• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@ Elise, Mignon praat tegen Sasha.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik pas wel even aan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade skyler bright
    Hij reageerde. Shit. Crap. Darnit. Ik loop met gebogen hoofd naar hem toe. 'Het spijt me dat ik je verbrand hebt, Ik was zo dat mijn gespleten persoonlijkheid naar voren kwam. Je verbrande mijn vriendins ring. Het was alles wat ik van haar had. Ze heeft zelfmoord gepleegd. En het was een normale vriendin. Geen vriendin vriendin. Ik meen het dat het me spijt.' Zeg ik zacht, maar verstaanbaar. Ik meende het serieus.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    Ik voelde plotseling haar handen op mijn kont, en dit keer was het mijn beurt om mijn handen onder haar shirtje te laten verdwijnen. Ik laat mijn handen een tijdje op haar borsten rusten, om vervolgens mijn lange nagels zachtjes over haar buik te laten glijden Ik voelde dat ze er kippenvel van kreeg. Ik grijnsde eventjes onder het kussen door, en laat mijn hand op haar buik rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    "Ik leid je af?" vraag ik niet-begrijpend als hij naar mijn borst wijst. Dan schiet de reden waarom ineens in mijn hoofd en ik wou dat ik niet gevraagd had. En dus leg ik snel de dekens terug en trek Sasha's trui over mijn hoofd, die verrassend lekker ruikt en ook nog eens lekker zit.
    Op dat moment komt er een meisje binnen met Sasha's gitaar, maar ik herken haar niet. Ze kletst wat met Sasha en ik kijk naar de gitaar. Ik heb één keer zo'n ding in handen gehad en dat werd een regelrechte ramp. Nee, instrumenten bespelen was niks voor mij, maar ik had bewondering voor mensen die dat wel konden.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:58 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    'En wat verwacht je nu?' mijn ogen zijn nog op eht boek gericht, ik doe de moeite niet om naar haar op te kijken. Dat je er mee weg komt? Omdat je sorry zegt? Ze zal je niets leren.' Ik kijk even naar het meisje en denk diep na. Ze heeft zich verontschuldigd, dus Isolatie zou het niet worden...
    'Je slaapt maar buiten vanacht,' zeg ik dan met een glimlach. Kille lucht en muggen, dat zal haar wel leren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aangepast.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okaii, Quinn is alive. Morgen komt hij aan, want ik ga nu slapen. X!]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Tot morgen dan, slaap lekker! :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Skyler bright
    Ik moest buitenslapen?! Mooi niet. Ik ging bij Jayden slapen als ik niet in mijn zaal mocht. 'Maar het is steenkoud.' Protesteer ik lichtjes. Hij was echt super aardig ofzo. Ik ging misschien niet in de isolatiecel, maar hierdoor kon ik echt ziek worden. Ik was al snel vatbaar voor ziektes. Dat moest toch in mijn dossier staan? Ik had al 7 keer long ontsteking gehad en 3 keer was het bijna mijn dood. Dat risico wou ik niet nemen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mignon

    "Dank je, Mignon. Ik ben Sasha. Als je nog een keer wilt, dan kom je hem maar halen. Zaal twee, aan de kant van de cafetaria, dichtst bij het meer," zegt Sasha.
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik zal mijn best doen om het te onthouden," grinnik ik. "Have fun boys."
    Lachend loop ik het huisje weer uit. Het zal me niets verbazen als hier vanacht een grote gangbang is. Ik schud het beeld wat ik er bij krijg uit mijn hoofd. Zo wil ik helemaal niet denken. Ik schiet in de lach en richt me op Matthew.
    "Zo," lach ik.
    "Wat gaan we nu doen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annabelle
    Ik kreeg kippenvel van de nagels die ze zachtjes over mijn buik liet glijden. Ik voelde hoe ze een grijns op haar gezicht kreeg en ik grijns vrolijk mee. Haar handen blijven op mijn buik rusten en ik laat haar kont los om vervolgens zachtjes met mijn handen haar rug te strelen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Helloa*O*
    Wo sind wir? -faalduits-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Patrick Hathaway
    'Dat is pech,' zeg ik liefjes terwijl ik opsta. 'je slaapt buiten, alle slaapzalen worden gecontroleerd en op slot gedaan na 11 uur. Veel plezier en hopelijk leer je er was van, Jade.' Met die woorden loop ik naar slaapzaal 1.

    [someone tell me who's in slaapzaal 1.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peacekeeper schreef:
    [Helloa*O*
    Wo sind wir? -faalduits-]

    [Klinkt als mijn Duits :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."