• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "Het was het enigste wat ik nog van haar had" zei ze. Langzaam word ik boos. "Hoe kan hij dat doen?! Heeft hij dat recht wel?" vraag ik boos. Maar met boos zijn red ik niks. "Het spijt me van je oma. Hij had die brieven niet mogen verbranden." Zeg ik en geef Cath een knuffel.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    Wanneer ik terug kom zijn de meisjes in gesprek. Ik besluit ze maar te laten en op zoek te gaan naar een van de jongens. Zoals ik al zei, ik heb vandaag geen zin in meisjes. Ik gluur even door de raampjes om te zien wie waar slaapt. Uiteindelijk kom ik bij zaal 3 aan. Bingo. Ik klop even op de deur voor ik binnen ga.
    "Mag ik?" vraag ik.
    Eerlijk gezegd ben ik toch wel een beetje geschrokken door het voorval met vuurmeid en Patje. Dus ze hoeven niet bang te zijn dat ik hun uit de kleren probeer te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade
    Ze keek meteen rond en we hadden oogcontact wat dus betekende dat ze me zag. Ik was natuurlijk helemaal bovenaan en snel en kon zo wegwezen, maar ik bekende. 'Ja..' Zei ik zacht maar wel hoorbaar voor haar. Ik zag een traan uit mijn ooghoek komen. Die in een straatje naar beneden tot mijn kin ging tot hij ervanaf druppelde. Hij maakte een langevlucht op de grond. Ja ik huilde. Nee ik schaamde me niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    ''Het spijt me van je oma. Hij had die brieven niet mogen verbranden'' zei Annabelle, nadat ze boos was geworden. Ik grinnikte even. ''Het is oké'' zuchtte ik, en ze gaf me een knuffel. Ik snoof automatisch de geur van haar haren op, en sloeg mijn armen om haar heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    "Maar wat als het misgaat?" Ik fluister nu bijna en staar naar het felrode streepje op zijn duim. Scheermesjes zijn extreem scherp. Wat als hij op een dag ineens een slagader raakt? Zou hij daar blij mee zijn? Had hij dat al eens geprobeerd? De drang om Jace hieruit te halen is nu echt overduidelijk aanwezig. Het is een goede, lieve jongen die niet met zichzelf kan leven omdat anderen hem niet accepteren. Waar ging het heen met de wereld.
    Ineens wordt er op de deur geklopt en even later verschijnt Sasha's hoofd in de deuropening. Meteen denk ik weer aan die hand. Hij is me een rare.
    "Mag ik?" vraagt hij.
    Ik kijk vluchtig even naar Jace en knik daarna.
    "Van mij wel."

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:02 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, wacht even, ff aanpassen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon

    Ik lach als Matthew begint te zingen. 'I'm yours' het nummer van meneer Mraz. Ik wacht op het juiste moment om in te zetten.
    "Before the cool done run out
    I'll be giving it my bestest
    Nothing's going to stop me but divine intervention
    I reckon it's again my turn to win some or learn some," zing ik met Matthew mee. Lachend kijk ik naar zijn gezicht terwijl het om ons heen rustig is geworden. Eigenlijk is iedereen al bijna weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jace Dream Duval
    Ik geef een klein knikje en zuig het bloed van mijn duim af. Sasha komt naar binnen terwijl ik over Julian's woorden nadenk. zou dat niet fijn zijn? Als het mis zou gaan? Het mes stop ik in mijn boek maar de gedachte blijft. wat als. Wat als ik hier weg kon, weg van alles...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "Hetis oke" zegt ze en slaat ook haar armen om me heen, en snuift mijn geur op. Ikgrinnik even. We blijven zo nog een tijdje staa, maar nu laat ik haar los en kijk haar aan. "moeten we niet terug?" vraag ik.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    Normaal had ik niet eens om toestemming gevraagd en had ik me gewoon naast één van de snoepjes op bed laten vallen. Maar ik weet ook dat dit er het moment niet voor is.
    "Van mij wel," antwoordt Julian.
    Ik glimlach, niet eens zo verleidelijk en stap binnen. Zijn vluchtige blik naar Jace is me niet ontgaan. Ik kijk hem ook even aan en zie hem op zijn duim zuigen. De wilde gedachten die in me opkomen besluit ik maar even te negeren. Wanneer ik de deur gesloten heb besluit ik maar bij Julian op bed te gaan zitten, niet al te dicht.
    "Bekomen?" vraag ik hem zacht.
    Ik heb er absoluut geen idee van hoe ik deze jongen moet aanpakken. Het is heel... intrigerend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    ''Moeten we niet terug?'' vroeg Annabelle, en ik haalde mijn schouders op. Opeens schoot me iets te binnen, en ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Ik pakte haar hand vast, en trok haar mee richting Zaal 1.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hailey Miller
    "Ja," hoor ik haar zachtjes zeggen. Ze snikt. Ik schuifel dichter naar haar toe en steek mijn hand uit.
    "Hé, kom eens naar beneden," zeg ik zachtjes.

    Matthew Rowan Harris
    Bij het refrein zet Mignon ook in. Lachend zingen we samen het liedje van Jason Mraz.
    Ik speel nog tot de tweede strofe, maar speel dan een verkeerd akkoord en begin stilletjes te vloeken.
    "Sorry," zeg ik lachend.

    Mignon

    Als Matthew een verkeerd akkoord speelt kijk ik verward op. Wanneer hij begint te vloeken kijk ik hem lachend aan.
    "Sorry," fluister hij.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Geeft niet," stel ik hem gerust terwijl ik opsta.
    "Zal ik hem terug brengen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    "Geeft niet," zegt ze. "Zal ik hem terugbrengen?"
    "Ik loop wel even met je mee. Sascha slaapt ook in mijn zaal, geloof ik," zeg ik.

    Julian Dan Forli
    Sasha komt bij me op bed zitten en ik ben blij dat ik de dekens om me heen geslagen heb, want ik ben alweer halfnaakt. Waarom heb ik hem vandaag alleen nog maar gezien terwijl ik halfnaakt was? Volgens mij voelt hij dat aan of zo.
    "Bekomen?" vraagt hij zacht en ik ben even in de war. Hij is nu veel rustiger en niet zo... overweldigend, als de rest van de dag.
    "Zo ongeveer," antwoord ik en dan grijns ik. "En? Heb je iedereen rustig gekregen met je gitaar of was het chaos en moest Patrick op de vlucht slaan?" Stiekem hoop ik op het laatste natuurlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen