• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hahaha, lol, met naald en draad.:W]

    Hailey
    Ik bind mijn haren snel in een staart en loop naar de cafetaria, waar de naailessen van Cassia doorgaan. Ik loop naar haar toe en zeg: "Eh, Cassia, het is tijd voor de therapie. Heb jij enig idee waar Patrick is?"

    Cassia Sterling
    'Uhm, liep die niet net buiten rond?' Ik open de naaipakketjes en haal de verschillende kleuren draad er uit. ik werp een blik door eht raam, maar zie de man nergens. 'misschien is hij al naar eht therapie gebouw gegaan, Hailey,' zeg ik met een vriendelijke glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga jullie voor verlaten. Ik ga douchen, mijn vakantie verder plannen voor volgend jaar, naar mijn opa en oma en daarna uit eten dus ik ben er pas vanavond als ik onderweg geen vrienden tegenkom.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    [Ik ga jullie voor verlaten. Ik ga douchen, mijn vakantie verder plannen voor volgend jaar, naar mijn opa en oma en daarna uit eten dus ik ben er pas vanavond als ik onderweg geen vrienden tegenkom.]


    Okay, bye! *O* ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Ah, fijn. Is het erg als ik enkele meisjes van je kom stelen?" vraag ik, gebarend naar de kinderen die eerlijk gezegd maar verveeld voor zich zitten uit te staren.

    [Vraagje trouwens, is die therapie vrijwillig? Dus ik bedoel dat de kampeerders zelf kiezen of ze in therapie gaan of niet? Of is er een soort uurrooster?]

    Rajah schreef:
    [Ik ga jullie voor verlaten. Ik ga douchen, mijn vakantie verder plannen voor volgend jaar, naar mijn opa en oma en daarna uit eten dus ik ben er pas vanavond als ik onderweg geen vrienden tegenkom.]


    Veel plezier. (cat)

    Is de wandeling trouwens al begonnen ofseu? Want kennelijk moet Felix die gaan leiden(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    Ik kijk Patje strak aan als hij een potlood en papier neemt en begint te krabbelen. Waarschijnlijk last met zijn korte termijn geheugen, ik help hem wel even.
    "Wat was je eerste, serieuze... Rela- relatie met een jongen?"
    Ik barst in lachen uit. Blijkbaar heeft hij toch gevoel voor humor. Als ik uitgelachen ben, neem ik hem eerst maar eens dat potlood af. Heel lichtjes laat ik mijn vingers over zijn hand glijden terwijl ik dat doe. Dan neem ik het papier, verfrommel het en stop het in mijn zak.
    "Tussen jou en mij," herinner ik hem aan de deal. "En om te antwoorden op je vraag: nooit. Algemeen, nooit."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Have fun, Demi ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ludwig schreef:
    Hailey
    "Ah, fijn. Is het erg als ik enkele meisjes van je kom stelen?" vraag ik, gebarend naar de kinderen die eerlijk gezegd maar verveeld voor zich zitten uit te staren.

    [Vraagje trouwens, is die therapie vrijwillig? Dus ik bedoel dat de kampeerders zelf kiezen of ze in therapie gaan of niet? Of is er een soort uurrooster?]


    [Er is een uur rooster, maar de spelers van de kampeerders mogen zelf bepalen wanneer hun uur is. Het staat op die brieven die ze gister kregen. :Y) dus wie er ook online is kan je vragen om naar therapy te komen. Ze 'moeten' wel, maar of ze luisteren...]

    Cassia Sterling
    'Geen probleem hoor,' zeg ik met een glimlach, de meesten lijken er toch niet zo'n zin in te hebben. ik zucht, therapie is hopelijk beter voor ze.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, oké. Welke meisjes zijn nu online en mag ik kidnappen naar de therapie? (wbw)]

    [Alexis zit bij het meer..]


    El Diablo.

    Escritura schreef:
    (...)

    Half, Sasha heeft Patje gekidnapped, je mag dus mensen naar therapie laten komen als je dat wilt. :Y) Het is nog ochtend.


    [Oh Puh-lease! (joehoe). It's so obvious that Patje is only trying to convince himself that he's straight when really he wants to jump Sasha. I knows, I sees it in his soul (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Met een zucht laat ik hem het papier en potlood afnemen, maar mijn hand trek ik wel heel snel weg. dit ging nog een verdomd lange dag worden op deze manier. Zijn gelach sprak al boekdelen.
    'Je zou dus kunnen zeggen dat die dingen niet meer dan een spelletje zijn. Sommigen zouden zelfs zeggen om aandacht te verwerven van anderen, je ouders bijvoorbeeld or vrienden.'
    Ik kijk hem even bedachtzaam aan. ik had hier al vele kinderen gehad die zich zo gedroegen en zogenaamd 'gay' waren om aandacht van mammie en pappie te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lol, oké. :3]

    Hailey
    "Waar is Alexis? Zij staat als eerste op mijn lijst voor straks," zeg ik. Ik kijk naar alle meisjes die aan de tafeltjes zitten te naaien, maar ik kan Alexis niet zien.
    "God, ze zijn toch verplicht om deel te nemen aan de activiteiten, Cassia?"