een knikje. Had ik een keuze? Niet echt, nee.
    'okay,' zeg ik uiteindelijk. 'Wat voor 'deal'?'
    De meeste kinderen zijn inmiddels onderweg naar de eetzaal, ik ben blij dat we een beetje uit het zicht van de anderen staan. Dat 'onderwerp' waar Sasha het over had zal zeker niet met rust gelaten worden, maar dat kwam later wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew
    "Gaat 'ie dan," zegt Mignon en ze neemt een hap van haar pap. Afwachtend kijk ik hoe ze reageert. Haar gezicht betrekt.
    "Dit nooit meer," zegt ze vervolgens.
    "Ik heb al geen honger meer," zucht ik. "Dan maar wachten tot vanmiddag."

    Annabelle
    "Jij ook?" vroeg ze.
    "Ja, maar ik heb er echt geen zin in. Ze kunnen me niet veranderen. Ik ben zols ik ben." Antwoordde ik. Catherine roerde afwezig in haar pap. Ik deed hetzelfde.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    ''Ja, maar ik heb er echt geen zin in. Ze kunnen me niet veranderen. Ik ben zoals ik ben'' antwoordde Annabelle, en ik knikte. ''Ik verander ook niet, voor geen goud'' zuchtte ik. ''Ik denk dat we het gewoon even vol moeten houden, op den duur zien ze vast wel dat we niet genezen'' ik legde de nadruk op genezen. ''Belachelijk'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    "Ik heb al geen honger meer. Dan maar wachten tot vanmiddag."
    Ik wrijf met de rug van mijn hand de laatste restjes van mijn lippen.
    "Nou, ik heb geen vertrouwen in het eten hier," grinnik ik.
    "Het avondeten was ook al niet te eten dus nee. Ik ga uit mijn koffer leven."
    Gelukkig ben ik altijd nog zo snel om zelf eten mee te nemen en dit te vermommen als normale bagage.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Okay. Wat voor 'deal'?" vraagt Patje uiteindelijk.
    Ik glimlach. Flinke Patje. Zijn gezicht staat strak en ik sla zachtjes op zijn wang.
    "Relax, als je het slim speelt, kan hij in jouw voordeel uitkomen." Natuurlijk kan dat, ik ben niet onfeilbaar. Maar ik heb ook zo mijn andere maniertjes om te krijgen wat ik wil. "Ik zal meewerken in de therapie. Maar ik praat alleen met jou." Ik kijk hem nu recht in de ogen. "Mijn geheimen voor die van jou," fluister ik terwijl ik nog wat dichter dichter ga staan. "Waarheden die in het gebouw gezegd worden, blijven tussen jou en mij. Als je flink meewerkt, geef ik je een paar goed leugens die je in mijn dossier kunt opschrijven zodat de andere begeleiders niks in de gaten krijgen. Eén geheim van mij, voor één geheim van jou."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Ik moet gaan. Ga zwemmen met een vriend van me. ben erngens vnmiddag terug)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Cassia Sterling
    'Okay lieve kampeerders!' Ik ben op een kleine verhoging gaan staan en roep om hun aandacht. 'Vandaag begint het kamp pas echt! 'S ochtends is er voor de jongens een moeilijke en lange wandeltocht door eht bos met vele uitdagingen, terwijl er voor de meisjes een speciale naailes word georganiseerd hier in de kantine. Op jullie brieven stond de tijd van jullie therapy uur, jullie mogen dus weg als jullie deze laen zien. Heb een fijna ochtend allemaal!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    De stem van Cassia schalt door het kamp en ik geef de jongen een zetje.
    'Hup, naar het ontbijt, anders mis je de wandeltocht en moet je meedoen met de meisjes,' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.