• Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
    Ik lees:
    Harry Potter - Vooral Draco -,
    One Direction - Vooral Harry -,
    Onbekende personen,
    Twilight,
    The Hunger Games.

    Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.




    “Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    Secret love || Dramione
    Hermelien gaat naar haar 6e jaar op zweinstein. Ze is hoofdmonitor geworden, en tot haar ergenis Malfidus ook. Dat betekent dat ze op sommige dag samen met hem moet lopen. Ze leren elkaar beter kennen en zo ontstaan er ook wat vonkjes. Ondertussen krijgt Ron een oogje op haar.
    Gaat dit goed komen? Kunnen ze het geheim houden voor hun vrienden? Kan hij zijn grootste geheim ook voor haar

    Dit is een Dramione story



    Blood will always be thicker than water • The Hunger Games
    Hoe zou jij reageren als je samen met je broer of zus zou worden uitgekozen om je district te vertegenwoordigen in de spelen?
    Als je word gedwongen om elkaar te moeten doden?
    Als je weet dat het capitool vol vermaak kijkt hoe kind voor kind sterft en jij binnenkort ook zo'n kind bent dat sterft. Zou je samen met je broer of zus werken? Zullen jullie samen anderen doden? Of zal je voor hem of haar sterven zodat de ander de spelen kan winnen? Of zal je toch als het erop aankomt de ander doden?

    Dit is het verhaal van Bailey Mooys 16 jaaren Quin Mooys 13 jaar.


    Bailey


    Quin


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The Hunger Games

    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hoofdstuk OO1 bij 10 abo's,

    ---

    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction~

    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..

    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    When Authority speaks - The Hungergames fanfiction

    Ik ben verkocht aan de hongerspelen, seriously: geweldige serie. Maar wat ik me afvroeg; what the hell happened to Europe? En wat dacht jullie van Azië, Afrika, Zuid-Amerika en Australië? Nu heb ik mij laten inspireren door de Hongerspelen en heb daar – eigenlijk ben bezig – daar een verhaal over te schrijven. Want ook Europa heeft het geraakt en heeft net als Noord-Amerika heftig moeten reorganiseren. Heeft dat net zulke gevolgen? Worden er ook een groep jongeren in een arena gegooid om elkaar af te slachten? Lees mee, je zult het vanzelf ontdekken.

    Aimee woont in Andaner, het voormalige Nederland gelegen in Opia, vroeger bekend als Europa. De Machten, oftewel het heerschappij wat als een dictatuur over voormalig Europa heerst is uit op wraak. Ze willen de mensen uit Andaner zwaarder laten boeten dan de mensen uit de andere landen. Andaner is namelijk tot enkele jaren terug de dans van de Hongerspelen ontsprongen. Men was van mening dat het na de vele overstromingen compleet was verzwolgen. Niets bleek minder waar en sindsdien boet Andaner zwaarder dan andere landen in de Hongerspelen; elk jaar moeten ze twee meisjes en twee jongens tussen de 12 en 18 jaar afstaan om elkaar in een onbekend gebied te doen doden totdat er slechts één overblijft. De jongeren uit Andaner zijn bij de andere landen altijd zeer geliefde slachtoffers en worden meestal als eerste gedood. Aimee is erg blij dat ze afgelopen jaren de dans is ontsprongen, maar haar grootmoeder beweert al jaren anders; Aimee zal slachtoffer worden van de Hongerspelen, hoe dan ook. Een ieder verklaard Aimee’s grootmoeder voor gek – maar ze blijkt uiteindelijk tóch gelijk te hebben. Aimee wordt uitgeloot voor de 76ste Hongerspelen. Tot haar verbazing overleeft Aimee de eerste dagen in de arena – totdat er een aantal bijzondere gebeurtenissen in de arena plaatsvinden. Hoe kan het dat de andere Tributen haar niet zien? Waarom lijkt het gevaar haar niet te bereiken? Zijn de kansen ditmaal echt in haar voordeel?


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Drugsdealer [Wolfpack]


    When you use it, you're cool. When you buy it, you're cool. But when you sell it, you're stupid. When you sell it, they'll catch you. When they catch you, you'll go to prison. And when you go to prison, you're stupid. And that's what I am, I'm stupid..


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Een vriend van mij zei dat mijn verhaal iets weg had van The Hunger Games, kijk er anders even naar en zie maar of je het wat vind (?) ^_^

    http://www.quizlet.nl/stories/83177/quoti-will-not-bow-i-will-not-break-i-will-not-fall-i-will-not-fadequot/
    Alvast bedankt en anders heel veel leesplezier ^_^


    "And I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand" Goo goo dolls - Iris



    Het is een hongerspelen verhaal, geheel buiten de bestaande personages om.
    http://www.quizlet.nl/stories/82732/the-81th-hunger-games/

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 15:18 ]


    Credendo Vides

    The fiftieth annual Hunger Games || Haymitch Abernathy

    You think it's simple to survive.
    Murdering and fight, and play it clever.
    The only thing you'll have to do.
    Actually, it is the same as hunting.
    And who can't do thát.
    But you forgot one thing.
    You don't know what the new challenge is.


    MAKE YOURSELF READY FOR THE SECOND QUARTER QUELL




    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR

    Ik zet zo even mijn verhaal hier.

    Solar Eclipse Liam Payne.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:08 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague



    Save the world tonight.
    Drama | Onbekende personen | Romantiek

    June hoeft niet lang na te denken als haar beste vriend voorstelt om
    op reis te gaan. Toch heeft ze haar twijfels. Mike lijkt iets voor haar
    verborgen te houden en June weet niet of de gevoelens die ze voor hem
    heeft wederzijds zijn.

    http://www.quizlet.nl/stories/66801/save-the-world-tonight/


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Alle stories van Melian
    En dan nog de story Rode ezels bestaan niet ~ Harold E. Styles van Smashing.
    Die zijn echt awesome^^ _O_


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Don't leave me, I don't want you to be just a special memory[ft. Harry E. Styles]



    Ze dachten allebei dat het voor altijd zou zijn, totdat het lot besloot hen te testen...


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!


    One night can destroy everything ...

    © Comedian & ONExCARROT



    Stronger || Hunger Games
    "What doesn't kill you makes you stronger"


    * Soundtrack
    ** Begint 29O412
    *** 14+
    **** © Sold


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'