• Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
    Ik lees:
    Harry Potter - Vooral Draco -,
    One Direction - Vooral Harry -,
    Onbekende personen,
    Twilight,
    The Hunger Games.

    Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.




    “Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *One Direction bestaat
    *elke dag minstens 1 stukje
    *er zijn al wat hoofdstukjes

    maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    JAAAAAA.
    Deze moet je hebben (:



    Let's Fuck | Zarry

    (:


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Misschien vind je dit wat? (:

    Twijfels


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/

    “Dames en Heren, de 64ste Hongerspelen zijn begonnen!”

    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    ~~~~

    Misschien vind je dit iets? ;3


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)



    Returning Shadows
    Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

    x Nederlands geschreven & gesproken
    x Abo is handig, ik waarschuw niet
    x Gebaseerd op 'De Hongerspelen' van Suzanne Collins

    Ik schrijf een story over onbekende personen: Different. Het gaat over een meisje dat geesten ziet, misschien iets voor jou?


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Hi,

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04






    stukje uit proloog:

    Harry Pov
    1 februari
    Ik werd gewekt door het geluid van een anders afgrijselijke wekker, maar vandaag had Louis er blijkbaar een ander geluidje opgezet. Het was dan ook een speciale dag, alleszins voor mij: Eindelijk sterke drank drinken! Ik wreef mijn ogen nog eens goed uit en toen pas zag ik dat Lou de hele kamer, waarschijnlijk het hele appartement versierd had. Ik smeet de deken van me af en liep naar de badkamer. Oh nee, ook die had hij helemaal versierd, er hing zelfs een handdoek, met in koeien van letters 18 op geschreven, over de radiator. Nadat ik de douche ontruimd had, kroop ik erin en liet het warme water over m'n lichaam stromen. Na een kwartiertje was ik wakker genoeg en droogde me af. Ik trok snel wat aan en liep de badkamer uit op weg naar de woonkamer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze moorden wanneer de maan op komt. Niemand is veilig..
    In de bossen van Canada bevind zich een groep wezens. Meer en meer mannen verdwijnen en worden dan dood aangetroffen. Elenora is 1 van de wezens. Ze werkt zich altijd wel in de nesten en dat is tot tegen zin van de leidster van de groep. Als Elenora contact maakt met een jongen is de jacht op haar ge opent. Haar enige redding is om haar vijand om hulp te vragen...


    Murder Kiss

    *Volledig in Nederlands
    *Fantasy, Onbekende personen, Liefde
    *Zet meestal 3 tot 4 hoofdstukjes online op een week
    *Bovennatuurlijke wezens

    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt ^^
    Veel plezier met al de andere stories te lezen :D


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    *Nederlands gesproken+geschreven
    *One Direction bestaat
    *Net begonnen
    *Activeer zo vaak mogelijk
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken


    Ik heb ook nog: We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Maar daar ben ik al ver mee

    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    I got to know where I belong
    I got to know where I came from
    I got to know the reasons why I'm here
    The way I am
    Feeling the things I feel




    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Ik ben nog maar net begonnen, maar toch :$


    The rose speaks of love silently in a language known only to the heart[Jacob Black]
    Rose' ouders gaan scheiden en ze besluit met haar moeder mee te gaan. Tot overmaat van ramp komt ze terecht in het saaie Forks, en dan ook nog eens in La Push, waar niet veel te beleven valt. Totdat ze Jacob Black tegenkomt, een ongelooflijk aardige, en niet te vergeten, knappe jongen, met een geheim waarvan ze de gevaren niet kan overzien.



    *Nederlandstalig
    *Elke dag 2 à 3 hoofdstukken, tenzij anders aangegeven
    *net begonnen, dus alle reacties welkom.


    Sometimes, when I say, 'I'm fine", I want somebody to look me in the eyes and say "I know you're not, what's wrong


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife