• Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
    Ik lees:
    Harry Potter - Vooral Draco -,
    One Direction - Vooral Harry -,
    Onbekende personen,
    Twilight,
    The Hunger Games.

    Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.




    “Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.



    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is
    Just a fan

    Nederlands geschreven

    Deels Engels gesproken

    One Direction Bestaat


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Cross Verses • Harold Edward Styles.
    Deel een van een driedelig verhaal.


    There was something in the air that night. Something major was about to happen, although no one could name it. But they all knew it was there. The wind took a breath, long enough for the change to settle in a nearby village. A couple of lads had captured the town, known by many but feared by none. Like they thought they were, just normal lads, the kind you go to school with. Most girls begged to differ.
    The little town, was far from little actually. Sydney, known all over the world, the reason why many traveled there. Including three friends, bound by stories and history of their own although two of them were bound by even more. Related by blood, gifted by their parents and even though they were separated by age it never quite held them from acting like twins.

    With cheerful laughs the three made their way though out the city, on their way to a night of change. Never knowing that on the other side some lads were doing the same. Goofing around five young lads carrying beers walked around, not really knowing where to go but never the less on their way to a night out. Even though the little groups were some miles apart, their laughs already harmonized. If there was a God up there he could hear the colliding laughs, knowing that faith was working it's way.

    Alleen de proloog is in het Engels, voor de rest alles Nederlands op de gesproken delen na. Aangezien ik er van houd om mijn karakters in hun waarde te laten. Naast mijn Harry verhalen heb ik ook een aantal andere One Direction verhalen maar aangezien ik niet weet of die zo geweldig zijn raad ik je deze het meest aan.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:29 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Face of an angel

    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © ThoseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Keep your head up, keep your heart strong

    http://www.quizlet.nl/stories/90658/black-raven/


    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/90333/she-made-the-world-and-they-can-destroy-the-world/[/url]

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Little Princess - One direction



    Louis' nichtje Destiny komt voor een jaar bij One Direction logeren. Haar ouders zijn op zakenreis en ze kon nergens anders heen. One Direction houd van Destiny en zij van hun. Destiny heeft zelf ook een mooie stem en zingt dus ook bij hun optredens. Ze maakt veel dingen mee en leert nieuwe mensen kennen.

    -One Direction bestaat
    -Nederlands
    -Alle leeftijden
    -Abo's en reacties zijn welkom
    -Bijna elke dag word er een nieuw hoofdstuk geactiveert


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb twee 1D verhalen. Elke dag probeer ik er aan te schrijven, dus daar moet je je al geen zorgen over te maken.
    You can cry on my shoulder - Liam Payne
    Chances - One Direction
    Ik hoop dat je een kijkje neemt en ze misschien wel leuk vindt. ;D
    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story, onbekende personen. Op dit moment zit er niet echt veel fantasy in, maar ik ben van plan er wel wat doorheen te gooien, alleen niet op de bekende manier van: vampier, weerwolf, blablablabla.. Maar heel anders.

    het verhaal is enigszins bijbels, omdat het begon als een schoolopdracht.
    De eerste twee hoofdstukken staan al online. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt, en nóg leuker als je een abo zou nemen, ondanks dat het nog een vrij nieuw verhaal is ^^

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs ^^


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Niet iets wat er bij staat, maar toch misschien iets voor jou!?

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people

    http://www.quizlet.nl/stories/92234/friendship-love-betrayal-16-1d/


    Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles wonen in een grote villa bij elkaar. ze ontmoeten een groep vriendinnen die ze erg aardig en leuk vinden, na lang na denken besluiten ze om hun te vragen of ze bij hun willen komen wonen en dat willen de meisjes wel.
    Ze gaan de dag erop naar een gigantische villa waar ze wonen.

    En dan begint het: ze worden verliefd op de jongens, ze doen er alles aan om elkaars leven te verpesten, zorgen dat ze ruzie krijgen met een van de jongens. ofterwel ze dwarsbomen elkaar.



    1D bestaat
    Neem abo ik waarschuw niet.
    Tips zijn welkom



    Pieces of the same cake || Horan and Malik

    "Pieces of the same cake are things that have
    the same characteristics or qualities."



    - dit is géén bromance
    - kan 16+ bevatten
    - Nederlands geschreven
    - Engels gesproken
    - niet alle feiten kloppen


    I solemny swear I'm up to no good.



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+


    Het gaat over Lidia, ze wordt ontvoerd door One Direction, maar ik zou gewoon de Proloog lezen, dan weet je meteen of het iets voor jou is (:

    Hope you like it ;D