• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Okay iedereen, de jongens mogen allemaal buiten verzamelen! De meiden, achterin staan naaipakketjes, ik zou het fijn vinden als jullie er allemaal één zouden pakken!'
    zelf had ik er al één, naaien was een geweldig leuke hobby.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 11:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''Mag ik niet mee gaan wandelen?'' mompelde ik. Mijn oma naaide heel vaak, en als ik het nu ook ging doen moest ik weer aan haar denken. Ik zuchtte even, en zat nogsteeds aan de tafel met het afgekoelde pap voor me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Inderdaad." Patje is het spelletje blijkbaar moe, want hij loopt weg. Ik hoop maar dat hij op andere vlakken meer uithoudingsvermogen heeft. Ik slenter achter hem aan en begin een liedje te fluiten. Jammer toch, dat Patje zo koppig is, ik had hem gisteravond al een pleziertje kunnen doen. Vrolijk fluit ik verder. Wanneer ik binnen ben ik het therapie gebouw, hou ik op. Het lijkt verdorie net een ziekenhuis. Ik volg Patrick in één van de ruimtes. Ik doe de deur maar dicht, dat is wel zo respectvol. Dan neem ik een stoel, en ga er omgekeerd op zitten zodat ik met borstkas tegen de rugleuning zit. Ik zet mijn ellebogen erop en laat mijn hoofd op mijn vuisten ruisten.
    "Fascineer me," zeg ik met een klein glimlachje. Niet dat Patje daar moeite moet voor doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga naar de stad lieve mensjes :'D Ga alsjeblieft niet te snel! hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    'Nee, leiverd, dat is een mannen activiteit,' zeg ik met een glimlach, waarna ik haar een naaipakketje geef. 'ze gan wel tien kilometer door de bossen, dat is toch niets voor jou? Kom, maak je pakketje maar open.'

    Patrick Hathaway
    Stilletjes ging ik aan het eiken bureau zitten. Het was helemaal leeg, alle pennen en papieren zaten in de laatjes.
    'Facineer me,' zegt hij. Je, vast. Ik leun tegen de rugleuning van de comfortabele, zit leren stoel.
    'Wat wil je weten?' Het is de enige manier waarop ik iets van Sasha zelf te weten kom en waardoor mijn geheim een geheim blijft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Just saying. Maar de meiden mogen NAAIEN. Is er niemand die van dat dubbelzinnige woord gebruik gaat maken? You guys are so lost without Sasha (cat)]

    Sasha

    "Wat wil je weten?" vraagt Patje.
    Nou dat is nogal een overbodige vraag, ik wil alles weten.
    "Begin maar bij het begin," moedig ik hem met een glimlachje aan. "Wanneer merkte je voor het eerst dat je ook interesse hebt in jongens?"
    Ik schuif mijn stoel wat dichter. Het is heel onschuldig hoor, Patje moet juist blij zijn dat ik ergens oprecht interesse in toon. Meestal ben ik alleen met mezelf bezig.
    Al kan ik natuurlijk niet ontkennen dat ik interesse heb omwille van iets dat ik wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik weet het schat, maar ik zit in een gesprek...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Nou, ik zit er vrolijk op te wachten. (cat))

    Patrick Hathaway
    Het blijft even stil, het lijkt alsof mijn brein kortsluiting heeft vandaag. Want na jaren van stilte, onderdrukken, beter zijn, dwingt dit kind me er nu om over te praten. Maar het is toch de enige manier om hem stil te houden.
    'Mijn vijftiende.' Ik doe zelfs de moeite om mijn stem normaal te laten klinken. Hij trilt niet, is neit te zacht, gewoon normaal. 'Op mijn vijftiende werd ik ziek.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Mijn vijftiende. Op mijn vijftiende werd ik ziek."
    Ik klem mijn kaken op elkaar en kijk hem met vlammende ogen aan als hij het weer een ziekte noemt. Ik voel mijn neusvleugels trillen. IK. BEN. NIET. ZIEK!
    "Ga verder," dwing ik mezelf te zeggen, terwijl er een hele resem scheldwoorden op het puntje van mijn tong liggen. "Wie, wat, hoe, waar?"
    Ik zal hem verdomme laten inzien wie hier ziek is. In mijn hoofd vormen zich al enkele maniertjes terwijl ik wacht op een antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Ik zie de woede in zijn ogen, mooi zo. Maar dat betekend niet dat ik hier onder uit kom. elk woord werd letterlijk mijn keel uitgeperst.
    'Iemand op het rugby team. Het is gezond voor iedere man om minstens één sport te doen.' Ik dacht met moeite terug, ik kon me zelfs zijn gezicht niet meer herineren. Het was allemaal onderdrukt, vergeten, een nachtmerrie. Maar Sasha zou niet stoppen tot hij details had.
    'Ook hij was ziek. En hij liet dat merken. Op een gegeven moment vroeg hij of ik met een paar vrienden mee ging naar een club. hij bracht me thuis, ik was dronken. mijn ouders begonnen het te vermoden en ik was eerlijk over mijn ziekte. Ze stuurde me naar hier.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Iemand op het rugby team. Het is gezond voor iedere man om minstens één sport te doen. Ook hij was ziek. En hij liet dat merken. Op een gegeven moment vroeg hij of ik met een paar vrienden mee ging naar een club. hij bracht me thuis, ik was dronken. Mijn ouders begonnen het te vermoeden en ik was eerlijk over mijn ziekte. Ze stuurde me naar hier."
    Hij heeft alweer geluk, ik ga hem een belofte maken. Daar doe ik normaal gesproken niet aan.
    "Patje, als je mij of jezelf nog één keer ziek noemt, dan wurg ik je," zeg ik droogjes. Ik schuif mijn stoel ietwat achteruit en kijk hem diep in de ogen. Niet recht, maar diep. Ja, er is een verschil. Als ik iemand recht in de ogen kijk, dan wil ik een machtspositie bekomen, tonen dat ik de sterkste ben. Als ik iemand diep in de ogen kijk, dan wil ik tot die persoon doordringen.
    "Herinner je je dan niet hoe die jongen je liet voelen?"

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Naaien? Geirriteerd sta ik op.
    "Ik bepaal zelf wel wie ik naai," roep ik naar de begeleidster en ik loop het gebouw uit. Nu maken ze een grote fout. Ze gaan me dingen zeggen die ik moet doen. Ik stap door het nattige gras. Mijn allstars zijn helemaal doorweekt en daarbij ook mijn sokken. Chagerijnig ga ik naar de slaapzalen en laat ik me op mijn bed vallen. Mijn buik begint hefig te rommelen maar als ik eten wil pakken begint hij te prostesteren. Dan maar verhongeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Patje, als je mij of jezelf nog één keer ziek noemt, dan wurg ik je.' Ja, want daar ben ik bang voor. hij kijkt me diep in de ogen, waardoor ik me direct ongemakkelijk voel. Ik kijk weg van Sasha, naar de witte muur achter hem.
    'Herinner je je dan niet hoe die jongen je liet voelen?'
    'Nee,' snauw ik direct. Dat was het moeilijkste geweest van de genezing. Het was weg en het bleef weg en no way dat ik het daarover ging hebben.
    'Ik heb je wat van mij verteld, nu is het jouw beur.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nee," snauwt hij me toe. Ah, de gevoelige snaar. Hij durft me niet eens aankijken. Het gaat vlotter dan ik had verwacht. "Ik heb je wat van mij verteld, nu is het jouw beurt," gaat hij verder.
    Ieder ander die dit geprobeerd had, zomaar van onderwerp veranderen na me bijna de neus afgebeten te hebben, zou een mep van me gekregen hebben. Patje slaan lijkt, ondanks mijn dreigement van net, geen goede beslissing. Ik zucht diep en knik even.
    "Wat wil jij weten?" kaats ik zijn vraag van net terug.
    Zo makkelijk geef ik me niet gewonnnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Wanneer kreeg je de z-' Ik stop mezelf meteen en verander de vraag. 'Waneer begon je op mannen te vallen?' Ik hoopte op een erg lang verhaal, zodat ik mezelf kon kalmeren. Ik moest rustig blijven, niet te veel weg geven. niet denken aan die tijden dat ik ziek was, aan de dingen die ik toen deed.
    'En hoe gebeurde het?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.