• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Samenvatting? :3 Vanaf pagina 13 vorige topic? :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Matthew Rowan Harris
    Ik hoor dat Mignon ook aan het meezingen is met het liedje. Ik glimlach en speel de laatste akkoorden van het liedje.
    "Hou je van Jason Mraz?" vraag ik.

    Hailey Miller
    "Jade!" roep ik, bijna schreeuwend. Ik loop met een snelle pas door het bos, struikelend over mijn eigen voeten en vertraagd door de ongelijke grond. Waar zit zij nu?

    [Trouwens, net in het vorige topic vroeg iemand of ze nog kon meedoen en waar ze dan kon inspringen, maar toen was het topic vol en zo :'D Kan wel volgens mij toch?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Gnihi, ik ben iemand, aangenaam (:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Annabelle
    Catherine keek op en glimlachte zwak. "hey" zei ze, en wende haar blik weer af. "hoi" zeg ik. "wat doe je hier?" vraag ik. Ik kijk naar haar gezicht, en zie dat ze gehuid heeft. "Waarom heb je gehuild? Is er iets bij het kampvuur gebeurd?" En jahoor, mijn nieuwschierigheid neemt het weer over.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    Ik steek mijn hand op en schud mijn hoofd.
    "Niet je excuses aanbieden, Jace," zeg ik zacht. "Je valt me niet lastig, ik wil je graag helpen." Die jongen zit zo opgesloten tussen zijn vier veilige muurtjes, is zo in zichzelf gekeerd en helemaal bang voor de buitenwereld. In de put. En als ik hem daaruit kan trekken, dan doe ik dat. Ik kijk niet toe hoe anderen aftakelen.
    Jace heeft iets in zijn handen, iets waar hij heel voorzichtig mee omgaat. Eerst zie ik niet wat het is, maar dan, als hij het omdraait, schijnt het licht erop en zie ik dat het een scheermesje is.
    "Jace, je gaat jezelf toch geen pijn doen, hè?" vraag ik bezorgd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Marethyu schreef:
    [Trouwens, net in het vorige topic vroeg iemand of ze nog kon meedoen en waar ze dan kon inspringen, maar toen was het topic vol en zo :'D Kan wel volgens mij toch?]


    Ik ben zelf even druk - p[rive zaken - waardoor ik nu alleen even één karakter tegelijk RPG. dus ik neem aan dat jullie haar bij kunnen praten/op de regels kunnen wijzen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Hou je van Jason Mraz?"
    Ik denk even na en haal wat lyrics van hem in mijn hoofd.
    "Jason is prima," lach ik.
    Ik haal mijn hand door mijn haren en doe ze in een nonchalante staart. Gek word ik van ze.
    "Wat wil je spelen van hem?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik ben zelf even druk - p[rive zaken - waardoor ik nu alleen even één karakter tegelijk RPG. dus ik neem aan dat jullie haar bij kunnen praten/op de regels kunnen wijzen

    Of course we can ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ja, guys doe dat even in het rollentopic dan. Het gaat hier weer veel te snel.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    "Waarom heb je gehuild? Is er iets bij het kampvuur gebeurd?" vroeg Annabelle nieuwsgierig, en ik lachtte even. ''Patrick heeft onze ingenomen spullen verbrand'' zei ik, en beet toen even op mijn lip. ''De brieven van mijn oma zaten er in'' ik zuchtte even. ''Mijn oma accepteerde mijn geaardheid, en was de enigste in de familie die een beetje 'normaal' was, ze is een paar maanden geleden overleden'' mompelde ik.
    ''Het was het enigste wat ik nog van haar had''

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Skyler bright
    De wind waait door de bomen en geritsel is door het hele bos te horen. Het deed me aan een liedje denken. 'Hoor de wind waait door de bomen makerstaartje wild geraast. Een sinterklaas liedje. Iemand schreeuwde mijn naam. O echt daar reageer ik ook echt op. Als ik tevoorschijn kwam kreeg ik straf dus ik moest wel in de boom blijven. Ik keek even door de krakende bladeren en zag Hailey. Een vrouwelijke begeleidster. Weer waaide de wint, waardoor ik nog steeds onzichtbaar was in de bomen tot mijn tak kraakte. Ik spbidde even. Please had me niet door.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Matthew Rowan Harris
    "Jason is prima. Wat wil je van hem spelen?" Ik tover een glimlach op mijn gezicht en begin te spelen.
    "Well, you done done me and you bet I felt it, I tried to be chill but you're so hot that I melted. I fell right through the cracks, now I'm trying to get back." begin ik te zingen.

    Jace Dream Duval
    'Ik mocht het niemand vertellen,' zeg ik zachtjes. Moeder zou me naar de andere kant van het land slaan. Ik laat het mesje door mijn vingers glijden, waardoor een dun streepje bloed op mijn duim verspreid. Ik ben zwak. zwak en dat zal ik altijd blijven.
    'Jace, je gaat jezelf toch geen pijn doen, hè?' verward kijk ik naar de jongen. Hij klonk bijna bezorgt.
    'Het helpt me.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Miller
    Ik hoorde enkele takken kraken in de buurt. In één ruk draai ik mijn hoofd in de richting van het geluid. Ik zie twee ogen me angstig aanstaren. Ik kuch en schraap vervolgens mijn keel: "Jade?"